record poging 19-20 juni 2004 [chat]

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
antoine
Car: Renault Clio III RS

en dan kunnen we deze gebruiken om te chatten.

@ jeroen (Y)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

jeroen.k schreef: Ook was er een hoop onduidelijkheid over het hoe en wat (nog steeds trouwens)...dus eerder hebben wij gewoon geen uitlsuitsel kunnen geven hierover :)
Dat vindt ik nog steeds hoor.

Alleen €25,- voor het inschrijven?, want als ik verder lees moeten hier nog de overige kosten bij komen.

Gaan we een RTC camping maken of zo? :)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

ik zou best wel meewillen, maar vraag me echt af waar dat asociale bedrag van 25 euro voor nodig is. Als je een recordpoging wilt doen moet je mensen vragen om mee te doen, om zo een zo groot mogelijke opkomst te krijgen. Ik ga serieus twijfelen nu... :S
antoine

Naast die 25 euro moet je nog betalen voor de entree van het circuit.Omdat er tijdens deze dagen wedstrijden gehouden worden met historische auto's.Deze entree zal ongeveer 10 euro zijn voor 2 dagen.

voor een camping: http://www.eyes-e-tools.com//update/pag ... 6812000126
jeroen.k

De 25 euro krijg je terug zodra je hebt meegedaan met de recordpoging. Hier moet je maar gewoon op vertrouwen...misschien dat dat in Belgie heel normaal is :P We hebben hier over gemaild met de organisatie en die 25 euro moet nu eenmaal...ze hebben een zekerheid nodig dat je komt en hun recordpoging niet in duigen valt...zondag moet je bijv. 11 uur 's ochtends in je auto zitten :p ben je te laat ofzo...ben je ook je geld kwijt...
Merijn
Über-Spammer

Doei, da's dus een no-go voor mij! Ik moet mijn contributie voor dit jaar nog betalen. Kan ik beter daaraan besteden! :)

Jammer dat dat zo moet gaan... (N)
antoine

Merijn schreef:Doei, da's dus een no-go voor mij! Ik moet mijn contributie voor dit jaar nog betalen. Kan ik beter daaraan besteden! :)

Jammer dat dat zo moet gaan... (N)
je kan ook gewoon gaan kijken voor ongeveer 10 euro.Kan je ook meteen historische formule 1 wagens enz zien.
Merijn
Über-Spammer

Da's op zich wel interessant misschien... Voor wanneer moet die 25 euro eigenlijk betaald worden? Dan weet ik tot wanneer ik bedenktijd heb. :)
jeroen.k

Een eind-datum volgt nog...reken op half februari ergens in die geest. Niet superveel bedenktijd dus. Dat het zo moet gaan kunnen wij helaas ook niks aan doen. Je kan anders misschien ook meerijden met iemand die wel gaat? Dat is natuurlijk ook een optie. :) Ook wel gezellig voor degene die alleen in hun voiture zitten (ik heb nog wel een plekkie vrij voor een 18"er :P )
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

ant1 schreef:Naast die 25 euro moet je nog betalen voor de entree van het circuit.Omdat er tijdens deze dagen wedstrijden gehouden worden met historische auto's.Deze entree zal ongeveer 10 euro zijn voor 2 dagen.

voor een camping: http://www.eyes-e-tools.com//update/pag ... 6812000126
oke.. kijk nu komt er al meer duidelijkheid :)
gille
Contacteer:

ik heb juist met Benny Raepers(tuner Renault en bevriend met organisator) gebeld,dus bij binnekomnen betaal je 25 euro DIE KRIJG JE TERUG,dit is voor zekerheid dat je zeker komt opdagen,dus zal dit op voorhand moeten betaald worden,ik heb ook een telefoonummer van de organisator,willen de heren van het bestuur me hiervoor PM- sturen.
ff iets kan de bestuur hierover moeite doen dat wij als club meedoen(wat goed is voor onze naam).
en bestuur wacht er nie mee tot juni :D :D
jeroen.k

