Thursday Nightmeeting Maastricht. I
Hebben jullie allen leuke cadeautjes gekregen? Nou anders ikke wel! Verheug me alweer op oud en nieuw! Brammetje, waar ga jij doorhouden?
Ik wens iedereen een sportief en vooral gelukkig 2004!!!!
Ik wens iedereen een sportief en vooral gelukkig 2004!!!!
Iets nieuws om mee te spelen!!!!
Nou fijne kerst, vind er nix aan eigenlijk maarja. 't jaar alweer bijna om...
-
ja, kerst is weer voorbij gelukkig, elk jaar hetzelfde gezeik, familiebezoekjes pfff.
Vandaag weer ff uitgeleefd, had ff genoeg van het binnenzitten.
Eerst met de GTT op stap naar Heerlen, moest wat dingen ruilen, lekker aso door de stad gescheurd...
Vanavond ff de Clio uitgelaten en een Calibra het licht uit de ogen gereden, hij wilde me eerst nadoen door net zoals ik lekker hard de bocht in te draaien, waar bij mij het wielletje omhoog kwam en dat bij hem dus niet lukte me die lompe bak. daarna in volle acceleratie weg richting het verkeerslicht, waarbij de Slopel mij rechts wilde inhalen en bijna achterop eenvrachtwagen knalde, kluns.
Bij het volgende verkeerslicht liet ik em al voorop rijden en bij groen zal ik al meteen op zijn bumper, dat schoot dus ook niet op en rechts erlangs gegaan en volle peut weg, callibra helaas niet meer gezien, mijn Clio had er wel zin in, liep echt lekkel, die koude lucht doet em goed
Vandaag weer ff uitgeleefd, had ff genoeg van het binnenzitten.
Eerst met de GTT op stap naar Heerlen, moest wat dingen ruilen, lekker aso door de stad gescheurd...
Vanavond ff de Clio uitgelaten en een Calibra het licht uit de ogen gereden, hij wilde me eerst nadoen door net zoals ik lekker hard de bocht in te draaien, waar bij mij het wielletje omhoog kwam en dat bij hem dus niet lukte me die lompe bak. daarna in volle acceleratie weg richting het verkeerslicht, waarbij de Slopel mij rechts wilde inhalen en bijna achterop eenvrachtwagen knalde, kluns.
Bij het volgende verkeerslicht liet ik em al voorop rijden en bij groen zal ik al meteen op zijn bumper, dat schoot dus ook niet op en rechts erlangs gegaan en volle peut weg, callibra helaas niet meer gezien, mijn Clio had er wel zin in, liep echt lekkel, die koude lucht doet em goed

ja ik ken het dat binnenzitten,al heb ik geen familie bezoekjes gehad(meesten weten wel waarom).
ik heb gewoon fijn doorgewerkt,dat zag ik meer zitten dan het binnen zitten alleen onder de kersboom.
nee ik ben ook blij dat het voorbij is,maar het hard rijden laat ik echt voor beter weer,ik vindt het wel goed zo,die rotonde van vorig jaar ben ik nog lang niet vergeten.
ik heb gewoon fijn doorgewerkt,dat zag ik meer zitten dan het binnen zitten alleen onder de kersboom.
nee ik ben ook blij dat het voorbij is,maar het hard rijden laat ik echt voor beter weer,ik vindt het wel goed zo,die rotonde van vorig jaar ben ik nog lang niet vergeten.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej luitjes!!!!!!!!
Ik ben weer heelhuids terug van de alpjes en ik heb hier weer wat gemist!!! ben alleen maar een paar keer op mn kopje gevalle maar dat merk je vanzelf wel
Morgen de 29ste ben ik er ook om 8 uur op tha place 2b!
En voor de rest uiteraard allemaal een goede roetsj
Ik ben weer heelhuids terug van de alpjes en ik heb hier weer wat gemist!!! ben alleen maar een paar keer op mn kopje gevalle maar dat merk je vanzelf wel

Morgen de 29ste ben ik er ook om 8 uur op tha place 2b!
En voor de rest uiteraard allemaal een goede roetsj

-
@ egid: ik ga met volledig volgooien in de Napoleon in beek, is een oergezellig cafe! Mzzls 

-
Uhhhh ongeveer 3 pagina's vol met text en alle mooie wensen 

[quote="Vospower"]Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej luitjes!!!!!!!!
ben alleen maar een paar keer op mn kopje gevalle maar dat merk je vanzelf wel
waar zien we dat aan?

