kan je dat niet van je orginele stoel gebruiken.Ik denk ongeveer 4 torx losschroeven/per stoelAlleycat schreef:Echt wel!
Ik kom er net trouwens achter dat ik alleen maar een schuifframe nodig heb, de stoelen kunnen zelf al kantelen...
[R5GTT] Grijze krummel van Maarten
-
- Car: Renault Clio III RS
Mein Dank! 

khad nog even nix te doen
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/11_pai ... 20inet.JPG[/img]
morgen nog even de distri vervangen (vanmiddag binnengekomen) en de startmotor.
dan kan ik weer rijden

[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/11_pai ... 20inet.JPG[/img]
morgen nog even de distri vervangen (vanmiddag binnengekomen) en de startmotor.
dan kan ik weer rijden

Mrtn = Maarten

Je zus wat ziet dat er strak uit!
Echt geil

Echt geil

-
- Über-Spammer
Zo zo, das idd zeer mooi werk jonge..
Toppie
Toppie

alles demonteren, met een koperborstel (zacht) het hardnekkige vuil verwijderen, ontvetten met remmenreiniger en spuiten maarZERO-X schreef:cool ,hoe heb je dat zo mooi gekregen?

met hittebestendige spuitbus (zwart, zilver & blanke lak)
Mrtn = Maarten
kun je daar nix meer beschadigen met dat schoonmaken met remmenreiniger?Mrtn schreef:alles demonteren, met een koperborstel (zacht) het hardnekkige vuil verwijderen, ontvetten met remmenreiniger en spuiten maarZERO-X schreef:cool ,hoe heb je dat zo mooi gekregen?
![]()
met hittebestendige spuitbus (zwart, zilver & blanke lak)
Clio 16v.....
ik ken nog iemand, 2 iemanden met zo'n mooi blok 

Immer wieder die verdammte Holländer
en effies omhoog, blijft een mooi topic, alleen jammer dat de foto's verdwenen zijn...
Kheb nog wel wat nieuwe foto's voor je hoor.... SCHADEFOTO'S
Vanmiddag was met m'n vriendin even met de auto naar het centrum voor de laatste kerstinkopen, komt ze thuis met de vraag of er al krassen op de auto zaten
'Huh? krassen??' was mijn reactie, dus ik rende naar m'n grijze krum om z'n wonden te bekijken, ik zou zeggen, oordeel zelf
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/11_sch ... 20inet.JPG[/img]
Op de foto niet echt te zien, maar de krassen liggen er diep in en het plaat is iets gedeukt, bij de schelp zit ook een buts
Gelijk heb ik de sleutel gepakt en ben naar de parkeergarage geblazen om te zien of de auto die mij heeft aangereden er nog stond, maar de boef was natuurlijk al gevlogen.
Aangifte kon ik niet meer doen, omdat het al 17.00uur was geweest, dan hebben de ambtenaren die dit mooie en respectvolle werk van aangiftebehandeling mogen verwerken al vrij
's kijken of ik er verzekeringswerk van kan maken, ben niet allrisk verzekerd, ken iemand antwoord geven of het misschien via het waarborgfonds kan?
Chat/discussies/(oplicht)tips/info hierover is van harte welkom.
Misschien een reden om de hele auto te laten spuiten

Vanmiddag was met m'n vriendin even met de auto naar het centrum voor de laatste kerstinkopen, komt ze thuis met de vraag of er al krassen op de auto zaten

'Huh? krassen??' was mijn reactie, dus ik rende naar m'n grijze krum om z'n wonden te bekijken, ik zou zeggen, oordeel zelf

Op de foto niet echt te zien, maar de krassen liggen er diep in en het plaat is iets gedeukt, bij de schelp zit ook een buts

Gelijk heb ik de sleutel gepakt en ben naar de parkeergarage geblazen om te zien of de auto die mij heeft aangereden er nog stond, maar de boef was natuurlijk al gevlogen.
Aangifte kon ik niet meer doen, omdat het al 17.00uur was geweest, dan hebben de ambtenaren die dit mooie en respectvolle werk van aangiftebehandeling mogen verwerken al vrij

's kijken of ik er verzekeringswerk van kan maken, ben niet allrisk verzekerd, ken iemand antwoord geven of het misschien via het waarborgfonds kan?
Chat/discussies/(oplicht)tips/info hierover is van harte welkom.
Misschien een reden om de hele auto te laten spuiten

Mrtn = Maarten
dat is vet balen
en ik denk dat de verzekering het niet vergoed omdat je geen bewijzen hebt, want dan zeggen ze dat je een muurtje hebt geraakt ofzo
maar veel succes verder.