Bestuur is druk bezig! :D Zie de inschrijflijst...mail+telefoon van de organisator staat in eerste post van dit topic...en ik vertrouw er idd ook wel op dat je je geld terug krijgt die dag :D
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Kijk de sneeuwbal gaat rollen en wordt groter :)
Tom
Moderator
Car: MB

waneer je betaald hebt krijg je een bepaalde sticker of iets dergelijks van EAC. Zonder deze kom je dus NIET het record terrein op met je eigen auto. Een rondje lopen of gewoon komen kijken kan natuurlijk altijd tegen de daar geldende entree-gelden
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
gille
Contacteer:

jeroen.k schreef:Bestuur is druk bezig! :D Zie de inschrijflijst...mail+telefoon van de organisator staat in eerste post van dit topic...en ik vertrouw er idd ook wel op dat je je geld terug krijgt die dag :D
heb de organisator aan de lijn gehad,die heeft met een nederlander(Tom) kontakt gehad,en die verzekerde mij da wij die 25 euro terug kregen,ik vertrouw erop.nu zou ik daar nie te lang mee wachten om in te schrijven,vermits ze al aan 300 wagens zitten,en er wel een leuk prjsje aan vast hangt voor de eerste 400 wagen(prijsjes intreseren jullie wel he :D ).
ik krijg ook van die man de nodige documenten ,julie ook,vermits ik wil zien wat de belgische renault club misschien apart wil,ik liever zou het samen met jullie doen.
gille
Contacteer:

Tom schreef:waneer je betaald hebt krijg je een bepaalde sticker of iets dergelijks van EAC. Zonder deze kom je dus NIET het record terrein op met je eigen auto. Een rondje lopen of gewoon komen kijken kan natuurlijk altijd tegen de daar geldende entree-gelden
5 euro voor zaterdag ,7.5 voor ,de zondag(historic races)
jeroen.k

Ik denk ook wel dat dit goed komt! :D Heb er iig al wel flink zin in :D
lauw

Is dit alleen voor clubleden?
jeroen.k

In principe is de opzet van de organisatie wel zo, maar ik vindt dat niet clubleden ook wel mee moeten mogen/kunnen. Ik zal het even in het bestuur gooien :)
jeroen.k

Ook voor niet leden :) Als je maar betaald :D
lauw

Dat is mooi, kom maar op met het rekeningnummer. :)
jeroen.k

Betaalgegevens komen straks in het inschrijftopic...ik kan jou dus in de lijst zetten? :)
lauw

Yes, als m'n broer (Ro 16V) hetsteld is gaat ie ook mee.
jeroen.k

Maar dat is dan 1 auto neem ik aan?
lauw

Ja, 1 auto, Clio 16V.
jeroen.k

Oke, je staat ertussen..het gaat ons alleen om de auto's. Dus hoeveel man hierin zit boeit ons niet :P

Nou ja...ik maak wel een lijstje meerijders :)
jeroen.k

Als je mee kan/mag rijden met iemand geef dit dan ook even door...dat is wel handig om te weten voor het regelen van de camping... :D (Camp Crew? :beer: )
Tom
Moderator

ik zie Janine in de lijst staan met een 5GT5R. Wat is dat? Het MOET namelijk wel een auto uit de lijst zijn he !!
jeroen.k

Tom schreef:ik zie Janine in de lijst staan met een 5GT5R. Wat is dat? Het MOET namelijk wel een auto uit de lijst zijn he !!
Dat is op papier een GTT ;)
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Tom, ik vindt dat wel een stoere auto hoor :)

uniek soort :)
Tom
Moderator

dan weet ik al welke je bedoeld denk ik
Tom
Moderator

Maik (WOOFER) schreef:Tom, ik vindt dat wel een stoere auto hoor :)

uniek soort :)
ofdat ie stoer is of niet boeit niet, het gaat om de lijst die EAC samen gesteld heeft
jeroen.k

En dat issie op papier...dus geen probleem :)
lauw

Hier een link naar cirquit Zolder. http://www.circuit-zolder.be/ne/fset.htm

Handig om hotels in de omgeving te zoeken, niet iedereen houdt van cramperen. :)
jeroen.k

Een rtc-er die niet van camperen houdt? :P :lol:

Weet iig dat de vaste crew sowieso wel gaat kamperen...wel zo leuk met zijn allen dan natuurlijk :D
Plaats reactie