Dat is echt niet veel zeg. Kun je beter het wrak voor die 40 euro van de verzekering kopen en nog onderdelen verkopen?
Dus in een dag de auto demonteren en carrossorie wegbrengen zodat je van verplichten belasting en verzekering afbent?
Of denk ik hier fout?
[R21]ongeluk foto's
-
ik heb er wel over nagedacht maar ik kan hem nergens kwijt en wat zou ik er nog afmoetten halen? de hele auto is krom zelfs de achterklep gaat niet meer dicht.
ik had het motor blok er uit kunnen halen maar goed ik weet niet of die nog goed is.
De versnellingsbak is stuk en ik denk dat de ophangpunten (van het blok) ook niet helemaal fris meer zijn.
ik had het motor blok er uit kunnen halen maar goed ik weet niet of die nog goed is.
De versnellingsbak is stuk en ik denk dat de ophangpunten (van het blok) ook niet helemaal fris meer zijn.
Je spiegels zien er ook nog goed uit, elektrisch? Als ja dat soort dingen nieuw mot halen ben je zo 120 euro kwijt, meenemen zou ik zeggen 

Mensen genoeg, maar weinig ruimte helaas...Emiel schreef:Zijn hier vast wel RTC mensen die ook een paar euro's willen verdienen en wel de ruimte hebben in de buurt van Velserbroek toch?
Anders wa sik allang me eigen sloperij begonnen

-
iddSteven schreef:Mensen genoeg, maar weinig ruimte helaas...Emiel schreef:Zijn hier vast wel RTC mensen die ook een paar euro's willen verdienen en wel de ruimte hebben in de buurt van Velserbroek toch?
Anders wa sik allang me eigen sloperij begonnen
Ik wou hem best bewaren alleen ik ga hem niet in me voortuin zeten

-
Erg klote man. Succes ermee.
Maarre:
Maarre:
Was zn hoofd zo hard of klopt dit niet...Wouter schreef: die andere gaste is er erger aan toe hij had namelijk geen gordel omerg slim er stond een mooie afdruk van ze hoofd in het raam.
some people are alive only because it's illegal to kill them
-
er zat dus een ster inze ruit op de plaats waar ie met ze hoofd tegen de voorruit was geknald pijnlijkChrisv schreef:Erg klote man. Succes ermee.
Maarre:
Was zn hoofd zo hard of klopt dit niet...Wouter schreef: die andere gaste is er erger aan toe hij had namelijk geen gordel omerg slim er stond een mooie afdruk van ze hoofd in het raam.
Tering, die licht echt in mekaar....
http://www.djfreddy.nl/wouter/DCP_1720.JPG misschien een leuke voor raad je plaatje?
http://www.djfreddy.nl/wouter/DCP_1720.JPG misschien een leuke voor raad je plaatje?