toch vreemd, op de nurburgring zijn mensen van TWR wekelijks aan het testen met de nieuwe v6 met na horen zeggen 260 pk.........deze test clio zit vol met meetapparatuur.
Ik heb deze mensen zelf in maart op de Ring gesproken, samen met een kameraad die daar wekelijks komt.
op de foto's zie je al duidelijk de nieuwe clio accenten, motorkap past op deze voor geen ruk, nieuwe gaas op de grill, achterklep etc.
Het behoeft geloof ik geen melding, dat TWR niet echt een klein bedrijf(je) betreft. Het kan natuurlijk nog steeds zo zijn dat er voortreffelijk ingenieurswerk plaatsvindt maar dat voorgestelde wijzigingen afgeschoten worden door de :-* financiële afdeling...
Op de eerste plaats moet er natuurlijk geld verdient worden door Renault, TWRŽs rekeningen moeten voldaan worden, en vervolgens moet het apparaat ook nog voor een bepaald bedrag in de markt gezet worden.
En natuurlijk blijven het fransen

... Een van de mogelijke redenen om mede dit contract op te zeggen (kwaliteit is natuurlijk een domper op je imago) zijn ook de teruglopende autoverkopen door geheel Europa. Wat is er mooier om dan de produktie binnenshuis te houden en de Competitie afdeling in Dieppe weer wat werk te bezorgen. Binnen een dergelijk bedrijf wordt er simpelweg gelobbyd om werk en geld

(Renault doet het trouwens boven verwachting goed, maar dat terzijde

).
Het blijft altijd giswerk tenzij er iemand over een bron beschikt binnen de Régie. Maar dit is dankzij de enorme contractuele integriteits-boeteclausules zeer onwaarschijnlijk
Maar ja, er duiken best wel wat schade autoŽs op... Dit kan natuurlijk liggen aan de kwaliteit van de bestuurders en het feit dat er met veel demoŽs natuurlijk flink gegumd is...

Maar het geeft toch ook aan dat het bepaald geen auto is voor beginnelingen. 5 Turbo en klassieke Porsche 911 verhalen doen de verkopen uiteraard geen goed. Tegenwoordig is het credo echter stuurmansautoŽs met snel toegankelijke prestaties
