Ik hoor water klotsen in mijn clio, het is net of er een jerrycan water achter mijn stoel staat, de vloer is droog, en de panelen in de deur ook. Iemand een idee wat dit kan zijn het is niet de benzine tank want als ie vol is of bijna leeg klinkt het klotsen van ŽwaterŽ hetzelfde.....
gr. mike
ik hoor steeds water klotsen in mijn clio16v (OPGELOST)
Ik heb er ook last van... dat wordt boren...mike16v schreef:thanks, ik herken het probleem, dat wordt prikken of boren...
-
- Car: Renault Clio III RS
Jordi - Clio 16V schreef:Er zit van onderen (ongeveer in het midden naar voren toe) een gaatje die is bij mij ook wel eens verstopt, ff door prikken en als het goed is is het probleem dan opgelost
gr Jordi
Wel ff nabewerken natuurlijk! 

morgen eens ff checken...ant1 schreef:Jordi - Clio 16V schreef:Er zit van onderen (ongeveer in het midden naar voren toe) een gaatje die is bij mij ook wel eens verstopt, ff door prikken en als het goed is is het probleem dan opgelost
gr Jordi

Ik heb laatst de sideskirts losgehaald bij de wielkast aan de voorkant. (kunstof plaatje kun je zo wegschroeven) Heb uit de sideskirts een gigantische lading zand vadaan gehaald!!
Sindsdien heb ik geen last meer van klotsend water!

sideskirts heb ik niet op mijn clio, maar weet jij of er een gaatje moet zitten? en zo ja waar? of kan ik er gewoon zelf een boren op een willekeurige plek?ClioRSI-115pk schreef:Ik heb laatst de sideskirts losgehaald bij de wielkast aan de voorkant. (kunstof plaatje kun je zo wegschroeven) Heb uit de sideskirts een gigantische lading zand vadaan gehaald!!
-
- Moderator
- Car: MB
van binnenuit (via de gaatjes die je ziet als je binnen in de auto de lijsten weg haald) kun je beter wat ML in de dorpels spuiten. De onderzijde van de auto inclusief de rand van de dorpel gewoon met tectylmike16v schreef:en dan behandelen tektiel?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
misschien een domme vraag maar welke lijsten??Tom schreef:van binnenuit (via de gaatjes die je ziet als je binnen in de auto de lijsten weg haald) kun je beter wat ML in de dorpels spuiten. De onderzijde van de auto inclusief de rand van de dorpel gewoon met tectylmike16v schreef:en dan behandelen tektiel?
-
- Moderator
de lijsten die aan de binnenkant van de dorpel zitten in je interieur zeg maar. Waar dus je kabels achter liggen van achterspeakers, ruitensproeier, ....... Deze kun je makelijk los trekken en dan zie je om de 40 cm ofzo een dopje zitten. Als je deze los haald kun je precies met dat slangetje van de ML spuit alles mooi bereiken
-
- Moderator
er hoort blijkbaar een gaatje te zitten, deze eerst even zoeken! Zit die er niet dan kun je idd een klein gaatje boren. In principe zal het niet zo heel erg zijn als die open blijft, kan het mooi een beetje luchten
-
als je aan de binnen kant van de 'rand' voelt moet je een verdikking tegen komen die schuin naar achteren loopt (kan zijn dat ie dicht gespoten is, had ik wel gedaanJordi - Clio 16V schreef:Er zit van onderen (ongeveer in het midden naar voren toe) een gaatje die is bij mij ook wel eens verstopt, ff door prikken en als het goed is is het probleem dan opgelost
gr Jordi

een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
Bij mij is dit automatisch opgelost... ik hoor de laatste week al geen water meer!