De Onbekende Renault.
-
- Contacteer:
het weekend ik Noordwijk... tijdens het stappen. De clio stond vlak bij het uitgaans gebeuren daarzo.
RODE clio 16v.
Witte stickers van de RTC.
Aardige spoiler op de achterklep.
15 inch alu velgen.
RODE clio 16v.
Witte stickers van de RTC.
Aardige spoiler op de achterklep.
15 inch alu velgen.
Clio16v
Gisteren stond ik voor het stopligt en toen zag ik in een andere rij een Renault 16 (dacht ik) staan. kon het niet helemaal lezen. kan ook 18 geweest zijn.
De status was (die 6 sec dat ik hem kon zien ) goed. Hij was nog zo'n mooi klasiek groen kleurtje
De status was (die 6 sec dat ik hem kon zien ) goed. Hij was nog zo'n mooi klasiek groen kleurtje

Ik ben de naam van de bestuurder ff kwijt. Ik weet wel dat hij in Woerden woont en ook op de Jaaropening van 2003 was.lenny_R schreef:vandaag om 15:00 op de a12 richting utrecht ter hooge van bp tankstation:
donkerblauwe clio 16v met gp velgen
zat een jongen in, hij had zijn haar in een staartje.
kenteken was: dl-gl-12
wie o wie???
Het is overigens de oude Clio van Tjabel.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
vanmorgen in arnhem ijssellaan onderaan airborneplein:
zwarte 1916V fase I. Het is iemand van hier, weet alleen niet meer wie. Hij reed ook mee met de afsluitingsmeeting vanuit Rheden... Marcel???
zwarte 1916V fase I. Het is iemand van hier, weet alleen niet meer wie. Hij reed ook mee met de afsluitingsmeeting vanuit Rheden... Marcel???

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Nickname: Alpine.~Haas~ schreef:vanmorgen in arnhem ijssellaan onderaan airborneplein:
Project: GTT Blue Sport
Kwas gister voor het werk op de militaire basis in A'dam, Kattenburgstr, achter het CS.
Daar zag ik een goude Clio 2, met Lexus achterlichten, andere velgen, voorraamsticker ID&T radio en goude RTC stickers op de achterraampjes.
De auto heb ik wel eens gezien op meetings volgens mij, wie was deze militair?
Daar zag ik een goude Clio 2, met Lexus achterlichten, andere velgen, voorraamsticker ID&T radio en goude RTC stickers op de achterraampjes.

Mrtn = Maarten
Volgens mij is dit dezelfde als ik in Harderwijk tegenkwam bij de pomp...ben ook wel benieuwd wie dat isMrtn schreef:Kwas gister voor het werk op de militaire basis in A'dam, Kattenburgstr, achter het CS.

Mrtn wrote:
Kwas gister voor het werk op de militaire basis in A'dam, Kattenburgstr, achter het CS.
Volgens mij is dit dezelfde als ik in Harderwijk tegenkwam bij de pomp...ben ook wel benieuwd wie dat is
Mrtn Posted: Thu Jan 15, 2004 9:39 am Post subject
ik ben deze ook al eens tegengekomen, weet alleen niet meer waar, was meende ergens in de randstad.
Volgens mij is dit dezelfde als ik in Harderwijk tegenkwam bij de pomp...ben ook wel benieuwd wie dat is
Mrtn Posted: Thu Jan 15, 2004 9:39 am Post subject
ik ben deze ook al eens tegengekomen, weet alleen niet meer waar, was meende ergens in de randstad.
-
- Contacteer:
Woensdag in Leeuwarden op de julianalaan
Auto: Renault 19 Cabrio Phase 1
Kleur: Blauw
RTC?: geen kenmerken aanwezig
Staat kon wel een was beurt gebruiken
Auto: Renault 19 Cabrio Phase 1
Kleur: Blauw
RTC?: geen kenmerken aanwezig
Staat kon wel een was beurt gebruiken
-
- Contacteer:
Vanmiddag in Den Helder rond een uur of half 3 geloof ik, een zwarte Renault 5 GT (turbo?). Kon 't zo gauw niet zien.
-
Zonet gespot op de westelijke ring van Groningen ter hoogte van de drafbaan:
- Renault Clio 16v
- Kleur: zwart
- Tuning: meer spaaks velgen kon ik nog zien.
- Renault Clio 16v
- Kleur: zwart
- Tuning: meer spaaks velgen kon ik nog zien.
Vandaag (16/01) op de A27 bij Hilversum rond 10:30, een groene Clio 16V met lexus achterlichten, donkere velgen en RTC stickers op de ruiten - plus band over de voorruit. Nam de afslag naar de A1 Amsterdam (moi, Witte R19 16S nam afslag A1 Amersfoort). Bestuurder was mannelijk, jong, kort haar en droeg een witte trui.
Hey! endelijk een keer gespotTazzman schreef:Vandaag (16/01) op de A27 bij Hilversum rond 10:30, een groene Clio 16V met lexus achterlichten, donkere velgen en RTC stickers op de ruiten - plus band over de voorruit. Nam de afslag naar de A1 Amsterdam (moi, Witte R19 16S nam afslag A1 Amersfoort). Bestuurder was mannelijk, jong, kort haar en droeg een witte trui.