en ik denk dat de verzekering het niet vergoed omdat je geen bewijzen hebt, want dan zeggen ze dat je een muurtje hebt geraakt ofzo

maar veel succes verder.
*$&%!@#*&!@ zulk soort mensen moeten ze afschieten
Bij het waarborgfonds hebben ze vaak een of meerdere getuigen nodig, nou kan natuurlijk je vriendin getuigen, maar misschien nog iemand anders... een vriend die toevallig 'in de buurt' was ofzo?
Bij het waarborgfonds hebben ze vaak een of meerdere getuigen nodig, nou kan natuurlijk je vriendin getuigen, maar misschien nog iemand anders... een vriend die toevallig 'in de buurt' was ofzo?
Don't walk the grass... smoke it
Maar ik heb dan het aangifteformulier van de politie, en het broertje van mn vriendin was mee, eventueel als getuige?Corniels schreef:dat is vet balen![]()
![]()
![]()
en ik denk dat de verzekering het niet vergoed omdat je geen bewijzen hebt, want dan zeggen ze dat je een muurtje hebt geraakt ofzo![]()
![]()
maar veel succes verder.
Mrtn = Maarten
-
- Moderator
- Car: MB
waarborg fonds is vaak niet zo makkelijk. En getuigen mogen geen bekenden of familie zijn volgens mij. En was het dan ook niet zo dat je ter plekke aangifte moest doen (politie dus naar de parkeerplaats laten komen.......als ze komen
).
bij mij hebben ze een keer de linkerspatbord verbreder aan gort gereden (ook op een parkeeplaats bij een winkel centrum, met dezelfde kleur GTT) en ik heb toen geprobeerd wat via het waarborgfonds te halen maar dat lukte niet echt. uiteindelijk gewoon zelf mogen schokken

bij mij hebben ze een keer de linkerspatbord verbreder aan gort gereden (ook op een parkeeplaats bij een winkel centrum, met dezelfde kleur GTT) en ik heb toen geprobeerd wat via het waarborgfonds te halen maar dat lukte niet echt. uiteindelijk gewoon zelf mogen schokken

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Hmm bij me pa hadden ze bij ons op de parkeerplaats voor es een deuk in ze deur gereden of iets dergelijks (nooit achter gekomen), toen heeft onze buurman getuige gespeeld en toen is et wel gelukt... magoed dat is al een aantal jaar geledenTom schreef:waarborg fonds is vaak niet zo makkelijk. En getuigen mogen geen bekenden of familie zijn volgens mij. En was het dan ook niet zo dat je ter plekke aangifte moest doen (politie dus naar de parkeerplaats laten komen.......als ze komen).
Don't walk the grass... smoke it
-
- Moderator
- Car: Megane
Je moet aangifte doen van Verlaten plaats ongeval, dit is een misdrijf en je moet duidelijk in het pv laten zetten dat deze schade alleen door motorRIJtuig veroorzaakt kan zijn!!!
Artikel 7 Wegenverkeerswet 1994
1. Het is degene die bij een verkeersongeval is betrokken of door wiens gedraging een verkeersongeval is veroorzaakt, verboden de plaats van het ongeval te verlaten, indien:
a. bij dat ongeval, naar hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, een ander is gedood dan wel letsel of schade aan een ander is toegebracht;
b. daardoor, naar hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, een ander aan wie bij dat ongeval letsel is toegebracht, in hulpeloze toestand wordt achtergelaten.
2. Het eerste lid, aanhef en onderdeel a, is niet van toepassing op degene die op de plaats van het ongeval behoorlijk de gelegenheid heeft geboden tot vaststelling van zijn identiteit en, voor zover hij een motorrijtuig bestuurde, tevens van de identiteit van dat motorrijtuig.
Ook moet je de amtenaar die de aangifte op neemt de schade laten zien en ook dat in het verbaal laten vermelden.
En foto's zijn altijd handig
Als je dit hebt gedaan dan moet het waarborgfonds uitkeren
suc6 ermee
Artikel 7 Wegenverkeerswet 1994
1. Het is degene die bij een verkeersongeval is betrokken of door wiens gedraging een verkeersongeval is veroorzaakt, verboden de plaats van het ongeval te verlaten, indien:
a. bij dat ongeval, naar hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, een ander is gedood dan wel letsel of schade aan een ander is toegebracht;
b. daardoor, naar hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, een ander aan wie bij dat ongeval letsel is toegebracht, in hulpeloze toestand wordt achtergelaten.
2. Het eerste lid, aanhef en onderdeel a, is niet van toepassing op degene die op de plaats van het ongeval behoorlijk de gelegenheid heeft geboden tot vaststelling van zijn identiteit en, voor zover hij een motorrijtuig bestuurde, tevens van de identiteit van dat motorrijtuig.
Ook moet je de amtenaar die de aangifte op neemt de schade laten zien en ook dat in het verbaal laten vermelden.
En foto's zijn altijd handig
Als je dit hebt gedaan dan moet het waarborgfonds uitkeren
suc6 ermee
Laatst gewijzigd door Patrick RS op di 23 dec 2003 21:49, 3 keer totaal gewijzigd.
Zo zeg!Dat is echt zonde!
Wat een naaistreken haalt men uit tegenwoordig! Wat een moeite om even een briefje achter te laten, dan wordt het allemaal via de verzekering geregeld en zijn beide partijen blij......
Heel erg veel succes toegewenst.
Wat een naaistreken haalt men uit tegenwoordig! Wat een moeite om even een briefje achter te laten, dan wordt het allemaal via de verzekering geregeld en zijn beide partijen blij......
Heel erg veel succes toegewenst.
[quote="Mrtn"]Kheb nog wel wat nieuwe foto's voor je hoor.... SCHADEFOTO'S
Kijk dit soort foto's wil ik niet zien, Wat zonden man waar gaat het heen
. Maar heb jij niet aanvullend casco, Bij mij was ingebroken en dat was gewoon gedekt, toebreng van derde
Suc6

