Over dat lood in de injectors euh volgens mij moet dat wel kunnen?
Gelukkig wel... Maar er zijn nog wat meer mensen actief. Waarvoor hulde. Maar om even op de zaken vooruit te lopen. Je moet nog enkele (2-3) weken geduld hebben voor de 1ste resultaten. In dit geval is geduld een schone zaak...Gilles schreef:ik weet dat ik een beetje vooruitloop op de zaken maar speedline, jij zit er middenin.
Hmmm, Gilles. Dan zul je bij Jeroen Lubking van JL Tuning aan moeten kloppen. Misschien denken sommige mensen hier anders over maar ik ben niet juridisch nog financieel gebonden aan Jeroen Lubking. We zijn alleen 2 auto en Renault gekken die door toeval elkaars pad gekruist hebben. JL Tuning gaat het systeem vermarkten. Voor prijsinformatie verzoek ik je contact op te nemen met Jeroen! Voor zijn telefoonnummer en e-mail adres kijk je op http://www.jltuning.nlGilles schreef:Kan jij enige indicatie geven wat de kosten zullen gaan worden van dit systeem? hetzij in verschillende stappen van laten inbouwen tot de handige doet het zelfvert?
PAST.Ivo8hoven schreef:.....eehh, en waar gaan we dat allemaal laten dan, t;is nie echt bepaald ruim onder de kap bij een GT he.....jeroen.k schreef:Allemaal leuk...maar dat volvoblok blijft gewoon te fragiel om serieus veel vermogen uit te krijgen...als je origineel wilt zijn...pak je een 2.0 16v blok en schoref je daar een turbo op en gooi je dat in je 5!Alleycat schreef:En hoe zit het met de turbo? Kun je er een grotere turbo op zetten?
Ik ben wel benieuwd naar de mening van speedline....
Ik rij geen auto om zuinig te doen, want dan kan ik net zo goed de fiets pakken. Één auto gebruik ik voor woon-werkverkeer, dus die mag wel een beetje zuinig zijn, maar de andere is puur voor de fun. Dus als die 1 op 9 rijdt, vind ik dat niet zo erg.
Aan de andere kant zijn er nu al meerdere mensen die zo'n blok erin hebben liggen, dus ik zou eens een ander idee moeten verzinnen, al is het alleen maar voor de originaliteit.Ben je niet alleen origineel maar ook nog eens ongezond snel
![]()
Maar het blijft allemaal wel erg leuk om over na te denken....
Job-turbo schreef:Leuk man injectie op je GT![]()
Die van mij ziet er zo uit:
[img]http://www.luingemedia.nl/inlaat/1.JPG[/img]
Riël schreef:Wat is dat dan? Multi-into-monopoint? Wel dikke toevoer! Ben benieuwd!
jeroen.k schreef:2 injectoren op DTA als ik me niet vergis...Riël schreef:Wat is dat dan? Multi-into-monopoint? Wel dikke toevoer! Ben benieuwd!
robert schreef:TB van een dragrace-harley?
Job-turbo schreef:Het is een universele throttle body. Ben ook zeer benieuwd naar de resultaten. Maarja ik zit alweer een aantal weken op mijn intercoolerbuizen te wachten![]()
Hmmm, betere menging? Dacht het niet! Ooit van hete inlaatkleppen gehoord die de de brandstof helpen atomiseren?Riël schreef:Ik denk dat de mengselvorming tov de multipoint beter is, aangezien er wat meer tijd is om te mixen. Ik kan nu zo 123 geen minder iets verzinnen tov de multipoint injectie. Koude start misschien?
Dat is de primaire reden waarom onderandere de F7P en F7R motoren een gasklephuis hebben met daarin 2 gaskleppen van verschillende diameter. De kleinste opent het eerst om het rijgedrag en het reageren op het gas in deellast preciezer te maken. De grote gasklep om de motor van voldoende lucht te voorzien zodra de bestuurder om meer acceleratie vraagt.robert schreef:bovenstaand commentaar klopt wel.
Maar het smoorklepgaatje is wel lekker groot.!
Zelfs heeel groot, ik voorspel dat de motor al heel gevoelig zal reageren op kleine verschillen in smoorklepopeningen.
Het is zeker een mooi stuk werk. Daar hoor je niemand over...robert schreef:mooi laswerkje!
