[R21]ongeluk foto's

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Emiel

Dat is echt niet veel zeg. Kun je beter het wrak voor die 40 euro van de verzekering kopen en nog onderdelen verkopen?

Dus in een dag de auto demonteren en carrossorie wegbrengen zodat je van verplichten belasting en verzekering afbent?

Of denk ik hier fout?
Douwe

Ik zou het wrak zeker terug kopen!!!! Kun je of de onderdelen verkopen waar je toch zeker heeeeellllll wat meer voor kunt krijgen dan 40,- of je bewaart het voor de volgende auto. (Y)
Ollie

Tja, helaas heeft daar niet iedereen de plaats voor he :(
Emiel

Zijn hier vast wel RTC mensen die ook een paar euro's willen verdienen en wel de ruimte hebben in de buurt van Velserbroek toch?
WouterGraaff

ik heb er wel over nagedacht maar ik kan hem nergens kwijt en wat zou ik er nog afmoetten halen? de hele auto is krom zelfs de achterklep gaat niet meer dicht.
ik had het motor blok er uit kunnen halen maar goed ik weet niet of die nog goed is.
De versnellingsbak is stuk en ik denk dat de ophangpunten (van het blok) ook niet helemaal fris meer zijn.
Ollie

Interieurdelen willen het ook nog wel eens goed doen in de verkoop :wink:
Le Mec
Contacteer:

Je spiegels zien er ook nog goed uit, elektrisch? Als ja dat soort dingen nieuw mot halen ben je zo 120 euro kwijt, meenemen zou ik zeggen :)
Steven
Car: M536

Emiel schreef:Zijn hier vast wel RTC mensen die ook een paar euro's willen verdienen en wel de ruimte hebben in de buurt van Velserbroek toch?
Mensen genoeg, maar weinig ruimte helaas...
Anders wa sik allang me eigen sloperij begonnen ;)
WouterGraaff

Steven schreef:
Emiel schreef:Zijn hier vast wel RTC mensen die ook een paar euro's willen verdienen en wel de ruimte hebben in de buurt van Velserbroek toch?
Mensen genoeg, maar weinig ruimte helaas...
Anders wa sik allang me eigen sloperij begonnen ;)
idd
Ik wou hem best bewaren alleen ik ga hem niet in me voortuin zeten :D
Ollie

Ik zie de mensen al langslopen...dan kijken ze vast als Steve op je avatar :lol:
Chrisv

Erg klote man. Succes ermee.

Maarre:
Wouter schreef: die andere gaste is er erger aan toe hij had namelijk geen gordel om (Y) erg slim er stond een mooie afdruk van ze hoofd in het raam.
Was zn hoofd zo hard of klopt dit niet...
some people are alive only because it's illegal to kill them
WouterGraaff

Chrisv schreef:Erg klote man. Succes ermee.

Maarre:
Wouter schreef: die andere gaste is er erger aan toe hij had namelijk geen gordel om (Y) erg slim er stond een mooie afdruk van ze hoofd in het raam.
Was zn hoofd zo hard of klopt dit niet...
er zat dus een ster inze ruit op de plaats waar ie met ze hoofd tegen de voorruit was geknald pijnlijk
Bram

Tering, die licht echt in mekaar....

http://www.djfreddy.nl/wouter/DCP_1720.JPG misschien een leuke voor raad je plaatje? ;)
Plaats reactie