gille schreef:Lees ff tussen de regels

er is veel te krijgen op de markt van tuning,zowel verlaging set's als uitlaat(eps,scorpion)maar wel via de engelse tuningshop's,en 2 de handsonderdelen met hopen te vinden (Raepers, Robert 001,J.Lubking,Ikke,wij hebben allemaal wel genoeg wisselstukken.
en duur is het nie meer zoals vroeger hoor(tis gene K-TEC zenne

)
Kwa verlaging is er niks betaalbaars,KW,apex,Weitec,gaz,spax,koni,bilstein,enz geen enkel merk heeft nog een set voor de 21,enige optie zijn hele dure op maat gemaakte proflex.
Uitlaten zelfde verhaal,scorpion leverd al lange tijd niks meer voor de 21 en als er nog wat was heeft dit dezelfde diameter en schiet je er dus geen fuck mee op.Eps wil ik het al helemaal niet over hebben,dan kan je er net zo goed steigerpijp met ijzerdraad onder binden heb je hetzelfde.
En de engelse markt is ook niet rijkelijk bedeelt met 21 turbo spul,tis helaas geen cosworth.
Veel verder als een nokkenas en een chippie kom je niet,en turbo`s uit engeland halen is al helemaal een drama.
Met goed zoeken vind je wel het 1 en ander maar het is allemaal een stuk duurder vergeleken met een 5je.
Ook is het echte europacup spul ook niet dik bezaaid en kost dit vaak ook aardig wat centen.
En het meeste spul wat 2e hands nog te koop is,is altijd pesies het gene wat het minst vaak kapot gaat.
Als je iets nodig hebt wat vaak kapot gaat heeft niemand het liggen en moet je weer naar de dealer.
Ik heb gewoon 4 21 turbo`s gekocht zodat ik zeker wist dat ik niet zonder onderdelen zou komen te zitten.En zelfs ik moet nog regelmatig naar de dealer om spullen te bestellen.
Maar om kort te zijn,ik vind het niet makelijk om geschikte goede tunings spullen te vinden voor redelijke prijzen.Als jij dat anders vind is dat daar gelaten.
Ik maak gewoon alles zelf in eigen beheer,alleen heeft niet iedereen hier voor de mogelijkheid.
Als je iig iets nodig hebt kan je me natuurlijk altijd bellen,keb onderdelen zat.
groeten jeroen.