De Onbekende Renault.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Madman_daan
Contacteer:

het weekend ik Noordwijk... tijdens het stappen. De clio stond vlak bij het uitgaans gebeuren daarzo.

RODE clio 16v.
Witte stickers van de RTC.
Aardige spoiler op de achterklep.
15 inch alu velgen.
Clio16v
SimonBalk
Contacteer:

Gisteren stond ik voor het stopligt en toen zag ik in een andere rij een Renault 16 (dacht ik) staan. kon het niet helemaal lezen. kan ook 18 geweest zijn.

De status was (die 6 sec dat ik hem kon zien ) goed. Hij was nog zo'n mooi klasiek groen kleurtje :lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

lenny_R schreef:vandaag om 15:00 op de a12 richting utrecht ter hooge van bp tankstation:
donkerblauwe clio 16v met gp velgen
zat een jongen in, hij had zijn haar in een staartje.
kenteken was: dl-gl-12

wie o wie???
Ik ben de naam van de bestuurder ff kwijt. Ik weet wel dat hij in Woerden woont en ook op de Jaaropening van 2003 was.

Het is overigens de oude Clio van Tjabel.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Haas
Car: Megane RS

vanmorgen in arnhem ijssellaan onderaan airborneplein:
zwarte 1916V fase I. Het is iemand van hier, weet alleen niet meer wie. Hij reed ook mee met de afsluitingsmeeting vanuit Rheden... Marcel??? :beer:
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

~Haas~ schreef:vanmorgen in arnhem ijssellaan onderaan airborneplein:
zwarte 1916V fase I. Het is iemand van hier, weet alleen niet meer wie. Hij reed ook mee met de afsluitingsmeeting vanuit Rheden... Marcel??? :beer:
Nickname: Alpine.
Mrtn
Car: R5GTT

Kwas gister voor het werk op de militaire basis in A'dam, Kattenburgstr, achter het CS.

Daar zag ik een goude Clio 2, met Lexus achterlichten, andere velgen, voorraamsticker ID&T radio en goude RTC stickers op de achterraampjes.
De auto heb ik wel eens gezien op meetings volgens mij, wie was deze militair? :)
Mrtn = Maarten
jeroen.k

Mrtn schreef:Kwas gister voor het werk op de militaire basis in A'dam, Kattenburgstr, achter het CS.

Daar zag ik een goude Clio 2, met Lexus achterlichten, andere velgen, voorraamsticker ID&T radio en goude RTC stickers op de achterraampjes.
De auto heb ik wel eens gezien op meetings volgens mij, wie was deze militair? :)
Volgens mij is dit dezelfde als ik in Harderwijk tegenkwam bij de pomp...ben ook wel benieuwd wie dat is :)
lenny_R

Mrtn wrote:
Kwas gister voor het werk op de militaire basis in A'dam, Kattenburgstr, achter het CS.

De auto heb ik wel eens gezien op meetings volgens mij, wie was deze militair?

Volgens mij is dit dezelfde als ik in Harderwijk tegenkwam bij de pomp...ben ook wel benieuwd wie dat is

Mrtn Posted: Thu Jan 15, 2004 9:39 am Post subject

ik ben deze ook al eens tegengekomen, weet alleen niet meer waar, was meende ergens in de randstad.
Mr Bullet (Sietze)
Contacteer:

Woensdag in Leeuwarden op de julianalaan

Auto: Renault 19 Cabrio Phase 1
Kleur: Blauw
RTC?: geen kenmerken aanwezig
Staat kon wel een was beurt gebruiken
Lady Justice
Contacteer:

Vanmiddag in Den Helder rond een uur of half 3 geloof ik, een zwarte Renault 5 GT (turbo?). Kon 't zo gauw niet zien.
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Zonet gespot op de westelijke ring van Groningen ter hoogte van de drafbaan:

- Renault Clio 16v
- Kleur: zwart
- Tuning: meer spaaks velgen kon ik nog zien.
Tazzman

Vandaag (16/01) op de A27 bij Hilversum rond 10:30, een groene Clio 16V met lexus achterlichten, donkere velgen en RTC stickers op de ruiten - plus band over de voorruit. Nam de afslag naar de A1 Amsterdam (moi, Witte R19 16S nam afslag A1 Amersfoort). Bestuurder was mannelijk, jong, kort haar en droeg een witte trui.
thoompie

