Voordelen lid zijn RTC

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
rasit..

Chris schreef:Rasit, noem je nadelen eens op dan.
Ik neem aan dat de forumregels je het meeste dwarszitten?! Of het gedag van bepaalde moderators?!
nou zoals ik al eerder zei. Zodra je negatief bent wordt je de mond gesnoerd.

ik kan hier geen bericht meer posten of een mod begint met editten of verwijderd mijn bericht.

die paar euro's kortingen krijg je zowiezo overal wel, als je maar langgenoeg zeurt. nou een signature hoef ik niet, een usericoon ook niet.

1 voordeel die ik kan noemen is, dat je mensen leert kennen waarmee je ook in het dagelijks leven vrienden kan blijven. Tevens is de info die je hier kan krijgen ook zeer fijn. Hier zou ik het voor doen, alleen een paar @!#$@$@#$ moderators verzieken het gewoon.

die vrienden en die info kan je hier ook krijgen zonder te betalen trouwens, maar om gewoon bij het "groepje" te horen word je lid.. En omdat die paar @!#$@$@#$ moderator's ook bij het "groepje" horen hoeft het voor mij niet meer bijv.

een mod moet geen baasje spelen of laten blijken dat hij de baas is. Vooral dat laatste stoort mij zeer op dit forum. Wie ik hiermee bedoel weet heel rtc nou wel onderhand.
Laatst gewijzigd door rasit.. op zo 1 feb 2004 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Tom
Moderator
Car: MB

ik heb rasits post ge-edit en daarna maar verwijderd (na een edit van rasit zelf). Deze kwestie is naar mijn mening al ruim voldoende onder de aandacht geweest en ik wens hier ook NIET over in discussie te gaan met Rasit (punt!).

Als jij je lidmaatschap om wat voor reden dan ook niet voort wilt zetten heb ik daar absoluut geen problemen mee, maar ga dat niet iedere week aan de grote klok hangen hoe trots je daar op bent.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik kan niet anders dan je wel een beetje gelijk geven, Rasit...

Misschien is het een idee om een soort Feedback forum te maken om daar je klachten, problemen en vragen te plaatsen. Topics waar alleen door mods kan worden geantwoord, maar die wel openbaar zijn voor iedereen. Lijkt mij de ideale oplossing.
rasit..

Tom schreef:ik heb rasits post ge-edit en daarna maar verwijderd (na een edit van rasit zelf). Deze kwestie is naar mijn mening al ruim voldoende onder de aandacht geweest en ik wens hier ook NIET over in discussie te gaan met Rasit (punt!).
de voordelen zijn ook al ruim voldoende onder de aandacht geweest. (punt!).
Tom
Moderator
Car: MB

Bennie vraagt in deze kwestie wat de VOORDELEN zijn van het lidmaatschap. Daar wordt keurig en netjes antwoord op gegeven aan deze jongen tot 1 bepaalde post. Mijn vraag is dan: Is dat nou nodig??
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
rasit..

Merijn schreef:Ik kan niet anders dan je wel een beetje gelijk geven, Rasit...

Misschien is het een idee om een soort Feedback forum te maken om daar je klachten, problemen en vragen te plaatsen. Topics waar alleen door mods kan worden geantwoord, maar die wel openbaar zijn voor iedereen. Lijkt mij de ideale oplossing.

zo'n feedback forum heeft iedereen wel.
Je kan toch wel gewoon discusieren hierover??
Een aantal mod's voelen zich geroepen om kosten wat het kost rtc te verdedigen.
Snoer mij de mond maar met normale opmerkingen. Dan hoor je mij niet meer hoor.
Merijn
Über-Spammer

Die discussie is dus blijkbaar niet te voeren! :S
rasit..

Tom schreef:Bennie vraagt in deze kwestie wat de VOORDELEN zijn van het lidmaatschap. Daar wordt keurig en netjes antwoord op gegeven aan deze jongen tot 1 bepaalde post. Mijn vraag is dan: Is dat nou nodig??
ik gaf ook keurig netjes antwoord op iemand.
rasit..

Merijn schreef:Die discussie is dus blijkbaar niet te voeren! :S
waarom kan het overal wel en hier niet.

Kan toch niet dat 1 user (ik) de reden kan zijn dat zo'n discussie nooit te voeren is. Zit het probleem toch niet alleen bij mij he. :wink:
Merijn
Über-Spammer

Ik zeg ook echt niet dat dat aan jou ligt! Ik zit af en toe met hetzelfde idee als jij, Rasit. Dat mag je best weten.

Alleen maak ik me er niet zo druk om... :)
rasit..

Merijn schreef:Ik zeg ook echt niet dat dat aan jou ligt! Ik zit af en toe met hetzelfde idee als jij, Rasit. Dat mag je best weten.

