Thursday Nightmeeting Maastricht. I
waarom niet?
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
alex ik heb wel zin maar ik kan pas over 2 weken als hij dat niet erg vind stuur hem dan maar effe door
Wow, waar is je auto dan?
Nee, merk je niet veel van de uitlijning 

[img]http://www.chielie.nl/gfx/pictogrammi_2 ... gevaar.gif[/img]
Snappie?
Snappie?
Nee gek. Pas op: burnouts.
Nee ik ben gewoon eens aan het rond kijken. Er moeten eerst nog andere dingen gebeuren!Frits schreef:Als je hem nu zou kopen ben je al niet eens meer de eerste met deze kit. Christian heeft hem al besteld volgens mij.Rob.H schreef:Heb een body kit gevonden voor de clio die me wel leuk leek. Had graag een paar reacties gehad!
Ik zal ff kijken maar ik heb er niet super veel verstand van moet ff zoeken waar de hoofdremcilinder en de remdrukverdeler zitten.Frits schreef:ALs er iemand gaat kijken bij die RSI zouden jullie kunnen opletten of het remsysteem achter nog in orde is?? Ik moet de remleidingen en de hoofdremcilinder hebben als het ff kan. (Remleidingen tussen de hoofdremcilinder en de remdrukverdeler dus.)
GR.Frits
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Hoofrdemcilinder zit onder de motorkap waar je stuur ongeveer je motorruimt in komt. Is een cilinder met 4 stuks (meestal groene)remleidingen uitkomen.Rob.H schreef:
Ik zal ff kijken maar ik heb er niet super veel verstand van moet ff zoeken waar de hoofdremcilinder en de remdrukverdeler zitten.
Remdrukverdeler is een metalenblok met een veer eraan, die veer zit vast gehaakt aan de achteras, waar 2 remleidingen van voor naar toe lopen en 2 leidingen uitkomen die naar je achteras gaan. het ding zit aan de bestuurderskant tussen je de achteras en de benzinetank.
Heeft die RSi een van de 2 niet, laat het dan ook aub weten. het kan zijn dat er abs op zit en dan heb ik er niets aan.
B.v.d. Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het is dat ik mn eigen auto nog niet klaar heb en dat limburg wat te ver is om voor niets te rijden, anders had ik zelf wel gekeken, maar toch b.v.d. rob.
GR.Frits

GR.Frits
[quote="alexgt"][quote="alexgt"]
Zo moet het iets beter zijn
Heeft iemand nog een fiets voor mij. Mijn mooien eerste auto
is net op gehaald,door Bert paul uit Eisden.
nope nog niet goed,mooien is zonder n,dus mooie,bijna goed dus

Zo moet het iets beter zijn

Heeft iemand nog een fiets voor mij. Mijn mooien eerste auto

nope nog niet goed,mooien is zonder n,dus mooie,bijna goed dus

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Heeft iemand nog een fiets voor mij. Mijn mooie eerste autopatrick 21TURBO schreef:alexgt schreef:alexgt schreef:
Zo moet het iets beter zijn![]()
Heeft iemand nog een fiets voor mij. Mijn mooien eerste autois net op gehaald,door Bert paul uit Eisden.
nope nog niet goed,mooien is zonder n,dus mooie,bijna goed dus![]()
![]()

zo dan
interpunctie, spaties, hoofdlettergebruik.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
JA weet ik, maar alleen op zondag kan ik met de diesel. Scheelt me ff te veel. En helaas op zondag is de sloop gesloten.Ollie schreef:Wat nou voor niets rijdenFrits schreef:Het is dat ik mn eigen auto nog niet klaar heb en dat limburg wat te ver is om voor niets te rijden, anders had ik zelf wel gekeken, maar toch b.v.d. rob.![]()
GR.Frits![]()
En je krijgt zo een PM van me.
GR.Frits
Beste Frits ik ben gaan kijken, maar de RSI stond op een andere auto het was moeilijk te zien en er was het een en ander aan beschadig. Onder de kap heb ik niet kunnen kijken want zoals ik al zei stond ie op een andere auto.Frits schreef:ALs er iemand gaat kijken bij die RSI zouden jullie kunnen opletten of het remsysteem achter nog in orde is?? Ik moet de remleidingen en de hoofdremcilinder hebben als het ff kan. (Remleidingen tussen de hoofdremcilinder en de remdrukverdeler dus.)
GR.Frits
-
rob, heb je de skirts meegenomen of nie?
-
He vos uitlijnen is niet moeilijk hoor.Je kan zelf ook gewoon met je auto langs een uitlijn station gaan .Gewoon rijden en zeggen ik moet mijn auto uitgelijnd krijgen .Dat snappen ze meestal wel daar .
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hier kost het rond de 30-35 euro. Dus rond die prijs zal het bij jullie ook wel zitten.Rob.H schreef:Haha en wat kost dat zo ongeveer dat uitlijnen?
En robH bedankt voor het kijken vandaag. Misschien kom ik binnenkort zelf nog wel even kijken.
GR.Frits
-
bij mij 0 euro gewoon laten uitlijnen en dan vet hard die garage uit knallen .(ps effe een minuut of 10 stil blijven staan op de brug met lopende moter zodat hij wel warm is) 

Enne, is dat aanbod open voor TNM-ers of alleen voor specifieke mensen?wilco blue schreef:bij mij 0 euro gewoon laten uitlijnen en dan vet hard die garage uit knallen .(ps effe een minuut of 10 stil blijven staan op de brug met lopende moter zodat hij wel warm is)

-
Met gemengde geveoelens heb ik zojuist afstand gedaan van mijn Clio 16v
, de nieuwe eigenaar is er mee onderweg naar Brabant, Veghel.
en nu op zoek naar een andere auto....

en nu op zoek naar een andere auto....