Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Patrick L.

ik wil een ruimere auto...
ik krijg maar 2 kratten bier achterin en ik drink er minimaal 3 per week.... :lol: :wink:
Ollie

Gewoon vaatjes van 5 liter gaan kopen in Duitsland, die roeleren! :D
Je hebt ook al de leeftijd voor een Scenic, dus goede zet! :p :lol:
Marcel B.

Patrick L. schreef:@maurice, wist jij nog iemand voor mijn Clio?
heb nu de originele schoepenvelgen eronder, zien er nog best netjes uit...op marktplaats staat een fotootje... :foto:...http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... m?oudei=45
Mooie velgen man :D
Don't walk the grass... smoke it
Patrick L.

Marcel B. schreef:
Patrick L. schreef:@maurice, wist jij nog iemand voor mijn Clio?
heb nu de originele schoepenvelgen eronder, zien er nog best netjes uit...op marktplaats staat een fotootje... :foto:...http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... m?oudei=45
Mooie velgen man :D
ja die zullen je vast bekend voor komen... :wink:
misstaat niet moet ik zeggen.
Marcel J.

Patrick L. schreef:misstaat niet moet ik zeggen.

bak ziet er hendig :worship: uit :p (Y)
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Goed nieuws de astra van mijn zuster is de laan uit ze heeft een twingo gekocht.Dus weer een tnmér erbij er moet kwa uiterlijk nog wel wat gebeuren om hem vet uit te laten zien maar met wat booskijkers erop en wat race gaas komen we al een eindje.Oja en natuurlijk rtc stickers op de zijramen. :D .
Hij is van 1998 en heeft pas 36000 km gelopen .
De kleur? goede vraag weet niet hoe hij heet is in iedergeval geel/groenig
Rob.H

Ik heb foto's van de clio maar weet niet hoe ik ze erop krijg met: [img]http://image_url[/img]. Maar ik heb ze op de harde schrijf staan.
En heeft er iemand nog renault tuning stickers en nummerplaat houder of moet ik die bestellen?
wilco blue

rob effe wachten tot de openings meeting daar kan je alles in 1 keer kopen.
Rob.H

Oke dan wacht ik ff. Kan ik ander dingentjes doen. Ik denk dat ik mijn licht blauw met stickers beplakt rolkooi ga poleisten dat ie een mooi metaal glimmende uitstralling krijgt.
Marcel J.

Rob.H schreef:Ik heb foto's van de clio maar weet niet hoe ik ze erop krijg met: [img]http://image_url[/img].

De foto moet op een server staan, waarna je een linkje moet plaatsen naar deze pagina. Er zijn mensen die hun server ervoor gebruiken (dennesvr geloof ik) misschien hem effe pm-en...
alexgt

wilco blue schreef:Goed nieuws de astra van mijn zuster is de laan uit ze heeft een twingo gekocht
(Y) beter
Ollie

Meer meer meer.......... :p

Ow, er is al meer :wink:
Laatst gewijzigd door Ollie op ma 5 jan 2004 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Marcel B.

doe et nou asjeblieft niet via ftp!

mensen die kwaad willen kunnen dat dan... je geeft gewoon je password nl.
Don't walk the grass... smoke it
voske

Ollie schreef:Meer meer meer.......... :p
ongeduldig is een slechte eigenschap....
voske

Marcel B. schreef:doe et nou asjeblieft niet via ftp!

mensen die kwaad willen kunnen dat dan... je geeft gewoon je password nl.
maakt niks uit is speciaal voor de foto's aan de andere dingen kunnen ze niet komen zit un andere naam op
Ollie

Die bak ziet er hendig vet uit! Mooie volledige rolkooi! Ben benieuwd donderdag!
Patrick L.

niet verkeerd die witte, en nu heel houden die bak!
Ollie

Heel houden, wordt moeilijk met zo'n monster :D
voske

hij mocht wel uns gepoetst worden :lol: :D :lol:
Riël
Über-Spammer

Mooi wit is absoluut niet lelijk :p netjeeees!!! Ook van binnen btw (Y)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Marcel J.

Zit dat nu fijn achter? :wink:

blinkie wagen (Y)
Rob.H

Die valt precies in je knieholte, dus je merkt er weinig van alleen dat ie in het begin koud is. Maar hij is nu gepoetst. En ben ook al aangehouden ( :@ :@ :@ ) Ik had mijn mistlampen aanstaan. Bijna €190,- ligter maar ik kreeg een waarschuwing.
Ollie

Rijdt ie lekker Rob?
Ik dacht dat mistlampen voeren iets van 57 euri was...
Rob

Toe maar, het gaat goed met de TNM-ers qua wagenpark :D
Riel een GTE, Rob.H een Clio 16v, en Pat die die van hem kwijt wil, de zus van Wilco een Twingo. Het kan niet op. :p
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

In Limburg gaat het wel goed met de economie, zo te zien... :)
Rob

We zitten trouwens al op 98 pagina's. Nog maar 1,5 en dan hebben we 100 pagina's om terug te lezen! Dus mensen, ik zou zeggen.... posten! :wink: :lol:
Patrick L.

