Williams gekocht ! nu met foto's
-
- Contacteer:
strakke bak! 

als het geregend heeft moet ie wel uitkijken in de bochten. dat ding heeft snel de neiging om ze kont om te gooien, niet erg natuurlijk als je het verwacht maar als het plotseling is..... en ik hoop voor hem dat ie een beetje verstand van radio's heeft want de vorige eigenaar (voor mij) heeft er een teringzooi van gemaakt. heeft alles doorgeknipt en aan elkaar geplakt. je kent het wel. helemaal kut dus. ja verder. technisch is ie echt helemaal nieuw. alleen van buiten moet er wat aan gebeuren. kras op de voorscherm, kras op de motorkap. klein deukje in de voorbumper (trekhaak) en beetje roest op het achterscherm bij de bestuurderskant.SilverRS schreef:Ik krijg hem van de week te zien. Zijn er toevallig nog dingen waarvan jij zegt:"hou dit of dat even in de gaten?"RoyW schreef:ja dat klopt dat zei hij van de week.SilverRS schreef:@ Roy:RoyW schreef:Merijn schreef:Is dat trouwens je eigen huis op de achtergrond??![]()
lijkt er wel op ja maar dit is kasteel keukenhof
Een vriendje van mij heeft jou 16 klepper uit `91 gisteren gekocht bij Veban.
Het is toch een blauwe? met een rvs pijp?
Henk zei dat je redelijk wat geld in die 16v had gestopt??
en ja heb er een hoop geld ingestopt. bijna 4000 euro. alleen aan onderhoud. die is technisch echt helemaal nieuw!!
Jij als renault liefhebber en vorige eigenaar van de 16v kent de auto het best!!![]()
M.v.g.
SilverRS
car: '93 bmw 325 i cabrio
-
vette bak!! 

nice! weer een willie erbij!
:D:D
ziet er erg netjes uit hoor!
zeg dat nardi stuurtje, moet dat er zoiets uit gaan zien?
[img]http://www.renault4ever.com/clio/Maarte ... %20007.jpg[/img]
bron: Maarten gtt z'n willie
(staat erg lief!
)

(staat erg lief!

Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
R5GTT f1 1986Project info
Dank je wel voor de infoRoyW schreef:als het geregend heeft moet ie wel uitkijken in de bochten. dat ding heeft snel de neiging om ze kont om te gooien, niet erg natuurlijk als je het verwacht maar als het plotseling is..... en ik hoop voor hem dat ie een beetje verstand van radio's heeft want de vorige eigenaar (voor mij) heeft er een teringzooi van gemaakt. heeft alles doorgeknipt en aan elkaar geplakt. je kent het wel. helemaal k#t dus. ja verder. technisch is ie echt helemaal nieuw. alleen van buiten moet er wat aan gebeuren. kras op de voorscherm, kras op de motorkap. klein deukje in de voorbumper (trekhaak) en beetje roest op het achterscherm bij de bestuurderskant.SilverRS schreef:Ik krijg hem van de week te zien. Zijn er toevallig nog dingen waarvan jij zegt:"hou dit of dat even in de gaten?"RoyW schreef:ja dat klopt dat zei hij van de week.SilverRS schreef:@ Roy:RoyW schreef:Merijn schreef:Is dat trouwens je eigen huis op de achtergrond??![]()
en ja heb er een hoop geld ingestopt. bijna 4000 euro. alleen aan onderhoud. die is technisch echt helemaal nieuw!!
Jij als renault liefhebber en vorige eigenaar van de 16v kent de auto het best!!![]()
M.v.g.
SilverRS

Zullen het eens even gaan bekijken van die bedrading....
Als het maar hard gaat!
moet er inderdaad zo uit gaan zienGilles schreef:nice! weer een willie erbij!:D:D
(staat erg lief!)

