Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
Rob.h moet je nog RTC nummerplaathouders hebbe? Je mag de mijne hebben. Zal kijken of ik ze donderdag ofzo kan meenemen. 

-
Daar zitten ze nu op, maar aangezien mn 5je voorlopig ff stilstaat (geschorst) en de nieuwe kleur GEEL gaat worden, staat het beter zonder nummerplaathouders. De RTC stickers blijven uiteraard 

Gtkanarie 

Ik kan om half 9 / 9 uur bij jou zijn als dat schikt.Patrick L. schreef:Ik ben er donderdag mischien niet, je kunt ook anders morgen avond ff langs komen in Bunde, kun de bougiesleutel meenemen, of we zetten de bougies er meteen ff in, neem de bougies maar mee.Rob.H schreef:Patrick zou jij als je donderdag komt de bougie sleutel willen meenemen aub.Ik heb er al 5 geprobeert maar ze passen allemaal niet.
En staat er op de plastic kap/plaat boven het spruitstuk een artikel nummer.![]()
Bij de dealer kon hij hem niet vinden.
-
okay, ben thuis, aan de GT bezig.Rob.H schreef: Ik kan om half 9 / 9 uur bij jou zijn als dat schikt.
Hoera!
Vanochtend een nieuwe (gereviseerde) startmotor erin gezet, en ik kan weer de buurt onveilig maken!
Na een dikke 2 weken stil te hebben gestaan
Hoera!
En de kat is ook weer beter!
Hoera!
En ik heb de rest van de week vrij!
Hoera!

Vanochtend een nieuwe (gereviseerde) startmotor erin gezet, en ik kan weer de buurt onveilig maken!

Hoera!

En de kat is ook weer beter!
Hoera!

En ik heb de rest van de week vrij!
Hoera!

Bram jij zocht toch iets goedkoops he?
R5-je voor 100 euri
Met APK en in Limburg.
http://www.marktplaats.com/markt/autos/ ... /52524.htm
R5-je voor 100 euri
-
Wat fijn voor je Rob, dat het zo goed met je gaat!
Hoera

Hoera

-
niet verkeerd , met een jaar apk!Rob (R5B) schreef:Bram jij zocht toch iets goedkoops he?
R5-je voor 100 euriMet APK en in Limburg.
ff afdingen naar 50 euro...
Nee 60, dat is boven de sloperijprijs 

-
Yo, ben net ff bij die golf rijder langs geweest, was een aardige gozer, maar alleen wist hij de kleurcode niet hij had m in duitsland gekocht!
Weet er misschien iemand een manier om de kleur te achterhalen of in elk geval zo goed mogelijk na te maken? Ik mag naar de auto gaan kijken duzzz....?
@ r5b: thanx ga direkt ff bellen
Weet er misschien iemand een manier om de kleur te achterhalen of in elk geval zo goed mogelijk na te maken? Ik mag naar de auto gaan kijken duzzz....?

Ha, ik krijg daar nog gewoon een leuke korting!!! Ligt er wel aan wat ik daar koop/bestel. Enne wie komt er morgen allemaal naar tnm, ikke in ieder geval wel weer eens!Michel S. schreef: Enige plek waar ik altijd de volle mik moet betalen is bij Reno. Stelletje geldwolven. Bouwen de dingen brak, en daarna kun je je blauw gaan betalen voor de lulligste dingen
See ya all tomorrow
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Egid schreef:Ha, ik krijg daar nog gewoon een leuke korting!!! Ligt er wel aan wat ik daar koop/bestel. Enne wie komt er morgen allemaal naar tnm, ikke in ieder geval wel weer eens!Michel S. schreef: Enige plek waar ik altijd de volle mik moet betalen is bij Reno. Stelletje geldwolven. Bouwen de dingen brak, en daarna kun je je blauw gaan betalen voor de lulligste dingen
See ya all tomorrow
en ik ook

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Je moet er mee langs de verfhandelaar/menger. Ik weet dat die in geleen je kleur kan opmeten dat lijkt me de enige optie...Vospower schreef:Yo, ben net ff bij die golf rijder langs geweest, was een aardige gozer, maar alleen wist hij de kleurcode niet hij had m in duitsland gekocht!
-
Kan vanavond helaas niet komen, mijn oma ligt in het ziekenhuis 

One clio to rule them all
Aiai, sterkte jong!
-
shit had dat gister maar gepost, ik heb em gsiteravond nog in mijn handen gehad, maar ik zal straks eens ff kijken...Rob (R5B) schreef:Riel heb jij nog dat bestelnummer voor die Bosch dumpvalve? Want die mij lekt een btje denk ik. Of misschien iemand anders?
-
Ik zal er ook zijn denk ik, rob.h kan ik met hou meerijden?!?
-
Ja idd, de kleur die op die golf zit is echt de ideale kleur geel. Ongeveer perfect gewoon. Ik vraag die gast gewoon of ie met me naar een spuiter wil voor een paar euro die de exacte kleur kan vinden van de auto
als iemand een digicam heeft kan ik wat fotos van de golf nemen, maaja golf foto's op deze site 

-
Bosch dumpvalve: 0280142103Patrick L. schreef:Rob (R5B) schreef:Riel heb jij nog dat bestelnummer voor die Bosch dumpvalve? Want die mij lekt een btje denk ik. Of misschien iemand anders?

-
Het is niet de originele kleur aar gespoten. Ik ken die gozer niet maar ik zag zn wagen altijd staan en toen heb ik maar gewoon aangebeld. Hij moet met carnaval als het ff kan naar de spuiterOllie schreef:Is het een originele kleur geel van die Golf, ook ook zelf laten spuiten naderhand? En ken je die gast persoonlijk, of heb je die auto eens ergens zien staan? Wanneer en waar wil je je auto laten spuiten dan?

Catsop is het gehucht (2 boederijen en een waterput) waar Bram woont. Ik betwijfel of ze daar al stromend water hebben, laat staan gas.Ollie schreef:Cool, ben benieuwd. Een mooie gele GT lijkt me![]()
WTF is trouwens Catsop?

-
Je hebt daar wel de ruimte om 10 gtt ofzo te stallen heRob (R5B) schreef:Catsop is het gehucht (2 boederijen en een waterput) waar Bram woont. Ik betwijfel of ze daar al stromend water hebben, laat staan gas.Ollie schreef:Cool, ben benieuwd. Een mooie gele GT lijkt me![]()
WTF is trouwens Catsop?![]()