alleen geen 16v

groetjes robbie
je was me net voor , mooie 19 trouwensTazzman schreef:Ah ik twijfelde eigenlijk al maar wilde niemand voor z'n schenen schoppenHey! endelijk een keer gespothet is
alleen geen 16v![]()
groetjes robbie![]()
Maar ik word niet terug gespot? Zo'n witte 19 16V kan je toch niet over het hoofd zien?

-
Das Geert ,Lady Justice schreef:Vanmiddag in Den Helder rond een uur of half 3 geloof ik, een zwarte Renault 5 GT (turbo?). Kon 't zo gauw niet zien.
Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
-
Jep dat ben ik
Het is wel een turbo, maar waar heb je me precies gezien want ik ben ook een onbekende clio tegengekomen.

Het is wel een turbo, maar waar heb je me precies gezien want ik ben ook een onbekende clio tegengekomen.
don't be a fool, wrap your tool
-
- Moderator
- Car: Megane
blauwe 5 gtt met zilvere rtc stickers rotterdam schiekade.
Zaterdagmiddag rond half 2 tussen Harmelen en Woerden (en stuk door Woerden heen) een Zwarte 5GTT phase II, kenteken XL-60-BN (?). Kon geen RTC kenmerken zien, maar ik reed er dan ook vlak voor. Iemand enig idee?
Een beetje vreemd is best lekker
Dat 5je is van en monteur bij Renault garage Hans Jongerius.Janine schreef:Zaterdagmiddag rond half 2 tussen Harmelen en Woerden (en stuk door Woerden heen) een Zwarte 5GTT phase II, kenteken XL-60-BN (?). Kon geen RTC kenmerken zien, maar ik reed er dan ook vlak voor. Iemand enig idee?
Gisteravond in Woerden bij winkelcentrum Molenvliet een nette Clio16V met Borbet wielen, kenteken begon met DG.
Meer in het centrum stond de Williams van Robert met de originele wielen eronder, geparkeerd voor zijn huis.
-
- Contacteer:
van Vrijdag middag tot zaterdag ochtend gespot op de snelweg van rotterdam via duitsland naar oostenrijk........
Een dodge ram 1500 dubbelcabine Pickup, met lege autoambulance............
En van zaterdag ochtend tot zaterdag nacht in tegenover gestelde richting dezelfde combi
maar dan met
Renault 21 Turbo Quadra
op de auto ambulance.
groeten jeroen,
Een dodge ram 1500 dubbelcabine Pickup, met lege autoambulance............
En van zaterdag ochtend tot zaterdag nacht in tegenover gestelde richting dezelfde combi
maar dan met

groeten jeroen,
Afgelopen vrijdag liep ik naar mn Willie die voor mn deur stond, stopt er opeens nog een Willie naast me
Bleek iemand te zijn die m net bij Maarten Henderieckx gekocht had. Zag er erg netjes uit! Zat zelfs zo'n Swiss Champion stuurtje in
en er lag een hele dikke Devil uitlaat onder. Ik gelijk even reclame gemaakt voor de RTC
en hem nog een stapeltje stickers gegeven en hij ging misschien wel afkomen op de openingsmeeting. Hij kwam trouwens uit Den Haag.