Alleen maak ik me er niet zo druk om... :)
'

tja, ik soms wel en soms niet :D
Rudo

Persoonlijk vind ik dat er op dit forum al meer dan genoeg gediscussieerd wordt. En vaak gaat het ook nog eens nergens over.

Neem nou dit topic: hier wordt aangegeven wat volgens ons de voordelen zijn die je krijgt als je lid wordt van de RTC.

Dat is een gegeven die je mee kunt nemen in je overweging om wel of niet lid te worden. Die beslissing kan iedereen voor zichzelf nemen zonder daar over te moeten gaan dicusieren, toch?
Laatst gewijzigd door Rudo op zo 1 feb 2004 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
rasit..

Rudo schreef:
Dat is een gegeven die je mee kunt nemen in je overweging om wel of niet lid te worden. Die beslissing kan iedereen voor zichzelf nemen zonder daar over te moeten gaan dicusieren, toch?
kan..

je kan er toch ook gewoon over discussieren zonder dat er berichten maar effe snel worden geedit of verwijderd???

en aangezien er nergens een feedback of iets is, wordt je genoodzaakt om in topics zoals deze te reageren.
Laatst gewijzigd door rasit.. op zo 1 feb 2004 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Merijn
Über-Spammer

De hele achterliggende discussie gaat helemaal niet over de voordelen van de RTC, dacht ik! :S
Rudo

rasit.. schreef:
Rudo schreef:
kan..

je kan er toch ook gewoon over discussieren zonder dat er berichten maar effe snel worden geedit of verwijderd???

Dat klopt. Als een discussie netjes gevoerd wordt mag dat geen probleem zijn.
Merijn
Über-Spammer

Misschien een voordeel voor de toekomst:

- Collectieve autoverzekering (Ideetje?! :D )
Bennie

Maar kep nu een paar voor-en nadelen... :( >-) :evil: :( >-) :evil:

Greetz
marco

Ik vindt persoonlijk dat je iemand de voor en nadelen moet laten horen . Zodat hij ook de nadelen in overweging ken nemen bij zijn beslissing.Ook ik deel de mening van rasit,alleen is het zo dat ik me er niet meer zo druk over maak,en al helemaal niet meer de discussie aanga met de mensen hiero ,omdat ik weet waar het op uitloopt.En hele hoop ellende,een hoop gezeik over en weer,en loopt allemaal uit op niks.Behalve dan dat je je ei kwijt bent :D .Rasit leg je er gewoon bij neer man,je weet zelf ook dat het niks oplevert.Just chill and stay cool :smoke:

greetz marco
Jasper16v

Dat iemand moderators niet mag of wat ook maar m.b.t. de moderators heeft toch niets met het lidmaatschap te maken. Dat hoort bij het forum. Het forum waar je ook van gebruik kunt maken als je geen lid bent en die betaalt word door de leden.
Rudo

Hoezo nadelen??? Wat kunnen er nou voor nadelen kleven aan het lidmaatschap van een club, mag je plotseling niet meer bij de Esso tanken of zo? Hooguit kun je zeggen dat de voordelen voor jou persoonlijk niet zwaar genoeg wegen om lid te worden.
Nou, als er veel meer mensen zo denken moeten wij als bestuur er voor zorgen dat er meer voordelen te halen zijn, natuurlijk wel binnen het budget, en geloof mij maar als ik zeg dat wij daar continu mee bezig zijn.

Zo'n collectieve autoverzekering is daar een voorbeeld van. Dit wordt momenteel onderzocht, maar wij zijn natuurlijk ook weer afhankelijk van derden..
catrinus

Nou cut the crap allenmaal. Man wat een gedoe weer. Voordelen van lid zijn van de club is:

Besloten meetings en excursies naar bijv. een turbo revisie bedrijf
Tourtochten door heel nl
Buitenlandse meetings
Kortingen bij bedrijven
Toegang tot besloten gedeelte van het forum
En er zullen wel meer voordelen zijn maar dat moet iemand anders maar aan vullen

Nadelen:

De contributie 1x per jaar. Maar dat kost je de kop ook niet.

