Renault 19 Williams?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Hoi Mensen,

Op marktplaats staan verschillende 19's in zgn. Williams uitvoering. Nu hoorde ik van iemand dat deze helemaal niet bestaan. Wel 19's met een Williams-look.

Zijn deze 19's zo uitgebracht? Welke verschillen behalve de kleur zijn er precies met een andere Renault 19 16V?

Wie me wat meer informatie over deze auto's kan geven maakt van mij een blij mens ;)
Menno

Een 19 Williams bestaat niet. Het is gewoon een foute verkopers benaming. Vaak noemen ze 'm zo als ie blauw is, of soms zelfs alleen maar als ie en beetje sportief is. Bij clio's heb je hetzelfde gelul.
rev it like a rental
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

De 19 is nooit in Williams uitvoering uitgebracht. Alleen bij de Clio is dit het geval. Dus het zijn allemaal 19's met een Williams look die op internet staan.
Bart V

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:De 19 is nooit in Williams uitvoering uitgebracht. Alleen bij de Clio is dit het geval. Dus het zijn allemaal 19's met een Williams look die op internet staan.
Een williams look??? Meeste zogenaamde willie uitvoeringen die IK zie zijn gewoon standaard 19's 16V, sommige zelfs een andere kleur als blauw :lol:
Anonymous

(Y) Thanx!

Ik weet voorlopig voldoende. :)
jeroen.k

Mijn R19 is wel een beetje Williams uitgevoerd :p Maar dat heb ik zelf gedaan :lol:

Heb begrepen dat ergens in weet ik het waar wel een 2.0 16v stadaard in de 19 geleverd werd?
Marcel dLC

Ties schreef:Hoi Mensen,

Op marktplaats staan verschillende 19's in zgn. Williams uitvoering. Nu hoorde ik van iemand dat deze helemaal niet bestaan. Wel 19's met een Williams-look.

Zijn deze 19's zo uitgebracht? Welke verschillen behalve de kleur zijn er precies met een andere Renault 19 16V?

Wie me wat meer informatie over deze auto's kan geven maakt van mij een blij mens ;)
Je hebt het forum gevonden zie ik (Y)
Veel succes verder nog met de aanschaf van een mooie 19! (ookal is het niet de mijne :p)

Marcel dLC (DaMadKow of Fok!)
Anonymous

jeroen.k schreef:Mijn R19 is wel een beetje Williams uitgevoerd :p Maar dat heb ik zelf gedaan :lol:

Heb begrepen dat ergens in weet ik het waar wel een 2.0 16v stadaard in de 19 geleverd werd?
Wat heb je er precies zelf allemaal aan gedaan dan?
Anonymous

Marcel dLC schreef:
Ties schreef:Hoi Mensen,

Je hebt het forum gevonden zie ik (Y)
Veel succes verder nog met de aanschaf van een mooie 19! (ookal is het niet de mijne :p)

Marcel dLC (DaMadKow of Fok!)
:P Thanx :) Ik geef het toe; die wagen van jou is een schoonheid om te zien. Ik vind het alleen jammer dat er geen 16V in zit.
jeroen.k

Ties schreef:
jeroen.k schreef:Mijn R19 is wel een beetje Williams uitgevoerd :p Maar dat heb ik zelf gedaan :lol:

Nou hij is WIlliams blauw (mooie kleur :D ) en er zit nu ipv de standaard 1.8 16v een 2.0 16v in. En er komen nog gordels van een Wiliams in...meer doen we er niet aan ua willi zooi :p
Anonymous

jeroen.k schreef:
Ties schreef:

Nou hij is WIlliams blauw (mooie kleur :D ) en er zit nu ipv de standaard 1.8 16v een 2.0 16v in. En er komen nog gordels van een Wiliams in...meer doen we er niet aan ua willi zooi :p
Mooie wagen idd. Zoiets heb ik ook zien staan uit 91. 1,5 ton op de teller, goudkleurige velgjes, voor zo'n 1500,-. Is in 97 uit duitsland gehaald. Zou dat iets kunnen zijn denk je? Als ik 'm koop wordt ik zeker lid :p
Marcel dLC

linkje?
jeroen.k

Tjah...via internet kun je nooit zeggen of iets goed is of niet. Je zult toch moeten kijken en zelf oordelen :)
Arjen

