ok! ik reed afgelopen maandag lekker hiero door Baarn.. werd ik in ene gebeld.. dus jah! ik stopte ff.. was wel een ruzie makend gesprek namelijk!

maargoed! na 10 min merkte ik in ene dat me ramen ging beslaan, dat vond ik wel raar! want de motor liep nog en de kachel stond lekker aan! op standje 4! dus ik voelen, K*T geen warme lucht?!? dus ik kijk naar mijn temp meter

shit! dik in het rood.. en ik pakte mijn contactsleutels beet om hem uit te zetten.. maar hij sloeg uit!(vast.. of warmloper leek et wel) dus ik ooooh!! nee heh! dik sneeuwen buiten, klep open.. jah hoor.. dikke stoom! radiateur stond af te blazen.. dus ik kijk ff op de koelvloeistof reservoir.. nou die was dus gewoon leeg!! terwijl ik die smiddags nog had bij gevult!! dus jah! beetje vreemd.. dus ik had hem ff laten afkoelen.. gauw naar de pomp(1km rijden gelukkig) ff 2l koelvloeistof erin gedondert.. en hij liep kut!! op 3 poten leek wel! dus ik oooh nee heh! lekke koppaking ofzo! dus jah, et leek er allemaal wel op.. maar ik had geen water in de olie, koelvloeistof borrelde niet.. heel vaag allemaal.. maar als ik ging rijden leek et wel een machine geweer!! dik knallen enz.. dus gisteren kwamen ff vrienden van mij kijken.. en jah die vonden het allemaal vreemd, toen zei 1 van me vrienden.. hee! er ligt koelvloeistof op je bak!?!? dus ik kijken, hmm zag niks.. kop was wel nat enz! dus we d8ten koppaking naar buiten uit geknalt ofzo! maargoed verder niet echt gekeken(kerst heh) dus net zat ik ff wat te rommelen in me auto.. dus ik d8 ach ik start hem ff.. nou starten en lopen!?! nou liep prima.. dus ik liet hem een tijdje lopen.. word warm enz.. dus in ene ruik ik koelvloeistof.. ik kijken.. kijken.. ah! bij de termostaat! koelslang van de kop naar de radiateur lek!! dus ik gas geven, kijken of ie erger ging lekken.. dus.. gas.. vroem vroem!

hield het op met lekken?!?!? heel raar!! dus ik een stukje rijden.. hmm!! kon weer volgas geven! reed gewoon weer perfect!(geen geknal enz) maar ik zit eenbeetje met vragen.. wat kost die koelslang? en jah, dat raar lopen waar zou dat door komen? bougie niet goed ofzo?(door de intense hitte) hebben jullie miss ideeen?!? ik weet het namelijk allemaal niet meer!
Alvast bedankt!
http://members.lycos.nl/leov3/105_0552%20duidelijk.JPG[/img]
ok! dit is mijn blokkie! let ff niet op de gele
motorkap! moet nog gespoten worden
1. dit is het punt waar ik het koelvloeistof eruit zag spuiten!!
2. hier druppelde het.. maar dat kan ook van punt 1 afkomen..