Kijk dit soort foto's wil ik niet zien, Wat zonden man waar gaat het heen

Suc6
[img]http://www.clubs.nl/ClubsData/164668/in ... toerik.jpg[/img]
Alsjeblieft. Telefoon nummer en woonplaats in 1
Alsjeblieft. Telefoon nummer en woonplaats in 1

There will be plenty of time to rest when your dead
-
Da's een klote streek die je geleverd is Maarten. Iemand z'n auto aanrijden en niet het lef hebben om een briefje o.i.d. achter te laten.
Zeer jammer van je 5. Succes met het opknappen.

-
- Contacteer:
das k#t man, dat had ik ook de vrouw ff naar de stad geweest loop ik langs de clio zie ik een kras en een deuk die er niet zat
iemand ff met de bumper erlangs.
Vandaag zelf ookal de clio van de zaak een betonnen paal van dichtbij laten zien, en de paal heb gewonnen
mijn kado voor de kerst aan wagenpark beheer 

Vandaag zelf ookal de clio van de zaak een betonnen paal van dichtbij laten zien, en de paal heb gewonnen

Met dat idee zat ik dus ook, de krassen zitten in de hoogte best ver van mekaar af.Abel schreef:Ik kan hier geen schade van maken dat door een auto is toegebracht..![]()
Maar waarom zal ik m'n vriendin niet vertrouwen?? Met mn witte heeft ze al eens schade gereden en gewoon eerlijk verteld.... daar wordt ik dan ook nooit boos om. Dat ze het zelf heeft gedaan sluit ik dan ook uit.
Een paal kan het volgens mij niet geweest zijn, omdat de bolle kant van de deur en het scherm, die vouwrand dus onbeschadigd is, met een paal pak je altijd je het meest uitstekende plaat van de auto..
vijanden heb ik ook niet

Wat kan dan wel deze schade hebben veroorzaakt? winkelwagentje???
Mrtn = Maarten
-
- Contacteer:
De auto heeft op zijn zijkant gelegen in de sloot.Mrtn schreef: Wat kan dan wel deze schade hebben veroorzaakt? winkelwagentje???
Tja het zou van bosjes kunnen zijn, maar ik denk niet dat je dan van die grote krassen krijgt.
Misschien kwajongens die er met een baksteen langs gelopen zijn.
Succes iig ermee. Wel erg klote zeg.

Dit ziet er niet zo mooi uit die schade.
Gisteravond heb ik ook bijna zoiets mee gemaakt in het centrum van Lelystad. Ik had mijn auto geparkeerd (alarmlichten en gewoon licht aan), er kwam een vrouw aan lopen en ze stapt in de auto voor mij in. Vervolgens start ze de auto en rijd ze achteruit tegen mijn auto aan.
Ze wilde meteen weer weg rijden, gelukkig kon ik d'r nog tot stoppen dwingen. Ze vertelde dat ze snel weg moest anders werd het eten koud
Ik vertelde dat ik eerst even wilde kijken wat ze had geraakt aan mijn auto. Zo op het eerste gezicht alleen de kentekenplaat, toch maar d'r gegevens gevraagd om te kijken hoe het bij daglicht was. Vandaag gekeken en zo te zien alleen een klein deukje in de kentekenplaat.
Gelukkig was ik nog op tijd en viel de schade mee, maar anders was ze ook gewoon weg gereden en had ik in de zelfde positie gezeten.

Gisteravond heb ik ook bijna zoiets mee gemaakt in het centrum van Lelystad. Ik had mijn auto geparkeerd (alarmlichten en gewoon licht aan), er kwam een vrouw aan lopen en ze stapt in de auto voor mij in. Vervolgens start ze de auto en rijd ze achteruit tegen mijn auto aan.

Ze wilde meteen weer weg rijden, gelukkig kon ik d'r nog tot stoppen dwingen. Ze vertelde dat ze snel weg moest anders werd het eten koud

Gelukkig was ik nog op tijd en viel de schade mee, maar anders was ze ook gewoon weg gereden en had ik in de zelfde positie gezeten.

Larshil = Lars Hilberink