Vanmiddag gespot omstreeks 14:00 in de file bij parkeergarage Scheveningen Bad in Scheveningen. Een zwarte Clio16V met 15" velgen. Helaas verder geen details.
In de parkeergarage stond een zilvergrijze R19 Chamade (16V?) met gouden Speedline velgen, spoiler en een dikke einddemper. Op de achterruit zat een grote R19 stikker. Kenteken begon met een Z kenteken uit 1991.
Verderop richting de A12 stond een groene dikke Clio met nett 15" velgen een een mooie einddemper.
Tegenover de Mac in Bodegraven staat een RSI uit 1994 te koop bij een handelaar.
In de parkeergarage stond een zilvergrijze R19 Chamade (16V?) met gouden Speedline velgen, spoiler en een dikke einddemper. Op de achterruit zat een grote R19 stikker. Kenteken begon met een Z kenteken uit 1991.
Verderop richting de A12 stond een groene dikke Clio met nett 15" velgen een een mooie einddemper.
Tegenover de Mac in Bodegraven staat een RSI uit 1994 te koop bij een handelaar.
-
Vandaag met de Toertocht test.
In Dokkum een R19 16V ph2 cabrio
In Zwaagwesteinde een Clio 16V en een R19 16V phase 1 5 deurs.
Op weg naar huis bij Bedrijf in Leeuwarden-noord een Renault alpine A310? en een R21 Turbo (stonden naast elkaar)
Afgelopen Vrijdag in Joure een Clio16V
Kenteken heb ik wel, maar moet ik eerst ff zoeken.
In Dokkum een R19 16V ph2 cabrio
In Zwaagwesteinde een Clio 16V en een R19 16V phase 1 5 deurs.
Op weg naar huis bij Bedrijf in Leeuwarden-noord een Renault alpine A310? en een R21 Turbo (stonden naast elkaar)
Afgelopen Vrijdag in Joure een Clio16V
Kenteken heb ik wel, maar moet ik eerst ff zoeken.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
- Contacteer:
vanmorgen tegenover het wehkamp gebouw in zwolle een zilver kleurige clio rs ph 2 gezien
Zojuist gespot bij winkelcentrum kronenburg, hier in Arnhem:
Zwarte clio ph 3?
Stevig getuned, leek op de kit die rasit heeft....
Gouden RTC stickers.
Verder geen bijzonderheden, want hij kwam op de andere weghelft voorbij.
Zwarte clio ph 3?
Stevig getuned, leek op de kit die rasit heeft....
Gouden RTC stickers.
Verder geen bijzonderheden, want hij kwam op de andere weghelft voorbij.
-
- Contacteer:
Geen renault, maar wel bruut om te zien.
Waar: Koningsstraat te Utrecht
Wanneer: gister
Wat: De ŽkleinsteŽ telg van de Lamborgini familie!
Kleur: heel erg geel...
kenteken: import of export, een van de twee.
ff duimpie omhoog toen ie langs kwam rijden, gaf nog wat extra gas, blijft toch machtig al die paardjes die op en neer gaan...
Half uur later, kwam er nog ff een gele ferrari cabrio met 12 cylindertjes voorbij knallen...en dan ook echt gas geven
Kleur: heel erg geel...

ff duimpie omhoog toen ie langs kwam rijden, gaf nog wat extra gas, blijft toch machtig al die paardjes die op en neer gaan...
Half uur later, kwam er nog ff een gele ferrari cabrio met 12 cylindertjes voorbij knallen...en dan ook echt gas geven

Twingo te koop!!!!
-
- Car: Renault Clio III RS
ik doe meestal mijn raam open dan kan ik die paardjes beter horenroeland twingo schreef:Geen renault, maar wel bruut om te zien.
Kleur: heel erg geel...![]()
ff duimpie omhoog toen ie langs kwam rijden, gaf nog wat extra gas, blijft toch machtig al die paardjes die op en neer gaan...![]()

-
- Contacteer:
ik doe meestal mijn raam open dan kan ik die paardjes beter horen
[/quote]
Mijn idee...

Mijn idee...

Laatst gewijzigd door roeland twingo op ma 19 jan 2004 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Twingo te koop!!!!