Sterkte!
Jawel dat werkt wel!!jeroen.k schreef:Motor op contact is geen probleem, maar volgens mij helpt dat niet voor de rembekrachtiger hoor, dat is geen electrisch systeem namelijk...gewoon heel rustig te rijden. Is prima te remmen met zo'n harde rem...al meerdere keren gedaan...verder weinig tips alleen voor degene die gesleept wordt zo veel mogelijk de kabel strak houden.
HEt bekrachtings-systeem is niet electrisch, dus alleen op contact zetten helpt niet!!! Hiervoor moet de motor lopen...Serge1916V schreef:Jawel dat werkt wel!!jeroen.k schreef:Motor op contact is geen probleem, maar volgens mij helpt dat niet voor de rembekrachtiger hoor, dat is geen electrisch systeem namelijk...gewoon heel rustig te rijden. Is prima te remmen met zo'n harde rem...al meerdere keren gedaan...verder weinig tips alleen voor degene die gesleept wordt zo veel mogelijk de kabel strak houden.
Het zou goed kunnen dat de bougiekabels aan vervanging toe zijn en bougies! Heb precies hetzelfde gehad mijn mijn 19 16v!!
Ook vuur uit de uitlaat en opeens hield ie er mee op.
Daar krijg je toch geen rook van onder de motorkap en geen vuur uit de uitlaat?Bart V schreef:schroef er ff een volle accu in en ga er mee rijden. Als ie dan gewoon rijd is het een simpel laadprobleem -> gare dynamo..
Nee dat zijn de SPECIAL EFFECTS van reno , was optioneel in de tijdMerijn schreef:Daar krijg je toch geen rook van onder de motorkap en geen vuur uit de uitlaat?Bart V schreef:schroef er ff een volle accu in en ga er mee rijden. Als ie dan gewoon rijd is het een simpel laadprobleem -> gare dynamo..
umm nee, dat detail was ik ff vergeten..Merijn schreef:Daar krijg je toch geen rook van onder de motorkap en geen vuur uit de uitlaat?Bart V schreef:schroef er ff een volle accu in en ga er mee rijden. Als ie dan gewoon rijd is het een simpel laadprobleem -> gare dynamo..
he?? wie?Merijn schreef:Je hebt mensen die het er later ook opbouwen...![]()
Kijk zulke repleys die maken me vrolijk.Chris schreef:RobertR19 schreef:Edit: Komen nog RTC nummerplaathouders op, moet ik nog van de 1.4 afhalen
Nogmaals, gave bak! Ik hoop hem snel eens te zien op een meeting!
Um warmdraaien en warmrijden zijn 2 verschillende dingen he. Warmdraaien is zinloos (behalve als je auto bevroren is) en alles behalve goed voor je blok. (discussiepunt)Liet de 16V ook niet ff warmdraaien, direct gas erop en weg.
Ja, zo gaat dat blok wel naar de mallemiezen.