ik hoor steeds water klotsen in mijn clio16v (OPGELOST)

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
mike16v

Ik hoor water klotsen in mijn clio, het is net of er een jerrycan water achter mijn stoel staat, de vloer is droog, en de panelen in de deur ook. Iemand een idee wat dit kan zijn het is niet de benzine tank want als ie vol is of bijna leeg klinkt het klotsen van ŽwaterŽ hetzelfde.....

gr. mike
Laatst gewijzigd door mike16v op di 3 feb 2004 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
joeri_16V
Car: megane 2

moet je ff de search gebruiken, is al eens eerder behandeld geloof ik.
antoine
Car: Renault Clio III RS

mike16v

thanks, ik herken het probleem, dat wordt prikken of boren... :wink:
evo
Contacteer:

mike16v schreef:thanks, ik herken het probleem, dat wordt prikken of boren... :wink:
Ik heb er ook last van... dat wordt boren...
mike16v

maar kan je eigenlijk zomaar boren?
ik bedoel gaat het dan niet erg roesten daarna?
antoine
Car: Renault Clio III RS

Jordi - Clio 16V schreef:Er zit van onderen (ongeveer in het midden naar voren toe) een gaatje die is bij mij ook wel eens verstopt, ff door prikken en als het goed is is het probleem dan opgelost

gr Jordi
evo
Contacteer:

Wel ff nabewerken natuurlijk! :smile:
evo
Contacteer:

ant1 schreef:
Jordi - Clio 16V schreef:Er zit van onderen (ongeveer in het midden naar voren toe) een gaatje die is bij mij ook wel eens verstopt, ff door prikken en als het goed is is het probleem dan opgelost

gr Jordi
morgen eens ff checken... (Y)
mike16v

ff een stomme vraag misschien, ik zie geen gaatje? moet dat voor het opstaande randje zitten (waar je je krik in steekst zegmaar) of er achter? of als er geen gaatje zit, dan boren?? en dan behandelen tektiel?
Eelko

Ik heb laatst de sideskirts losgehaald bij de wielkast aan de voorkant. (kunstof plaatje kun je zo wegschroeven) Heb uit de sideskirts een gigantische lading zand vadaan gehaald!!
Sindsdien heb ik geen last meer van klotsend water! :D
mike16v

ClioRSI-115pk schreef:Ik heb laatst de sideskirts losgehaald bij de wielkast aan de voorkant. (kunstof plaatje kun je zo wegschroeven) Heb uit de sideskirts een gigantische lading zand vadaan gehaald!!
Sindsdien heb ik geen last meer van klotsend water! :D
sideskirts heb ik niet op mijn clio, maar weet jij of er een gaatje moet zitten? en zo ja waar? of kan ik er gewoon zelf een boren op een willekeurige plek?
Tom
Moderator
Car: MB

mike16v schreef:en dan behandelen tektiel?
van binnenuit (via de gaatjes die je ziet als je binnen in de auto de lijsten weg haald) kun je beter wat ML in de dorpels spuiten. De onderzijde van de auto inclusief de rand van de dorpel gewoon met tectyl
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
mike16v

Tom schreef:
mike16v schreef:en dan behandelen tektiel?
van binnenuit (via de gaatjes die je ziet als je binnen in de auto de lijsten weg haald) kun je beter wat ML in de dorpels spuiten. De onderzijde van de auto inclusief de rand van de dorpel gewoon met tectyl
misschien een domme vraag maar welke lijsten??
Tom
Moderator

de lijsten die aan de binnenkant van de dorpel zitten in je interieur zeg maar. Waar dus je kabels achter liggen van achterspeakers, ruitensproeier, ....... Deze kun je makelijk los trekken en dan zie je om de 40 cm ofzo een dopje zitten. Als je deze los haald kun je precies met dat slangetje van de ML spuit alles mooi bereiken
mike16v

oke, bedankt, maar om het water weg te laten lopen kan ik dat gewoon twee a drie gaatjes onderin de dorpels boren? en ze dan later dicht spuiten met tektyl?
Tom
Moderator

er hoort blijkbaar een gaatje te zitten, deze eerst even zoeken! Zit die er niet dan kun je idd een klein gaatje boren. In principe zal het niet zo heel erg zijn als die open blijft, kan het mooi een beetje luchten
Jordi - Clio 16V

gr Jordi
als je aan de binnen kant van de 'rand' voelt moet je een verdikking tegen komen die schuin naar achteren loopt (kan zijn dat ie dicht gespoten is, had ik wel gedaan :D )gewoon door prikken. ben een beetje huiverig voor boren als het niet perse hoeft :smoke:
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
mike16v

zo ben weer een paar liter water lichter!! :lol:
evo
Contacteer:

Bij mij is dit automatisch opgelost... ik hoor de laatste week al geen water meer! :)
Plaats reactie