Groeten!
^^up^^Joost (DoubleYou) schreef:vraagDan nog wat kleine dingetjes: hoe haal je bij de achterklep de telescoopveren er uit? 't lukt maar niet...
En: hoe haal je een achterbank er uit?Ik heb één gedeelte er uit gekregen, maar dat andere gedeelte gaat ook niet echt. Zo'n bankgedeelte scharniert aan twee pinnen, bij de ene kant was de bank uit het scharnier te schuiven, maar de andere kant gaat dat helemaal niet. Moet ik dan drastisch doen en de slijptol nemen? 't lijks me nogal vaag eigenlijk, 't moet toch gewoon lukken
verkopen ze bij de borent special tools voor.Riël schreef:Ik weet niet hoe je een honda demonteert, vandaar geen reactie. Dan zou ik het moeten zien.
da's voor het fijnere werk jaRiël schreef:Haakse slijpers?
Die heeft de Brezan niet, de Reno dealer niet en de Heron ook niet. De reno dealer heeft maar 2 soorten: oude versie en nieuwe versie, en Brezan en Heron zeggen dat de R4 en R5 dezelfde temperatuur heeft (85-90 graden). Dus: waar haal ik ze WEL?Jan-Geert (Momentsleutel) schreef:r4 thermostaten haal je ook bij de brezan of bij lasaulec of iets dergelijks , kost minder euries
Die klopt dus niet, het eerste streepje is gewoon een 0 streepje.Joost (DoubleYou) schreef:Thermostaat en thermocontact: dat laatste zit in de radiateur, maar waar zit die eerste? En waar zorgt die dan voor?
Die thermocontact zorgt ervoor dat de fan aan slaat. Bij mij is de motor erg snel warm, en als ik de fan aan doe blijft het metertje midden tussen het 2e en 3e streepje staan. En het thermocontact laat de fan automatisch aanslaan als de meter in het rode gedeelte zit. En da's errug warm, vandaar dat ik ook wil dat die fan eerder aanslaat. Dus een lagere temperatuur thermocontact.
Gevonden:
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/12_dashb.jpg[/img]
Die streepjestelling houd ik aan.
Jikes! Ik dacht dat het er bij mij al niet zo best uitzag, maar dit is echt een nachtmerrie!Joost (DoubleYou) schreef:Zojuist de vloerbedekking weggehaald, en jah ik verwacht wat oppervlakkige roest. Maar dit...
[img]http://home.student.utwente.nl/j.kuckar ... ekking.jpg[/img]
Dit probleem ken ik, gebeurt volgens mij vaker...en voor een klein deel uit de horizontale lasnaad in het parafan (lekker gemaakt zo meneer Reno! ). De vloerbedekking was bij mij dan ook regelmatig nat, en erger nog, de isolatiemat die achter het dashboard zit was bij mij ook 1 grote spons.
Dat ja. Maar zo erg als dit is het bij mij gelukkig nog niet, hoewel ik aan de andere kant (buiten, krikbak en accubak) wel nog behoorlijk wat roest weg te werken heb.Alleycat schreef:Dit probleem ken ik, gebeurt volgens mij vaker...en voor een klein deel uit de horizontale lasnaad in het parafan (lekker gemaakt zo meneer Reno! ). De vloerbedekking was bij mij dan ook regelmatig nat, en erger nog, de isolatiemat die achter het dashboard zit was bij mij ook 1 grote spons.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VAAfAysb ... 1993570734[/img]
zoals dit bedoel je??
Precies. Maar dan komt het waarschijnlijk puur vanuit die lasnaad, want als het van het raam komt had Riël dat wel gezien aan de bovenste rand van die isolatiemat. Oja en geroken, tenminste, bij mij was het een lekker muf zooitjeBenny_R schreef:Snap wel dat Riël dit niet gezien heeft hoor, denk niet eens dat hij de isolatie van achter het dashbord los heeft gehad. Als je die ook nog eens weghaald zul je nog wel meer roest ontdekken denk ik.
Niet nodig omdat ik zelf nog eens aan de slag ging. Ennuh, ik krijg nog steeds 4 opgevulde stoelwangen van jeVosje schreef:ja die stoelen heb ik met hem vervangen maar hij vond het toen niet nodig dus....