Greetz Bennie
doorslaggevend voordeel!Chris schreef: Je kan een plaatje onder je naam zetten en een signature voeren.
Ik weet ook niet wie je post heeft aangepast.rasit.. schreef:**edit** (stuur maar een pm naar chris indien je dat nodig vind rasit)
weet niet welke mafkees mijn bericht edit, maar anders moet je het bericht van chris maar editten ofzo. chris reageert toch ook niet via pm.
Chris schreef:rasit.. schreef:**edit** (stuur maar een pm naar chris indien je dat nodig vind rasit)
weet niet welke mafkees mijn bericht edit, maar anders moet je het bericht van chris maar editten ofzo. chris reageert toch ook niet via pm.
Waarom zou ik jou PMen als jezelf een reactie geeft op het forum, waar ik op wil reageren?!
Roy schreef:Tis toch een openbaar forum hier? En iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Toch?
Roy schreef:Waarom niet in dit topic? Iemand vraagt wat de voordelen zijn en een ander reageerd erop dat hij het beter niet kan doen. Simpel lijkt me.
ja. Het is toch doodnormaal als daar gewoon als volwassenen over gepraat kan worden??Merijn schreef:Vind je dat echt heel gek, Rasit???