nou zoals ik al eerder zei. Zodra je negatief bent wordt je de mond gesnoerd.Chris schreef:Rasit, noem je nadelen eens op dan.
Ik neem aan dat de forumregels je het meeste dwarszitten?! Of het gedag van bepaalde moderators?!
ik kan hier geen bericht meer posten of een mod begint met editten of verwijderd mijn bericht.
die paar euro's kortingen krijg je zowiezo overal wel, als je maar langgenoeg zeurt. nou een signature hoef ik niet, een usericoon ook niet.
1 voordeel die ik kan noemen is, dat je mensen leert kennen waarmee je ook in het dagelijks leven vrienden kan blijven. Tevens is de info die je hier kan krijgen ook zeer fijn. Hier zou ik het voor doen, alleen een paar @!#$@$@#$ moderators verzieken het gewoon.
die vrienden en die info kan je hier ook krijgen zonder te betalen trouwens, maar om gewoon bij het "groepje" te horen word je lid.. En omdat die paar @!#$@$@#$ moderator's ook bij het "groepje" horen hoeft het voor mij niet meer bijv.
een mod moet geen baasje spelen of laten blijken dat hij de baas is. Vooral dat laatste stoort mij zeer op dit forum. Wie ik hiermee bedoel weet heel rtc nou wel onderhand.