Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Weet je toevallig nog een kei-harde carrosserie te staan, zonder roest en met apk?
Dan heb ik weer hoop...
Nee helaas, het is nu afwachten wat ik met de verzekeing kan regelen. Dan ga ik weer verder kijken. Waarschijnlijk komt ie wel naar Maastricht bij een kennis. Kan ik daar eens goed kijken wat ik nog kan gebruiken.
Dan heb ik weer hoop...
Nee helaas, het is nu afwachten wat ik met de verzekeing kan regelen. Dan ga ik weer verder kijken. Waarschijnlijk komt ie wel naar Maastricht bij een kennis. Kan ik daar eens goed kijken wat ik nog kan gebruiken.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ik vind het jammer dat ik nu nog niet de kans heb gehad om te kijken in arnhem. Ik ben dus die vriend van Martijn(haas) met die licht blauwe clio.maurice schreef:Weet je toevallig nog een kei-harde carrosserie te staan, zonder roest en met apk?
Dan heb ik weer hoop...
Zonde maar helaas zullen we maar zeggen, en succes met je opbouw.
is het niet iets om de koets van een andere 5 te pakken, dus niet speciaal een GTT/GTE?? en dan wel het serie nummer om te zetten. En ja ik weet dat het (eigenlijk) niet mag.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
[quote="maurice"]Weet je toevallig nog een kei-harde carrosserie te staan, zonder roest en met apk?
Dan heb ik weer hoop...
quote]
mischien is die zwarte GTE van Riel iets voor je....
Dan heb ik weer hoop...
quote]
mischien is die zwarte GTE van Riel iets voor je....
Frits schreef:Die dingen hoor je niet standaard aan te hebben. Er zit niet voor niets een waarschuwingslampje in je dash.Rob.H schreef:Echt belachelijk als je je mistlampen vergeet uit te zetten.![]()
![]()
Ze zouden eigenlijk er 190 euro van moeten maken i.p.v. 57, dan liet je ze wel uit.
In de 3 jaar dat ik mistlichten heb heb ik ze tot nu toe 2x gebruikt. Het staat mooi maar daar is ook alles mee gezegd.
GR.Frits
wat jij doet interesseert ons niet,waarom zo'n opmerking het zijn maar lampen die wel of niet branden en waarom moet je dan volgens jouw de boete verhoogd naar 190 ipv die 57 euro,dit vindt ik een domme opmerking van dan laat je ze wel uit.
dan moeten ze de auto ook zo maken dat ie niet harder kan als de maximum snelheid,ken je je ook niet vergissen.
ik waardeer je mening als je die hebt erover,maar om nou zoiets erover te zeggen,nee.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Tja op die kans ben ik ook nog aan het wachten!!!maurice schreef:Weet je toevallig nog een kei-harde carrosserie te staan, zonder roest en met apk?
Dan heb ik weer hoop...
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Boh Maurice.. Das pas echt kut zeg! Succes dr meemaurice schreef:Mensen helaas, na 2 1/2 jaar gesleuteld te hebben en 4 dagen intens te hebben genoten van de 5, heeft de vriend van mn zus hem 30 cm korter gereden...total loss.
Ik was graag een keertje langs gekomen, maar het is me niet gegund.
dusss.....iemand nog onderdelen nodig![]()
![]()
Ik vind dat ik bij deze Ollie maar tot halt moet roepen! Het vreemgaan van deze jongen staat mij niet zo aan. Het lijkt erop alsof hij liever in de iets wat Noorderlijke regionen (F.N.O) vertoeft als in het "zonnige zuiden". Dit stel mij zeer teleur!