Tazzman schreef:Vandaag (16/01) op de A27 bij Hilversum rond 10:30, een groene Clio 16V met lexus achterlichten, donkere velgen en RTC stickers op de ruiten - plus band over de voorruit. Nam de afslag naar de A1 Amsterdam (moi, Witte R19 16S nam afslag A1 Amersfoort). Bestuurder was mannelijk, jong, kort haar en droeg een witte trui.
Hey! endelijk een keer gespot :worship: het is
alleen geen 16v :(

groetjes robbie
Tazzman

groetjes robbie
Ah ik twijfelde eigenlijk al maar wilde niemand voor z'n schenen schoppen ;) ;) Maar ik word niet terug gespot? Zo'n witte 19 16V kan je toch niet over het hoofd zien? ;)
thoompie

Tazzman schreef:

groetjes robbie
Ah ik twijfelde eigenlijk al maar wilde niemand voor z'n schenen schoppen ;) ;) Maar ik word niet terug gespot? Zo'n witte 19 16V kan je toch niet over het hoofd zien? ;)
je was me net voor , mooie 19 trouwens (Y)
Tazzman

Thx :) Tis inderdaad een vrij apart kleurtje wat je niet zo vaak ziet.. als 16V dan. Ik zal er helaas binnenkort toch afscheid van moeten nemen ben ik bang :(
Jasper11turbo

Lady Justice schreef:Vanmiddag in Den Helder rond een uur of half 3 geloof ik, een zwarte Renault 5 GT (turbo?). Kon 't zo gauw niet zien.
Das Geert ,
Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
GTT__Geert

Jep dat ben ik :D

Het is wel een turbo, maar waar heb je me precies gezien want ik ben ook een onbekende clio tegengekomen.
don't be a fool, wrap your tool
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

blauwe 5 gtt met zilvere rtc stickers rotterdam schiekade.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Nu op de Tolstraat in Alphen a/d Rijn, een nette lichtblauwe ClioRSI met mooie velgen, skirts etc, uit 1993, die achterop een Peugeot 607 gereden is.

Zonde.
Marcel B.

Vanmiddag rond 15:30 in Rijswijk in de buurt van het winkelcentrum 'in de boogaard' ofzo :)

Een blauwe clio 16v met open luchtfilter zo te horen, klonk goed :D
Don't walk the grass... smoke it
Janine

Zaterdagmiddag rond half 2 tussen Harmelen en Woerden (en stuk door Woerden heen) een Zwarte 5GTT phase II, kenteken XL-60-BN (?). Kon geen RTC kenmerken zien, maar ik reed er dan ook vlak voor. Iemand enig idee?
Een beetje vreemd is best lekker
Bennie

Zaterdagnacht gespot op de markt in Valkenswaard; een zwarte Renault Laguna (v6?) Zag er zeer netjes uit... Geen RTC kenmerken gezien maar da kan komen omdat ik er wat te veel op had :lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Janine schreef:Zaterdagmiddag rond half 2 tussen Harmelen en Woerden (en stuk door Woerden heen) een Zwarte 5GTT phase II, kenteken XL-60-BN (?). Kon geen RTC kenmerken zien, maar ik reed er dan ook vlak voor. Iemand enig idee?
Dat 5je is van en monteur bij Renault garage Hans Jongerius.

Gisteravond in Woerden bij winkelcentrum Molenvliet een nette Clio16V met Borbet wielen, kenteken begon met DG.

Meer in het centrum stond de Williams van Robert met de originele wielen eronder, geparkeerd voor zijn huis.
Jeroen Lubking
Contacteer:

van Vrijdag middag tot zaterdag ochtend gespot op de snelweg van rotterdam via duitsland naar oostenrijk........

Een dodge ram 1500 dubbelcabine Pickup, met lege autoambulance............

