@ jeroen

Dat vindt ik nog steeds hoor.jeroen.k schreef: Ook was er een hoop onduidelijkheid over het hoe en wat (nog steeds trouwens)...dus eerder hebben wij gewoon geen uitlsuitsel kunnen geven hierover
je kan ook gewoon gaan kijken voor ongeveer 10 euro.Kan je ook meteen historische formule 1 wagens enz zien.Merijn schreef:Doei, da's dus een no-go voor mij! Ik moet mijn contributie voor dit jaar nog betalen. Kan ik beter daaraan besteden!
Jammer dat dat zo moet gaan...
oke.. kijk nu komt er al meer duidelijkheidant1 schreef:Naast die 25 euro moet je nog betalen voor de entree van het circuit.Omdat er tijdens deze dagen wedstrijden gehouden worden met historische auto's.Deze entree zal ongeveer 10 euro zijn voor 2 dagen.
voor een camping: http://www.eyes-e-tools.com//update/pag ... 6812000126
heb de organisator aan de lijn gehad,die heeft met een nederlander(Tom) kontakt gehad,en die verzekerde mij da wij die 25 euro terug kregen,ik vertrouw erop.nu zou ik daar nie te lang mee wachten om in te schrijven,vermits ze al aan 300 wagens zitten,en er wel een leuk prjsje aan vast hangt voor de eerste 400 wagen(prijsjes intreseren jullie wel hejeroen.k schreef:Bestuur is druk bezig!Zie de inschrijflijst...mail+telefoon van de organisator staat in eerste post van dit topic...en ik vertrouw er idd ook wel op dat je je geld terug krijgt die dag
5 euro voor zaterdag ,7.5 voor ,de zondag(historic races)Tom schreef:waneer je betaald hebt krijg je een bepaalde sticker of iets dergelijks van EAC. Zonder deze kom je dus NIET het record terrein op met je eigen auto. Een rondje lopen of gewoon komen kijken kan natuurlijk altijd tegen de daar geldende entree-gelden