Williams gekocht ! nu met foto's

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Mr Bullet (Sietze)
Contacteer:

strakke bak! :worship:
alexgt

lekker strak :) niets meer aan doen!
RoyW

SilverRS schreef:
RoyW schreef:
SilverRS schreef:
RoyW schreef:
Merijn schreef:Is dat trouwens je eigen huis op de achtergrond?? :D (Y)
:) lijkt er wel op ja maar dit is kasteel keukenhof
@ Roy:

Een vriendje van mij heeft jou 16 klepper uit `91 gisteren gekocht bij Veban.
Het is toch een blauwe? met een rvs pijp?
Henk zei dat je redelijk wat geld in die 16v had gestopt??
ja dat klopt dat zei hij van de week.
en ja heb er een hoop geld ingestopt. bijna 4000 euro. alleen aan onderhoud. die is technisch echt helemaal nieuw!!
Ik krijg hem van de week te zien. Zijn er toevallig nog dingen waarvan jij zegt:"hou dit of dat even in de gaten?"
Jij als renault liefhebber en vorige eigenaar van de 16v kent de auto het best!! 8)

M.v.g.

SilverRS
als het geregend heeft moet ie wel uitkijken in de bochten. dat ding heeft snel de neiging om ze kont om te gooien, niet erg natuurlijk als je het verwacht maar als het plotseling is..... en ik hoop voor hem dat ie een beetje verstand van radio's heeft want de vorige eigenaar (voor mij) heeft er een teringzooi van gemaakt. heeft alles doorgeknipt en aan elkaar geplakt. je kent het wel. helemaal kut dus. ja verder. technisch is ie echt helemaal nieuw. alleen van buiten moet er wat aan gebeuren. kras op de voorscherm, kras op de motorkap. klein deukje in de voorbumper (trekhaak) en beetje roest op het achterscherm bij de bestuurderskant.
car: '93 bmw 325 i cabrio
ronald clio

vette bak!! :worship:
Gilles
Contacteer:

nice! weer een willie erbij! :D:D:D
ziet er erg netjes uit hoor!

zeg dat nardi stuurtje, moet dat er zoiets uit gaan zien? ;)

[img]http://www.renault4ever.com/clio/Maarte ... %20007.jpg[/img]

bron: Maarten gtt z'n willie
(staat erg lief! :p )
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
SilverRS

RoyW schreef:
SilverRS schreef:
RoyW schreef:
SilverRS schreef:
RoyW schreef:
@ Roy:

en ja heb er een hoop geld ingestopt. bijna 4000 euro. alleen aan onderhoud. die is technisch echt helemaal nieuw!!
Ik krijg hem van de week te zien. Zijn er toevallig nog dingen waarvan jij zegt:"hou dit of dat even in de gaten?"
Jij als renault liefhebber en vorige eigenaar van de 16v kent de auto het best!! 8)

M.v.g.

SilverRS
als het geregend heeft moet ie wel uitkijken in de bochten. dat ding heeft snel de neiging om ze kont om te gooien, niet erg natuurlijk als je het verwacht maar als het plotseling is..... en ik hoop voor hem dat ie een beetje verstand van radio's heeft want de vorige eigenaar (voor mij) heeft er een teringzooi van gemaakt. heeft alles doorgeknipt en aan elkaar geplakt. je kent het wel. helemaal k#t dus. ja verder. technisch is ie echt helemaal nieuw. alleen van buiten moet er wat aan gebeuren. kras op de voorscherm, kras op de motorkap. klein deukje in de voorbumper (trekhaak) en beetje roest op het achterscherm bij de bestuurderskant.
Dank je wel voor de info (Y) en voor de audio heeft hij mij.
Zullen het eens even gaan bekijken van die bedrading....
Als het maar hard gaat!
RoyW

Gilles schreef:nice! weer een willie erbij! :D:D:D
ziet er erg netjes uit hoor!

zeg dat nardi stuurtje, moet dat er zoiets uit gaan zien? ;)

[img]http://www.renault4ever.com/clio/Maarte ... %20007.jpg[/img]

bron: Maarten gtt z'n willie
(staat erg lief! :p )
moet er inderdaad zo uit gaan zien :worship:
RoyW

SilverRS schreef:
RoyW schreef:
SilverRS schreef:
RoyW schreef:
SilverRS schreef:
RoyW schreef:
@ Roy:

M.v.g.