kijk dat scheelt al weer. heb uren naar die bedrading zitten staren, maar gewoon helemaal naatje. hoop dat ie er een hoop plezier van heeft. ondanks al het geld dat dat ding me gekost heeft heb ik wel onwijze lol gehad. hoop stoplichtsprinjesSilverRS schreef:Dank je wel voor de infoRoyW schreef:als het geregend heeft moet ie wel uitkijken in de bochten. dat ding heeft snel de neiging om ze kont om te gooien, niet erg natuurlijk als je het verwacht maar als het plotseling is..... en ik hoop voor hem dat ie een beetje verstand van radio's heeft want de vorige eigenaar (voor mij) heeft er een teringzooi van gemaakt. heeft alles doorgeknipt en aan elkaar geplakt. je kent het wel. helemaal k#t dus. ja verder. technisch is ie echt helemaal nieuw. alleen van buiten moet er wat aan gebeuren. kras op de voorscherm, kras op de motorkap. klein deukje in de voorbumper (trekhaak) en beetje roest op het achterscherm bij de bestuurderskant.SilverRS schreef:Ik krijg hem van de week te zien. Zijn er toevallig nog dingen waarvan jij zegt:"hou dit of dat even in de gaten?"RoyW schreef:ja dat klopt dat zei hij van de week.SilverRS schreef:@ Roy:RoyW schreef:Merijn schreef:Is dat trouwens je eigen huis op de achtergrond??![]()
M.v.g.
SilverRSen voor de audio heeft hij mij.
Zullen het eens even gaan bekijken van die bedrading....

-
- Moderator
- Car: MB
het merk is prima sport. Ze maken bijvoorbeeld replica's van de willi velgen en ook van "de brede" versie (die je vaak in magnesium variant tegen komt van speedline). Prijs durf ik niet exact te zeggen (tussen 600 en 1000 euri iig geloof ik). Maar vraag eens aan Robert of Tjabel, die hebben ze allebij zelf nieuw gekocht
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
jep die brede moet ik hebben. Bedankt!Tom schreef:het merk is prima sport. Ze maken bijvoorbeeld replica's van de willi velgen en ook van "de brede" versie (die je vaak in magnesium variant tegen komt van speedline). Prijs durf ik niet exact te zeggen (tussen 600 en 1000 euri iig geloof ik). Maar vraag eens aan Robert of Tjabel, die hebben ze allebij zelf nieuw gekocht
-
- Moderator
zijn er idd volgens mij in wit, zilver en goud. Een importeur in NL is er volgens mij ook niet echt. Robert heeft ze uit Engeland en Tjabel uit België d8 ik. In België zit volgens mij wel een bebrijfje die ze tegen een nette prijs kunnen leveren
-
Bij Prima Racing UK of Belgie te bestellen. Prijs circa 200 euro per velg.
-
Maaruh, tis niet de bedoeling dat elke Willi hiermee gaat rond rijden
. Ik zie ze nu werkelijk overal opduiken....

So ? straks rijdt iedere willie misschien ook wel met een turboRobert dB. schreef:Maaruh, tis niet de bedoeling dat elke Willi hiermee gaat rond rijden. Ik zie ze nu werkelijk overal opduiken....

-
- Moderator
ik blijf lekker op standaard wielen rijdenRobert dB. schreef:Maaruh, tis niet de bedoeling dat elke Willi hiermee gaat rond rijden. Ik zie ze nu werkelijk overal opduiken....
nee ok, maar vindt ze wat leuker staan als de standaard velgen. komt iets "bruter" over maar staat toch netjes.Robert dB. schreef:Maaruh, tis niet de bedoeling dat elke Willi hiermee gaat rond rijden. Ik zie ze nu werkelijk overal opduiken....
-
Natuurlijk staat het netjes (zie gallery), anders had ik ze niet gekocht
. Waar ik op doelde is dat ik niet meer origineel ben 

17" eronder gooien?Robert dB. schreef:Natuurlijk staat het netjes (zie gallery), anders had ik ze niet gekocht. Waar ik op doelde is dat ik niet meer origineel ben

Origineel blijf je toch nooit