waar zien we dat aan?
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
patrick 21TURBO schreef:Vospower schreef:Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej luitjes!!!!!!!!
waar zien we dat aan?
hij zal wel gekrompen zijn
Mannen tot morgen. Wilco acht uurtjes?!
Ik om ook, rianne is werken dus ik ben er later maar tot straks ... boa net terug uit zwolle, nieuwe 5 gekocht. '92 supercampus op gas.
Groeten!
Groeten!
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
8 uur is goed marcel tot zo dan thanks alvast
Mensen het was gister super gezellie,zo zie je maar een monday night meeting kan ook leuk zijn
.Voor de rest wil ik iedreen een goed uiteinde wensen,enne oppassen met vuurwerk he
.En dan vooral gericht op mister wilco himself
,hoorde gister zoiets van in beschonken toestand die zooi afsteken
.We zien mekaar weer in het nieuwe jaar.Hopende met alle ledenmaten
greetz and see ya

greetz and see ya
-
ach ik zal de aansteker nieteens aankrijgen
.He het was gewoon super vet had buikpijn van het lachen .

Waar waren die oliebollen eigenlijk? Ik denk nog even snel een olliebol happen met de jongens, maar ik was volgens mij het enige wat een beetje op een oliebol leek.
In iedergeval. Heel gezellig en veel geleerd. Ben blijkbaar niet zo heel ruim denkend.
In iedergeval. Heel gezellig en veel geleerd. Ben blijkbaar niet zo heel ruim denkend.

M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
-
Michel wat bedoel je hiermee? ..In Memory of Senna. 1991-2003.. Rest in Peace...
-
Voor zo meteen.. een goeie roetsj... en veel plezier en weinig brokken in 2004!
Cheers 

-
michel hendig kut voor je man maar ja that's life .Al gaat het soms iets te snel.
sterkte boy
sterkte boy
We hebben gisteren na 12,5 machtig mooie jaren 1 van onze trouwe honden moeten laten inslapen.Patrick L. schreef:Michel wat bedoel je hiermee? ..In Memory of Senna. 1991-2003.. Rest in Peace...
[img]http://members.home.nl/mclain/In%20memo ... 0Senna.jpg[/img]
Dit knuffelbeest ging onder de naam Senna door het leven. En zonder erg filosofisch te doen heeft ze nogal wat levens geraakt, en het gemis is dan ook erg groot.
Maar we hebben een super tijd gehad, en ook mede dankzij haar heb ik ook een pracht van een jeugd achter mijn rug. Zelf heeft ze heel vol leven gehad en haar afscheid was niet geheel onverwachts. Dus we hadden ons een beetje kunnen voorbereiden. Maar blijft een klap.
Maar niet getreurd. Laatste 2 dagen ging het zo slecht met haar, dat ze er nu zeker weten beter aan toe is. Senna, Rest in peace.
Voor de rest, een super roetjsh en maak er een prachtig 2004 van.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Gecondoleerd michel ...
-
Michel, sterkte.
-
Rob jarig vandaag?
Proficiat dude!
Proficiat dude!

-
gefeliciflaptaart al weer een jaartje erbij ole ole 

Michel gecondoleerd, mijn opa is vandaag ook gestorven.
Rob proficiat.
En ik heb een nieuwe aanwinst Clio 2.0 16V die van marktplaats die ook op die forum stond laatst. Is in zeer goede staat en voor 2400,-. Maar jullie zien het donderdag wel.
Allemaal nog de Beste Wensen.
Rob proficiat.
En ik heb een nieuwe aanwinst Clio 2.0 16V die van marktplaats die ook op die forum stond laatst. Is in zeer goede staat en voor 2400,-. Maar jullie zien het donderdag wel.
Allemaal nog de Beste Wensen.
-
Rob,
Proficiat met je Clio 16v!
kom je morgen voor de middag ff bij me langs?
wil em wel ff bekijken
Proficiat met je Clio 16v!
kom je morgen voor de middag ff bij me langs?
wil em wel ff bekijken

-
Rob, gefeliciteerd met je verjaardag!
En de clio is vet!!! Echt een monster heeft bij de 210 nog best wat over
CU donderdag, de laatste keer met mn 5
ff een panda rijden en de auto afmaken.
Owja en de beste wensen uiteraard!!!
En de clio is vet!!! Echt een monster heeft bij de 210 nog best wat over

CU donderdag, de laatste keer met mn 5

Owja en de beste wensen uiteraard!!!
@Rob H. Gecondoleerd
@ander Rob. gefeliciteerd en nog vele jaren.
@de rest. Thanx voor het medeleven en een heel gezond en veilig 2004 tegewenst.
@ander Rob. gefeliciteerd en nog vele jaren.
@de rest. Thanx voor het medeleven en een heel gezond en veilig 2004 tegewenst.