@ andere rob gefeliciteerd en nog vele jaartjes
Ik heb vandaag weinig tijd en morgen moet ik ook werken. Maandag middag heb ik geloof ik wel een gaatje.Patrick L. schreef:Rob,
Proficiat met je Clio 16v!
kom je morgen voor de middag ff bij me langs?
wil em wel ff bekijken
Rob, zet eens wat fotookes erop man, kan niet w8enRob.H schreef:Ik heb vandaag weinig tijd en morgen moet ik ook werken. Maandag middag heb ik geloof ik wel een gaatje.Patrick L. schreef:Rob,
Proficiat met je Clio 16v!
kom je morgen voor de middag ff bij me langs?
wil em wel ff bekijken
Riël schreef:Ik heb ook weer een nieuwe renault-metgezel op de oprit: een zwarte 5 gte ... Deze gaat waarschijnlijk als kas dienen voor mijn nieuwe blokje, ik hoef er namelijk niets aan de carroserie te doen. Ik denk dat jullie hem wel eens hebben gezien, die met evo-kit.Sjiek man!!
Hij woont in stein, heb je de goede voor?Patrick L. schreef:ach ja, die ken ik nog wel, stond vaker op de noorderbrug bij de Esso, .
wilco blue schreef:was wel een aardige gast wat hij nu vooreen auto gekocht weet je dat riel.
ja dat zal em wel zijn, hij werkte bij het tankstation op de noorderbrug. Ik heb em een keer de kont laten zien van mijn Clio, op de snelweg tussen heerlen en maastrichtRiël schreef:Hij woont in stein, heb je de goede voor?Patrick L. schreef:ach ja, die ken ik nog wel, stond vaker op de noorderbrug bij de Esso, .
Vetjes dude! Ik verwacht wel wat betere fotookes vandaag he