En van zaterdag ochtend tot zaterdag nacht in tegenover gestelde richting dezelfde combi
maar dan met :D Renault 21 Turbo Quadra :D op de auto ambulance. 8)

groeten jeroen,
JL-Tuning bredeweg 180 Zevenhuizen
Tel:0629571950
mail: info@jltuning.nl
Thierry

Afgelopen vrijdag liep ik naar mn Willie die voor mn deur stond, stopt er opeens nog een Willie naast me :) Bleek iemand te zijn die m net bij Maarten Henderieckx gekocht had. Zag er erg netjes uit! Zat zelfs zo'n Swiss Champion stuurtje in :worship: en er lag een hele dikke Devil uitlaat onder. Ik gelijk even reclame gemaakt voor de RTC :wink: en hem nog een stapeltje stickers gegeven en hij ging misschien wel afkomen op de openingsmeeting. Hij kwam trouwens uit Den Haag.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Vanmiddag gespot omstreeks 14:00 in de file bij parkeergarage Scheveningen Bad in Scheveningen. Een zwarte Clio16V met 15" velgen. Helaas verder geen details.
In de parkeergarage stond een zilvergrijze R19 Chamade (16V?) met gouden Speedline velgen, spoiler en een dikke einddemper. Op de achterruit zat een grote R19 stikker. Kenteken begon met een Z kenteken uit 1991.
Verderop richting de A12 stond een groene dikke Clio met nett 15" velgen een een mooie einddemper.

Tegenover de Mac in Bodegraven staat een RSI uit 1994 te koop bij een handelaar.
Robert Turbo

Vandaag met de Toertocht test.

In Dokkum een R19 16V ph2 cabrio
In Zwaagwesteinde een Clio 16V en een R19 16V phase 1 5 deurs.

Op weg naar huis bij Bedrijf in Leeuwarden-noord een Renault alpine A310? en een R21 Turbo (stonden naast elkaar)

Afgelopen Vrijdag in Joure een Clio16V
Kenteken heb ik wel, maar moet ik eerst ff zoeken.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Vanmiddag ook nog gespot in Scheveningen bad een R1916V cabrio, groen van kleur met een import F kenteken.
michel 16v
Contacteer:

vanmorgen tegenover het wehkamp gebouw in zwolle een zilver kleurige clio rs ph 2 gezien
lenny_R

zaterdagavond bij te pruim in 7huizen (gr).
helemaal vooraan stond een grijze clio v6 ph 1 kenteken onbekend was verder helemaal standaard (voor zover een v6 standaard is).

wie o wie?
Alleycat
Contacteer:

Zojuist gespot bij winkelcentrum kronenburg, hier in Arnhem:
Zwarte clio ph 3?
Stevig getuned, leek op de kit die rasit heeft....
Gouden RTC stickers.
Verder geen bijzonderheden, want hij kwam op de andere weghelft voorbij.
roeland twingo
Contacteer:

Geen renault, maar wel bruut om te zien.

Waar: Koningsstraat te Utrecht
Wanneer: gister
Wat: De ŽkleinsteŽ telg van de Lamborgini familie!
Kleur: heel erg geel... :D
kenteken: import of export, een van de twee.

ff duimpie omhoog toen ie langs kwam rijden, gaf nog wat extra gas, blijft toch machtig al die paardjes die op en neer gaan... :wink:

Half uur later, kwam er nog ff een gele ferrari cabrio met 12 cylindertjes voorbij knallen...en dan ook echt gas geven (Y)
Twingo te koop!!!!
antoine
Car: Renault Clio III RS

roeland twingo schreef:Geen renault, maar wel bruut om te zien.

Waar: Koningsstraat te Utrecht
Wanneer: gister
Wat: De ŽkleinsteŽ telg van de Lamborgini familie!
Kleur: heel erg geel... :D
kenteken: import of export, een van de twee.

ff duimpie omhoog toen ie langs kwam rijden, gaf nog wat extra gas, blijft toch machtig al die paardjes die op en neer gaan... :wink:

Half uur later, kwam er nog ff een gele ferrari cabrio met 12 cylindertjes voorbij knallen...en dan ook echt gas geven (Y)
ik doe meestal mijn raam open dan kan ik die paardjes beter horen (~)
roeland twingo
Contacteer:

ik doe meestal mijn raam open dan kan ik die paardjes beter horen (~)[/quote]

Mijn idee... (Y) (~)
Laatst gewijzigd door roeland twingo op ma 19 jan 2004 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Twingo te koop!!!!
Gesloten