Rob, over die cursus in Tongeren, welke richting heb jij gedaan, kzag laatst een folder hierover tussen de reclame zitten...kun je mij nog wat info geven?
Bram (vospower)

Rob.H, zorg dat je donderdag als het weer het toelaat met WARME motor lang mij komt!!! :smoke:
Rob

Patrick L. schreef:Rob, over die cursus in Tongeren, welke richting heb jij gedaan, kzag laatst een folder hierover tussen de reclame zitten...kun je mij nog wat info geven?
Ik heb er 2 gedaan. Als 1ste heb ik "Basis cursus autotechniek" gedaan. Dit heet ookwel hulpmechanien. Dit was echt de basis, van hoe alles werkt, maar ook al veel sleutelen. Maw je leert kleppen stellen, een blok dat niet start moet je weer aan het lopen krijgen etc. Het is voor de helft theorie, en voor de helft praktijk. Ze raade het aan om dit eerst te gaan doen, maar je hebt het niet echt nodig. Het is wel leerzaam, maar niet echt een hoog niveau.
Als 2de heb ik "Handelaar 2de hands autovoertuigen" gedaan, omdat dit het meeste sleutelen was. Vraag me niet waarom, maar dat was zo. Ik heb alleen nauwelijks waardebepalingen etc gedaan. Eigenlijk alleen gesleuteld.

Let wel Pat, dit waren de cursussen over een heel jaar, dus die in September zijn begonnen. En niet de cursusen die in Januari beginnen, want dit zijn snelcursussen. Waar ze in de helft van de lessen hetzelfde (proberen te) leren.

Ik heb hun site gevonden: http://www.vct.be

Anders moet je me maar do die folder meebrengen, dan kan ik je laten zien wat ik heb gedaan.
Patrick L.

Rob (R5B) schreef:
Patrick L. schreef:Rob, over die cursus in Tongeren, welke richting heb jij gedaan, kzag laatst een folder hierover tussen de reclame zitten...kun je mij nog wat info geven?
Ik heb er 2 gedaan. Als 1ste heb ik "Basis cursus autotechniek" gedaan. Dit heet ookwel hulpmechanien. Dit was echt de basis, van hoe alles werkt, maar ook al veel sleutelen. Maw je leert kleppen stellen, een blok dat niet start moet je weer aan het lopen krijgen etc. Het is voor de helft theorie, en voor de helft praktijk. Ze raade het aan om dit eerst te gaan doen, maar je hebt het niet echt nodig. Het is wel leerzaam, maar niet echt een hoog niveau.
Als 2de heb ik "Handelaar 2de hands autovoertuigen" gedaan, omdat dit het meeste sleutelen was. Vraag me niet waarom, maar dat was zo. Ik heb alleen nauwelijks waardebepalingen etc gedaan. Eigenlijk alleen gesleuteld.

Let wel Pat, dit waren de cursussen over een heel jaar, dus die in September zijn begonnen. En niet de cursusen die in Januari beginnen, want dit zijn snelcursussen. Waar ze in de helft van de lessen hetzelfde (proberen te) leren.

Ik heb hun site gevonden: http://www.vct.be

Anders moet je me maar do die folder meebrengen, dan kan ik je laten zien wat ik heb gedaan.
In die folder begonnen die cursussen idd in januari, is dus niet aan te bevelen?
Egid
Contacteer:

Het wordt echt weer eens tijd om te komen naar tnm!!! want zoals ik lees hebben er een heleboel veranderingen plaats gevonden. En achja, het 5je staat nog steeds opgebokt op de oprit! Ik vindt nog steeds geen gtt wat me echt aanspreekt. Die Copa is niet doorgegaan Echt jammer!!! Maar ja misschien tot donderdag
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
wilco blue

egid is die zilveren van marktplaats niets ziet er echt vet uit
Patrick L.

Egid schreef: Ik vindt nog steeds geen gtt wat me echt aanspreekt.
Ik weet nog een mooie clio16v voor je.... :wink:
Rob.H

Vospower schreef:Rob.H, zorg dat je donderdag als het weer het toelaat met WARME motor lang mij komt!!! :smoke:
Ik zal kijken of ie dan al warm is bij jou denk het nog net niet. Maar je hoeft niet te werken neem ik aan en hoelaat? :smoke:
Gesloten