Na een beetje zoeken en klungelen is het me gelukt om de olie te verversen, nieuwe olie filter (8,40) te monteren en nieuwe bogiekabels (50). Maar ik had geen sleutel dus nog geen nieuwe bogies erin.
Bij het verwisselen van de kabels zag ik dat op 3 aansluitingen op de verdeelkap corrosie zat. Tijd voor vevanging?
Ik had bij DIRIX automaterialen gevraagt of ze een klantenkaart hadden voor de hele club. Maar dat hadden ze al eens gedaan voor een Opel clubje maar toen kwam niemand opdagen dus ze deden het niet. Ik kreeg wel zo 30% korting toch ook best netjes.

Bij het verwisselen van de kabels zag ik dat op 3 aansluitingen op de verdeelkap corrosie zat. Tijd voor vevanging?
Ik had bij DIRIX automaterialen gevraagt of ze een klantenkaart hadden voor de hele club. Maar dat hadden ze al eens gedaan voor een Opel clubje maar toen kwam niemand opdagen dus ze deden het niet. Ik kreeg wel zo 30% korting toch ook best netjes.

-
kun je beter ook meteen de verdelerkap en de rotor vervangen, een bougiesleuteldop heb ik wel voor je te leen...Rob.H schreef:Na een beetje zoeken en klungelen is het me gelukt om de olie te verversen, nieuwe olie filter (8,40) te monteren en nieuwe bogiekabels (50). Maar ik had geen sleutel dus nog geen nieuwe bogies erin.
Ik had bij DIRIX automaterialen gevraagt of ze een klantenkaart hadden voor de hele club. Maar dat hadden ze al eens gedaan voor een Opel clubje maar toen kwam niemand opdagen dus ze deden het niet. Ik kreeg wel zo 30% korting toch ook best netjes.![]()
![]()
btw, ik wil ook wel 30% koring op onderdelen, is er echt niets te regelen...

als hij die korting zo krigt waarom zou jij die niet krijgen?
moeten misschien gewoon es allemaal langs gaan daar,misschien dat ze dan wel oor hebben naar een pasje ofzo.
ik heb vaker dinegn nodig en korting is altijd een mooie lokker.
en ja,opelclub hé die gasten zijn gewoon niet serieus of ze schamen zich gewoon dat er zovaak een slopel stuk gaat dat ze niet durven gaan bij dezelfde

moeten misschien gewoon es allemaal langs gaan daar,misschien dat ze dan wel oor hebben naar een pasje ofzo.
ik heb vaker dinegn nodig en korting is altijd een mooie lokker.
en ja,opelclub hé die gasten zijn gewoon niet serieus of ze schamen zich gewoon dat er zovaak een slopel stuk gaat dat ze niet durven gaan bij dezelfde

Ik ga altijd bij heuts. Daar krijg ik de maximale korting. Is afhankelijk van het onderdeel.Maar het is vaak tussen de 20 en de 40%. Enige plek waar ik altijd de volle mik moet betalen is bij Reno. Stelletje geldwolven. Bouwen de dingen brak, en daarna kun je je blauw gaan betalen voor de lulligste dingen 

M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
De bobinekabel zat bij het setje bougiekabels.Ollie schreef:50 euri voor bougiekabels is niet teveelOok ff naar bobinekabel gekeken?

Ik koop er altijd alles wat ik nodig heb maar dat is net zoals michel zei. Pasje ging niet

Alleen de rotor is weer wat nieuws voor mij. Waar zit dat, wat doet het en wat kost dat???
Derix is inderdaad ook wel een goede. Het filiaal in born ken ik meer persoonlijk, ik kan daar eens vragen. Heuts is al gevraagd over de mogelijkheden trouwens. Wachten nog op reactie. Op zijn minst een kortingspasje
maar dat gaat wel neem ik aan, de korting wordt afhankelijk van hoeveel er gekocht is, dus veel kopen !