Let allemaal wel op dat de club bestaat uit VRIJWILLIGERS. En we mogen die dankbaar zijn dat zij zoveel energie in de club steken. Mensen vergeten wel eens dat zij de "motor" zijn van de club. En iedereen vergeet ook dat deze forum betaald word door de leden. Zonder leden geen forum.
There will be plenty of time to rest when your dead
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

hopelijk geen renault moter dan want dat gaat warm draaien en dat stopt het ermee :smoke:
wilco blue

volgens mij het grootste voordeel is dat ik kan zeggen dat ik lid ben en daar ben ik gewoon trots op.
Met mijn pasje enal.
marco

marco schreef:Ik vindt persoonlijk dat je iemand de voor en nadelen moet laten horen .
greetz marco
oke mischien wat verkeerd uitgedrukt,bedoel de + en de - punten .Want laten we eerlijk zijn mensen , elke club heeft ook zijn min punten.Er zijn niet alleen maar plus punten.Enne contributie is NOT te problem :wink:

greetz
Laatst gewijzigd door marco op zo 1 feb 2004 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Bennie

pfff
Rudo

furious_tuning schreef:pfff
Dit is inhoudelijk zeer sterk geformuleerd...
wilco blue

dump-valve :worship:
rasit..

furious_tuning schreef:Maar kep nu een paar voor-en nadelen... :( >-) :evil: :( >-) :evil:

Greetz
er zijn geen nadelen. je kan niet echt nadelen uit heel dit verhaal halen.

enige "nadeel" dat je kan noemen is die paar euro's die je moet betalen..

ik weeg gewoon, na een paar jaar lid te zijn geweest, dingen tegen elkaar op en dan hou ik ook rekening met de manier waarop ik word behandeld door sommige ruk moderators.

De meeste denken, zoals ik al eerder zei, dat ze moeten laten blijken dat ze aanwezig zijn en duidelijk moeten maken wie hier de baas is.
Tegelijkertijd zeggen ze ook dat RTC voor leden is en door leden :s

ik kijk ook naar de "voordelen" die bijv catrinus opnoemt en ik hoef voor de meeste dingen niet eens lid te zijn wil ik gebruik maken van die dingen.

alles bij elkaar opgeteld kom IK dus zwaar in de - en dan houdt het gewoon op voor mij, simpel zat.

Wie weet zal jij het super naar je zin hebben, en irriteer jij je minder aan die paar mod's die denken dat ze nu carriere hebben gemaakt door moderator te worden op RTC..

dus wordt maar lid en je merkt vanzelf wel of jij er voordelen aan hebt of niet..

daaaaaaaag :beer:
Patrick

catrinus schreef: "motor" zijn van de club.

geen enkele motor loopt zonder benzine
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
wilco blue

pat :worship: .
Dat kan men niet beter zeggen (Y)
Patrick

wilco blue schreef:pat :worship: .
Dat kan men niet beter zeggen (Y)

naar mijn mening zeg ik het heel netjes en zoals het ook is.
en ik deel de mening van rasit,maar ook die van cat.
het is heel moeilijk om iedereen te plezieren maar wat ik zo jammer vindt is gewoon dat mod gedoe,dat komt soms heel leraar achtig over,en dat vindt ik jammer.
maar verder ben ik blij dat het forum er is,zonder forum was het ook maar saai,groet pat.
Panoramix

Voor mij is het (open) forum altijd wel leuk om te lezen/te volgen. Maar gezien mijn auto's (R25) heb ik hier qua lidmaatschap weinig te zoeken, omdat er een R25 club bestaat, en er hier maar een paar mensen met een R25 zijn (tevens R25 lid :) )

Als ik een clio bv zou hebben zou ik wel lid worden hier.

En af en toe een open RTC-meeting bezoeken is voor mij genoeg.
Patrick

Panoramix schreef:Voor mij is het (open) forum altijd wel leuk om te lezen/te volgen. Maar gezien mijn auto's (R25) heb ik hier qua lidmaatschap weinig te zoeken, omdat er een R25 club bestaat, en er hier maar een paar mensen met een R25 zijn (tevens R25 lid :) )

Als ik een clio bv zou hebben zou ik wel lid worden hier.

En af en toe een open RTC-meeting bezoeken is voor mij genoeg.

ja als iedereen met een 25 er zo over denkt komen er hier ook niet meer dan die ene :lol:

maar geld ook een beetje voor ons 21 turbo rijders,zo veel zijn er niet van hier,maar ik heb het idee dat dat langzaam wel meer aan het worden zijn,gelukkig :)

maar even een aanvulling,ik wil dus ook lid worden,gewoon omdat ik van mening ben dat ik gebruik maak van dit forum en ook wil meedelen in de kosten die gemaakt worden die er uit voortvloeien,zie het maar als een soort steunend lid :lol: maar misschien dat het voor mij strakjes ook mogelijk is om mee te doen aan besloten meetings e.d. en dan wil ik dat ook graag kunnen.

groeten pat.
rasit..

catrinus schreef:
En iedereen vergeet ook dat deze forum betaald word door de leden. Zonder leden geen forum.

ik krijg soms het gevoel alsof sommige moderators dit vergeten, niet de leden hoor.
catrinus

pffffffffffffffffffff :s
There will be plenty of time to rest when your dead
Plaats reactie