Daniel

het beste is te koelen tijdens het lassen(met andere worden het voorkomen dat het materiaal heet wordt), wij doen dat meestal door middel van aluminium achter naast tegen enz. het te lassen deel.Benny_R schreef:Ga je het doen, of laten doen? Als je het laat doen laat je het gewon door een ervaren lasser doen dan hoef je er zelf niets van te weten lijkt me...
Als je het zelf wil doen heb ik gehoord dat het aan te raden is veel natte handdoeken om de plek waar je gaat lassen te leggen zodat de kap niet krom gaat trekken. of het echt helpt? ik weet het niet ik kom er binnenkort achter
hehe eindelijk iemandcatrinus schreef:Ik snap de link niet tussen dat koelen bij het lassen. Die van mij heeft hij er zo op gebakt en no problem. Je moet het gewoon rustig aan doen en dan gaat er niets mis.
Ik bedoelde in eerste instantie ook tig lassen Chris,Christian schreef:hehe eindelijk iemandcatrinus schreef:Ik snap de link niet tussen dat koelen bij het lassen. Die van mij heeft hij er zo op gebakt en no problem. Je moet het gewoon rustig aan doen en dan gaat er niets mis.
gewoon niet te hoog en niet telaag dan krijg je plak lassen
nee je datz eg ik ook niet maar met tig lassen breng je zo veel warmte in dat is gewoon niet normaal en vooral platwerk dat trekt super krom en met mig mag komt veel minder warmte vrijJohn B schreef:Ik bedoelde in eerste instantie ook tig lassen Chris,Christian schreef:hehe eindelijk iemandcatrinus schreef:Ik snap de link niet tussen dat koelen bij het lassen. Die van mij heeft hij er zo op gebakt en no problem. Je moet het gewoon rustig aan doen en dan gaat er niets mis.
gewoon niet te hoog en niet telaag dan krijg je plak lassen
ff niet aan mig gedacht omdat ik dat bijna nooit doe maar je wou toch niet zeggen dat ik onzin praten he ?????
want dat was toch echt niet zo!!!!!!
helemaal geen domme vraag! hahaFrits schreef:Misschien een domme vraag, wat is mig/mag en autogeen lassen??
Ja een soort las maar wat is het verschil~??
GR.Frits
uit de PhotoShop5 gte / gt schreef:en nog een vraagie waar haal je die achter lichten vandaan?
![]()
Ze zijn er wel hoor, alleen heeeel goed zoeken want er zijn er maar een paar van gemaakt.Jobba schreef:uit de PhotoShop5 gte / gt schreef:en nog een vraagie waar haal je die achter lichten vandaan?
![]()
hoop geld voor iets wat in principe een opengezaagd 5 achterlicht met een stuk TL-bak plastic er omheen is....Jobba schreef:http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=369
hier staan ze voor £258.50 = idd 400 euro![]()
daar zou je ze toch haast zelf voor maken...
autogeen lassen........zo dat heb ik sinds jaren niemand meer horen zeggenLE-Man schreef:kan je miss ook niet autogeen lassen?!? miss wel makkelijker..
jaja! en ik doe het elke week! opschool! krijg er les in!! echt lache!! ben er best goed in! dus! en ik dacht! jah migmag kan je niet zo heel mooi lijntje maken!(vind ik!) dus d8! ach! waarom niet autogeen!?! zou het kunnen?John B schreef:autogeen lassen........zo dat heb ik sinds jaren niemand meer horen zeggenLE-Man schreef:kan je miss ook niet autogeen lassen?!? miss wel makkelijker..![]()
![]()
dan kan je net zo goed tig lassen, principe is hetzelfde
Autogeen lassen is dood. Dat wordt nergens meer gebruikt en mag nergens meer gebruikt worden, voorschrift van de autofabrikanten.5 gte / gt schreef:Ik wil op mijn 5je booskijkers er op laten lassen heeft iemand hiervan foto's of nog wat advies hoe ik dat het beste kan doen alvast bedankt
Daniel![]()