Het is helaas niet een kwestie van even een nieuw spruitstuk maken helaas. Dit spruitstuk hoe ik het hier heb zitten ook al heel wat uurtjes in. We hebben er eerst wel aan zitten te denken om een ander spruitstuk te maken maar het is volgens ons te veel werk tegen over de winst die je behaalt.Sander schreef:Ik vind het alleen jammer dat iedereen met het originele inlaatspruitstuk verdergaat en niet even een beter exemplaar maakt. Als je toch het programma moet herschrijven i.v.m. een andere mapsensor en grotere injectoren maakt dat ook niet veel meer uit.
Maar ga zo door, leuken projecten.![]()
gr Snder
Ik weet er alles van, dat het veel tijd kost en als je het zelf niet kunt (geheel of gedeeltelijk) kost dat een hoop centen.Job-turbo schreef:Het is helaas niet een kwestie van even een nieuw spruitstuk maken helaas. Dit spruitstuk hoe ik het hier heb zitten ook al heel wat uurtjes in. We hebben er eerst wel aan zitten te denken om een ander spruitstuk te maken maar het is volgens ons te veel werk tegen over de winst die je behaalt.Sander schreef:Ik vind het alleen jammer dat iedereen met het originele inlaatspruitstuk verdergaat en niet even een beter exemplaar maakt. Als je toch het programma moet herschrijven i.v.m. een andere mapsensor en grotere injectoren maakt dat ook niet veel meer uit.
Maar ga zo door, leuken projecten.![]()
gr Snder
ik ben benieuwd wat de mannen met een dikke turbo + injectie doen!speedline schreef:
Zelfs mannen met een "dikke turbo" en de druk tot aan de horizon op een carburateur auto komen niet zomaar aan die 250Newton meters! Laat staan als de overtreffende trap qua injectie klaar is!
Grtz,
Zzpeedie.
Die bazen heel hard>400Pk-Ray- schreef:ik ben benieuwd wat de mannen met een dikke turbo + injectie doen!speedline schreef:
Zelfs mannen met een "dikke turbo" en de druk tot aan de horizon op een carburateur auto komen niet zomaar aan die 250Newton meters! Laat staan als de overtreffende trap qua injectie klaar is!
Grtz,
Zzpeedie.![]()
da'sSander schreef:
Die bazen heel hard>400Pk
R5TURBO MAXI
gr Sander
Riel hierbij een vriendelijk verzoek om alle niet gerelateerde post te verwijderen cq te verplaatsen naar chattopic om alles overzichtelijk te houden.Riël schreef:Blijven we even bij de les ?
robert schreef:TB van een dragrace-harley?
Van accel?Job-turbo schreef:Het is een universele throttle body. Ben ook zeer benieuwd naar de resultaten. Maarja ik zit alweer een aantal weken op mijn intercoolerbuizen te wachten![]()
Nog steeds niks?timmy schreef:Is er al nieuws over het injectiesysteem bv:exacte cijfers,resultaten,waneer in produktie,verdere aanpassingen(remmen,onderstel)
Ben wel benieuwt
Grappig. Ik heb al termen als "fragiel", "GTT is degelijker", "hoeveel bar", gehoord over dat Volvo Turboblok.jeroen.k schreef:
Allemaal leuk...maar dat volvoblok blijft gewoon te fragiel om serieus veel vermogen uit te krijgen...als je origineel wilt zijn...pak je een 2.0 16v blok en schoref je daar een turbo op en gooi je dat in je 5!Ben je niet alleen origineel maar ook nog eens ongezond snel
Stienus schreef:Nog steeds niks?timmy schreef:Is er al nieuws over het injectiesysteem bv:exacte cijfers,resultaten,waneer in produktie,verdere aanpassingen(remmen,onderstel)
Ben wel benieuwt
Echt een super idee vindt ik het! Hoe gaat het straks in zn werk? kan je zon injectie 'kit' kopen, en zelf monteren? Of door jullie ( JL tuning) dr op laten zetten en alles in en afstellen?
En natuurlijk de vraag, wat bijv een stage 1 ongeveer gaat kosten, maar deze vraag heb ik nog niet voorbij zien komen..
^^^^^^^^^^^^![]()
Veel succes in iedergeval met alles!