Als het goed is zijn de 19 16vees in Argentinie als 2 liter 16v geleverd. Maar dus niet als Williams. En al zeker niet in Nederland
Remco_Rs
Contacteer:

Ties schreef:
jeroen.k schreef:
Ties schreef:

Mooie wagen idd. Zoiets heb ik ook zien staan uit 91. 1,5 ton op de teller, goudkleurige velgjes, voor zo'n 1500,-. Is in 97 uit duitsland gehaald. Zou dat iets kunnen zijn denk je? Als ik 'm koop wordt ik zeker lid :p
deze zeker http://www.marktplaats.nl/markt/autos/r ... s&oudei=15
Anonymous

Die is 't inderdaad. :) Zou 't wat kunnen zijn? Ik zoek een goedkope, sportieve en vlotte auto om mijn Polo uit 86 te vervangen. Ik rij niet zo veel, zo'n 5000km/jaar schat ik. Deze vind ik wel mooi.

Wat zeggen de heren kenners ervan? 8)
jeroen.k

Zoals ik hierboven al zei...van een foto kan je niks zien he ;) Je zal er dan toch omheen moeten lopen, in moeten rijden en een "expert" meenemen om te kijken of het echt wat is :)
[rsi]peerke

Kijk en luister inderdaad goed, want er is onwijs veel troep te koop (en ik spreek uit eigen ervaring, als potentiele koper welteverstaan).

Start de auto als ie ijskoud is. Als ie warmgereden is voordat je komt, dan is er grote kans dat ze iets te verbergen hebben (tikkende kleppen en/ of andere gekkigheid)
Marcel dLC

Zo op 't eerste gezicht ziet het er best aardig uit, maar je kan zo inderdaad niet zijn of hij fatsoenlijk rijdt of dat hij niet roest e.d.
Als je echt interesse hebt moet je er maar gewoon eens naar gaan kijken met iemand die er verstand van heeft.
Anonymous

Thanx guys. Ik verwacht ook niet dat jullie kunnen zeggen of ik 'm wel of niet zou moeten kopen hoor. :)

Ik denk dat ik idd maar eens moet gaan kijken. Ik zal in ieder geval m'n broer of vader meenemen. Die hebben er beide verstand van.
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Bart V schreef:
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:De 19 is nooit in Williams uitvoering uitgebracht. Alleen bij de Clio is dit het geval. Dus het zijn allemaal 19's met een Williams look die op internet staan.
Een williams look??? Meeste zogenaamde willie uitvoeringen die IK zie zijn gewoon standaard 19's 16V, sommige zelfs een andere kleur als blauw :lol:
Ik bedoel dat sommige 19 16v's williams stickers hebben.
jeroen.k

O, dan heb ik straks nog een rode R19 Williams 1.7 mpi in de aanbieding :p
edwin19
Contacteer:

jeroen.k

Dat was echt wel een nepper hoor...echt een kamperbak was dat...heb je die eigenaar wel eens gezien? :lol: ;)
edwin19
Contacteer:

jeroen.k schreef:Dat was echt wel een nepper hoor...echt een kamperbak was dat...heb je die eigenaar wel eens gezien? :lol: ;)
gaan we schelden :lol: :p
jeroen.k

Kzou niet durven! ;) Maar goed...back ontopic! :D

Er zijn genoeg R19 16v's te koop voor weinig...alleen ff die ene goede uitzoeken. SUc6! :D
PtrGte
Contacteer:

ja inderdaad! die ene jeroen!!! --> die ene die JIJ heb gekocht was het dus niet!!! :D

is maar un geintje joh... :wink:
jeroen.k

Jaja...mijne wordt nog leuk :p EN erg goed! :D
Bart V

mja, je hebt inelkgeval alle denkbare problemen al gehad :) alssie ooit helemaal flex loopt heb je voorlopig ook geen gezeik meer ermee..
PtrGte
Contacteer:

ja...totdat ie het vermogen beu is, dan moet ie weer uit elkaar natuurlijk... :evil:

maar ja... :wink:

ON TOPIC:
gewoon een hele mooie kopen met motorschade en mij een pm sturen :wink:
Plaats reactie