-
standaard geventileerde schijven bedoel je denk ik?Rob.H schreef:Oja ik had ook al gevraagt wat een paar remschijven en remblokken gingen kosten. Met 30% korting werd dat € 142,-. Is dat te doen?
Het waren schijven met sleuven.
ik was toen zo`n 150euro kwijt geloof ik, voorremschijven met blokjes.
-
als je het verdelerkapke er afhaalt zie je em al zitten, moet je van het asje aftrekken.kost maar een paar euro, zou wel de originele meenemen om te vergelijken.Alleen de rotor is weer wat nieuws voor mij. Waar zit dat, wat doet het en wat kost dat???[/
-
Dit is pagina 100!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Wanneer komt die kortings pas eens terugRiël schreef:Op zijn minst een kortingspasjemaar dat gaat wel neem ik aan, de korting wordt afhankelijk van hoeveel er gekocht is, dus veel kopen !
En heeft iemand van tnm nog ali g van me liggen .
ligt die niet nog in de rally?wilco blue schreef:Wanneer komt die kortings pas eens terugRiël schreef:Op zijn minst een kortingspasjemaar dat gaat wel neem ik aan, de korting wordt afhankelijk van hoeveel er gekocht is, dus veel kopen !
![]()
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
-
de film zou best kunnen ja ik mis hem eigenlijk wel die gek
Nietwilco blue schreef:Wanneer komt die kortings pas eens terugRiël schreef:Op zijn minst een kortingspasjemaar dat gaat wel neem ik aan, de korting wordt afhankelijk van hoeveel er gekocht is, dus veel kopen !
![]()

-

-
mensen iok heb mijn kleur gevonde!!! op n golf..... 

-
misschien kan ik wat pics regelen
afla??hebben de russen een nieuw merk op de markt gebracht?Rob (R5B) schreef:Wat leuk! En mijn kleur zou van een Afla af moeten komen

ik vindt dat er maar weinig gepost wordt de laatste tijd,het is toch geen toetsweek of examen toch??
ik vindt het altijd leuk als ik thuis kom wat te lezen zo,maar nu lig ik wel erg vroeg in mijn nest

Er wordt idd weinig gepost, maar ik heb 2 weken toetsen, dusss... wel degelijk toetsweek, maar de "oudjes" hebben toch geen toetsen hepatrick 21TURBO schreef:afla??hebben de russen een nieuw merk op de markt gebracht?Rob (R5B) schreef:Wat leuk! En mijn kleur zou van een Afla af moeten komen![]()
ik vindt dat er maar weinig gepost wordt de laatste tijd,het is toch geen toetsweek of examen toch??
ik vindt het altijd leuk als ik thuis kom wat te lezen zo,maar nu lig ik wel erg vroeg in mijn nest
-
Ik heb ook tentames
dus mensuh kom op, posten!!! t zal wel aant weer ligge 

Patrick zou jij als je donderdag komt de bougie sleutel willen meenemen aub.
Ik heb er al 5 geprobeert maar ze passen allemaal niet.
En staat er op de plastic kap/plaat boven het spruitstuk een artikel nummer.
Bij de dealer kon hij hem niet vinden.

En staat er op de plastic kap/plaat boven het spruitstuk een artikel nummer.

Rob.H schreef:Patrick zou jij als je donderdag komt de bougie sleutel willen meenemen aub.Ik heb er al 5 geprobeert maar ze passen allemaal niet.
En staat er op de plastic kap/plaat boven het spruitstuk een artikel nummer.![]()
is een speciale bougie sleutel,als pat em niet voor je heeft heb ik er wel even 1tje voor je
post post post post post post post post post post post

-
Ik ben er donderdag mischien niet, je kunt ook anders morgen avond ff langs komen in Bunde, kun de bougiesleutel meenemen, of we zetten de bougies er meteen ff in, neem de bougies maar mee.Rob.H schreef:Patrick zou jij als je donderdag komt de bougie sleutel willen meenemen aub.Ik heb er al 5 geprobeert maar ze passen allemaal niet.
En staat er op de plastic kap/plaat boven het spruitstuk een artikel nummer.![]()