SilverRS
als het geregend heeft moet ie wel uitkijken in de bochten. dat ding heeft snel de neiging om ze kont om te gooien, niet erg natuurlijk als je het verwacht maar als het plotseling is..... en ik hoop voor hem dat ie een beetje verstand van radio's heeft want de vorige eigenaar (voor mij) heeft er een teringzooi van gemaakt. heeft alles doorgeknipt en aan elkaar geplakt. je kent het wel. helemaal k#t dus. ja verder. technisch is ie echt helemaal nieuw. alleen van buiten moet er wat aan gebeuren. kras op de voorscherm, kras op de motorkap. klein deukje in de voorbumper (trekhaak) en beetje roest op het achterscherm bij de bestuurderskant.
Dank je wel voor de info (Y) en voor de audio heeft hij mij.
Zullen het eens even gaan bekijken van die bedrading....
kijk dat scheelt al weer. heb uren naar die bedrading zitten staren, maar gewoon helemaal naatje. hoop dat ie er een hoop plezier van heeft. ondanks al het geld dat dat ding me gekost heeft heb ik wel onwijze lol gehad. hoop stoplichtsprinjes :D waarvan ik de meeste wel won.
RoyW

heeft iemand trouwens enig idee wat die "primasport" velgen kosten?? zo heten die dingen toch???
Tom
Moderator
Car: MB

het merk is prima sport. Ze maken bijvoorbeeld replica's van de willi velgen en ook van "de brede" versie (die je vaak in magnesium variant tegen komt van speedline). Prijs durf ik niet exact te zeggen (tussen 600 en 1000 euri iig geloof ik). Maar vraag eens aan Robert of Tjabel, die hebben ze allebij zelf nieuw gekocht
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
RoyW

Tom schreef:het merk is prima sport. Ze maken bijvoorbeeld replica's van de willi velgen en ook van "de brede" versie (die je vaak in magnesium variant tegen komt van speedline). Prijs durf ik niet exact te zeggen (tussen 600 en 1000 euri iig geloof ik). Maar vraag eens aan Robert of Tjabel, die hebben ze allebij zelf nieuw gekocht
jep die brede moet ik hebben. Bedankt!
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Tom
Moderator

zijn er idd volgens mij in wit, zilver en goud. Een importeur in NL is er volgens mij ook niet echt. Robert heeft ze uit Engeland en Tjabel uit België d8 ik. In België zit volgens mij wel een bebrijfje die ze tegen een nette prijs kunnen leveren
Robert dB.

Bij Prima Racing UK of Belgie te bestellen. Prijs circa 200 euro per velg.
Robert dB.

Maaruh, tis niet de bedoeling dat elke Willi hiermee gaat rond rijden (N). Ik zie ze nu werkelijk overal opduiken....
Anonymous

Robert dB. schreef:Maaruh, tis niet de bedoeling dat elke Willi hiermee gaat rond rijden (N). Ik zie ze nu werkelijk overal opduiken....
So ? straks rijdt iedere willie misschien ook wel met een turbo :p
Tom
Moderator

Robert dB. schreef:Maaruh, tis niet de bedoeling dat elke Willi hiermee gaat rond rijden (N). Ik zie ze nu werkelijk overal opduiken....
ik blijf lekker op standaard wielen rijden
RoyW

nee ok, maar vindt ze wat leuker staan als de standaard velgen. komt iets "bruter" over maar staat toch netjes.
Robert dB.

Natuurlijk staat het netjes (zie gallery), anders had ik ze niet gekocht :wink:. Waar ik op doelde is dat ik niet meer origineel ben :s
jeroen.k

Robert dB. schreef:Natuurlijk staat het netjes (zie gallery), anders had ik ze niet gekocht :wink:. Waar ik op doelde is dat ik niet meer origineel ben :s
17" eronder gooien? :p Of een sticker...I was the first with these wheels under my willi at RTC :lol: ;)

Origineel blijf je toch nooit ;)
Plaats reactie