Hoi!
Weet iemand waar het relais van de electrische waterpomp zit? Vanochtend wou m'n auto niet starten vanwege een lege accu. De accu was afgelopen nacht leeggetrokken door de waterpomp.
B.v.d.
Marcel
[19 16v]Relais electrische waterpomp
-
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Hoi!
Weet iemand waar het relais van de electrische waterpomp zit? Vanochtend wou m'n auto niet starten vanwege een lege accu. De accu was afgelopen nacht leeggetrokken door de waterpomp.
B.v.d.
Marcel
Zit inderdaad in de relaiskast bij je veerpoot. FF de draadjes volgen dus. Het komt trouwens vaker voor. Ik heb dat probleem namelijk ook al een gehad.
Succes!
Bij mij zit hij in de relaiskast. Maar ik heb geen flauw idee of dat zo hoort. Het lijkt me op zich wel logisch....waarom zou je hem ernaast hangen als hij ook in de relaiskast kan? Scheelt een hoop vuil/nattigheid. Maar ja, bij Mr Renault is in principe niets logischBart V schreef:IN de relaiskast?? Hij hoort er naast te hangen..

-
Thnx voor de reply's heren. We zullen d'r naar kijken.
Ja ik vraag me ook af wrom hij ernaast hangt. Ik wilde hem er ook in hangen, maar dacht dat er vast een logische reden zou zijn dat hij ernaast hangt, mischien omdat hij sluitingsgevoelig is ofzo.Arjen schreef:Bij mij zit hij in de relaiskast. Maar ik heb geen flauw idee of dat zo hoort. Het lijkt me op zich wel logisch....waarom zou je hem ernaast hangen als hij ook in de relaiskast kan? Scheelt een hoop vuil/nattigheid. Maar ja, bij Mr Renault is in principe niets logischBart V schreef:IN de relaiskast?? Hij hoort er naast te hangen..