Op marktplaats staan verschillende 19's in zgn. Williams uitvoering. Nu hoorde ik van iemand dat deze helemaal niet bestaan. Wel 19's met een Williams-look.
Zijn deze 19's zo uitgebracht? Welke verschillen behalve de kleur zijn er precies met een andere Renault 19 16V?
Wie me wat meer informatie over deze auto's kan geven maakt van mij een blij mens
Een 19 Williams bestaat niet. Het is gewoon een foute verkopers benaming. Vaak noemen ze 'm zo als ie blauw is, of soms zelfs alleen maar als ie en beetje sportief is. Bij clio's heb je hetzelfde gelul.
De 19 is nooit in Williams uitvoering uitgebracht. Alleen bij de Clio is dit het geval. Dus het zijn allemaal 19's met een Williams look die op internet staan.
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:De 19 is nooit in Williams uitvoering uitgebracht. Alleen bij de Clio is dit het geval. Dus het zijn allemaal 19's met een Williams look die op internet staan.
Een williams look??? Meeste zogenaamde willie uitvoeringen die IK zie zijn gewoon standaard 19's 16V, sommige zelfs een andere kleur als blauw
Op marktplaats staan verschillende 19's in zgn. Williams uitvoering. Nu hoorde ik van iemand dat deze helemaal niet bestaan. Wel 19's met een Williams-look.
Zijn deze 19's zo uitgebracht? Welke verschillen behalve de kleur zijn er precies met een andere Renault 19 16V?
Wie me wat meer informatie over deze auto's kan geven maakt van mij een blij mens
Je hebt het forum gevonden zie ik
Veel succes verder nog met de aanschaf van een mooie 19! (ookal is het niet de mijne )
Je hebt het forum gevonden zie ik
Veel succes verder nog met de aanschaf van een mooie 19! (ookal is het niet de mijne )
Marcel dLC (DaMadKow of Fok!)
Thanx Ik geef het toe; die wagen van jou is een schoonheid om te zien. Ik vind het alleen jammer dat er geen 16V in zit.
jeroen.k schreef:Mijn R19 is wel een beetje Williams uitgevoerd Maar dat heb ik zelf gedaan
Heb begrepen dat ergens in weet ik het waar wel een 2.0 16v stadaard in de 19 geleverd werd?
Wat heb je er precies zelf allemaal aan gedaan dan?
Nou hij is WIlliams blauw (mooie kleur ) en er zit nu ipv de standaard 1.8 16v een 2.0 16v in. En er komen nog gordels van een Wiliams in...meer doen we er niet aan ua willi zooi
jeroen.k schreef:Mijn R19 is wel een beetje Williams uitgevoerd Maar dat heb ik zelf gedaan
Heb begrepen dat ergens in weet ik het waar wel een 2.0 16v stadaard in de 19 geleverd werd?
Nou hij is WIlliams blauw (mooie kleur ) en er zit nu ipv de standaard 1.8 16v een 2.0 16v in. En er komen nog gordels van een Wiliams in...meer doen we er niet aan ua willi zooi
Mooie wagen idd. Zoiets heb ik ook zien staan uit 91. 1,5 ton op de teller, goudkleurige velgjes, voor zo'n 1500,-. Is in 97 uit duitsland gehaald. Zou dat iets kunnen zijn denk je? Als ik 'm koop wordt ik zeker lid
Mooie wagen idd. Zoiets heb ik ook zien staan uit 91. 1,5 ton op de teller, goudkleurige velgjes, voor zo'n 1500,-. Is in 97 uit duitsland gehaald. Zou dat iets kunnen zijn denk je? Als ik 'm koop wordt ik zeker lid
Die is 't inderdaad. Zou 't wat kunnen zijn? Ik zoek een goedkope, sportieve en vlotte auto om mijn Polo uit 86 te vervangen. Ik rij niet zo veel, zo'n 5000km/jaar schat ik. Deze vind ik wel mooi.
Zoals ik hierboven al zei...van een foto kan je niks zien he Je zal er dan toch omheen moeten lopen, in moeten rijden en een "expert" meenemen om te kijken of het echt wat is
Kijk en luister inderdaad goed, want er is onwijs veel troep te koop (en ik spreek uit eigen ervaring, als potentiele koper welteverstaan).
Start de auto als ie ijskoud is. Als ie warmgereden is voordat je komt, dan is er grote kans dat ze iets te verbergen hebben (tikkende kleppen en/ of andere gekkigheid)
Zo op 't eerste gezicht ziet het er best aardig uit, maar je kan zo inderdaad niet zijn of hij fatsoenlijk rijdt of dat hij niet roest e.d.
Als je echt interesse hebt moet je er maar gewoon eens naar gaan kijken met iemand die er verstand van heeft.
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:De 19 is nooit in Williams uitvoering uitgebracht. Alleen bij de Clio is dit het geval. Dus het zijn allemaal 19's met een Williams look die op internet staan.
Een williams look??? Meeste zogenaamde willie uitvoeringen die IK zie zijn gewoon standaard 19's 16V, sommige zelfs een andere kleur als blauw
Ik bedoel dat sommige 19 16v's williams stickers hebben.