Thursday Nightmeeting Maastricht. I
nou mensen ga maar eens brainstormen wat er op de band moet komen dan.Of moet die gwoon zo blijven zoals ik hem nu heb??????????
greetz marco
o ja maybe is er iets van korting te regelen ???
we gaan toch met een man of 6/7 dus moet kunne
greetz marco
o ja maybe is er iets van korting te regelen ???
we gaan toch met een man of 6/7 dus moet kunne
TNM GROUP LIMBURG
....b.u.a evom ,nezel nak tid u sla

Allemaal eenzelfde vind ik wel stoer ja, i'm in! Verzin maar wat.
....b.u.a evom ,nezel nak tid u sla

Allemaal eenzelfde vind ik wel stoer ja, i'm in! Verzin maar wat.
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
T.N.M. limburg kort maar krachtig en klein er onder.
Respect was everything dus oprotten met die ketel voor me
.
Nee gewoon T.N.M. Limburg vind ik wel wat.
Respect was everything dus oprotten met die ketel voor me

Nee gewoon T.N.M. Limburg vind ik wel wat.
Tuning Team Limburg lijkt er teveel op jah ... [img]http://waldrock.no-ip.org/forum/images/smiles/kots.gif[/img]

-
tis een blauwe 1916v uit 93, met voorschade, en nog wat ander werk kwam ik vanmiddag achter, stond bijna stil op de A2, volgens mij staan de bougieschachten vol met water,Ollie schreef:Wat is nou weer een sjaaibak![]()
Meteen ook de onderdeeltjes meegenomen?
Maar heb wel wat hulp nodig voor adresjes denk ik, spuiter en zo.
banden zij ook vierkant volgens mij, hobbelbak...
heb wel koplampen met voorbumper , maar heb nog nodig een rechterspatbord en motorkap (laatste is nog niet echt noodzakelijk)
ben er wel ff zoet mee, interieur ga ik ook maar stomen denk ik, beetje vuil...
Motor en bak zijn wel in orde, ff een goeie beurt geven...
en dan moet ie morgen klaar zij
Nou mijn fun was van korte duur
. Ik wist dat waterpomp stuk aan het gaag was hoop geknars (dit is van vandaag). Maar dat het zo snel zou gaan had ik niet verwacht
. in ene een zee onder de auto
Maar ja morgen even waterpomp bestellen.
Weet jullie wat me dat gaat kosten?

Maar ja morgen even waterpomp bestellen.
Weet jullie wat me dat gaat kosten?
-
waterpomp id geloof ik niet zo duur, mischien toch eens bij heuts proberen, schat zon 60 euro??
[quote="\
Weet je zeker dat je geen verdere schade hebt???[/quote]
Ja dit weet ik gelukkig bijna zeker het liep er onder uit toen die koud was en het vat is nog niet Leeg bijna vol!1 dus dat is weer een mee valler Niet.
Ik was hem aan het laten zien aan mijn klas genoten.
Weet je zeker dat je geen verdere schade hebt???[/quote]
Ja dit weet ik gelukkig bijna zeker het liep er onder uit toen die koud was en het vat is nog niet Leeg bijna vol!1 dus dat is weer een mee valler Niet.
Ik was hem aan het laten zien aan mijn klas genoten.
-
raamband met TNM klint niet echt sporty, el?
Renault Sport Team
Renault Sportives Limburg
Renault Team Limburg
French Power
[/i]
Renault Technique
zoiets??
Renault Sport Team
Renault Sportives Limburg
Renault Team Limburg
French Power
[/i]
Renault Technique
zoiets??

@alex Let er bij het lospakken van de oude op dat je de boutjes niet afbreekt!! (en dit wil wel eens gauw gebeuren). 't is in een uurtje gefixed i.e.g.
@patrick Nou ik denk dat je wel even wat te doen hebt suc6 met het maken.
@saint Das waar
@riel bedankt voor de tip ik zal er op letten, heb je nog een goede tip voor het los halen dan?
raamband leuk ik doe mee wel lache op do avond, maar hij moet niet te druk zijn.
@saint Das waar
@riel bedankt voor de tip ik zal er op letten, heb je nog een goede tip voor het los halen dan?
raamband leuk ik doe mee wel lache op do avond, maar hij moet niet te druk zijn.
alex , een waterpomp kun je gewoon bij heuts halen .Net zoals pat zegt zoiets tussen de 60 a 70 .Zorg ervoor dat je de boutjes in de spoel niet vergeet los te maken waar de riem overloopt.Had ik ook de eerste keer en ik maar denken < waarom zit die pomp nog vast
>.Als je de pomp dan los hebt verwijder dan heel goed de oude pakking die is blijven zitten,ik heb alles eerst ff weg gestoken met een plamuurmesje,en daarna ff opgeschuurdt.Dit om een betere afsluiting te krijgen met je nieuwe pomp.Denk niet dat je blij bent als je hem hebt gemonteerdt ,en dat er dan door een klein stukje oude pakking de zooi weer begint te lekken.Voor de rest is het echt een piece of cake.
greetz marco

greetz marco
-
Voor een raamband ben ik ook in!
Misschien met de tekst:
TNM Renault Sport
Renault Sport Limburg
Me Bitch

Misschien met de tekst:
TNM Renault Sport
Renault Sport Limburg
Me Bitch
Nee, gewoon vast, niet als een gek, 't zijn maar kleine boutjes!
Nee allebei niet, niet nodig.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Voor dit soort dingen altijd locktite gebruiken. Kopervet gebruiken voor dingen die nog wel los moeten of moeten glijden. dus voor wielmoeren, en remblokjes (wel aan de goeie kant dan healexgt schreef:@Riel Oké
Nog kopervet of lock ( dat blauwe spul) er tussen smeren?
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
Frits, leuk als je 'm volgend jaar nog eens los wil pakken ... knak. Er zitten 12 boutjes in die pomp, zonder locktiet ziet dat ook vast genoeg 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Waarom wil je hem volgend jaar er weer onder uit hebben dan?? En als het met 12 boutjes vast zit dan kan je het idd. ook zonder locktite.Riël schreef:Frits, leuk als je 'm volgend jaar nog eens los wil pakken ... knak. Er zitten 12 boutjes in die pomp, zonder locktiet ziet dat ook vast genoeg
Ik moet me er ook helemaal niet mee bemoeien!.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
? Weet ik niet, je weet maar nooit bij die 5jes 

Hey mannen als jullie voor die raamband gaan, vraag dan wel effe of ze het ontwerp willen bewaren
Kheb nog wel een autootje of wat waar ik misschien ook wel zo'n bandje op wil. Alleen nu nog niet
Text moet wel wat fatsoenlijks zijn niet MY BITCH ofzo want dan word mijn rechterhand jaloers
@Alex: gewoon vastdraaien, vast is vast. hooft nix tussen en als je wat wilt VET. En als je de volgende keer wat eerder bent, kheb thuis nog een nieuwe pomp staan
KIJK eens aan eind boutjes die zijn conisch(spelling?) bij mij dan

@Alex: gewoon vastdraaien, vast is vast. hooft nix tussen en als je wat wilt VET. En als je de volgende keer wat eerder bent, kheb thuis nog een nieuwe pomp staan

Laatst gewijzigd door Marcel J. op wo 4 feb 2004 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
ok dan 
btw wordt je nog lid dit jaar?

btw wordt je nog lid dit jaar?

Ja jij sowieso
nee, alex.