# Stel dat ie 1 RCA heeft, dan splits je die toch zodat je beide kanalen kunt voorzien
# Als ie er 2 heeft, is het helemaal geen probleem natuurlijk
# Als ie er geen heeft, dan sluit je mooi de speakerkabels aan, ook opgelost dus

1 rca splitsen dan ben je je controle kwijt voor voor en achter.Ollie schreef:Hoezo probleem...
# Stel dat ie 1 RCA heeft, dan splits je die toch zodat je beide kanalen kunt voorzien
# Als ie er 2 heeft, is het helemaal geen probleem natuurlijk
# Als ie er geen heeft, dan sluit je mooi de speakerkabels aan, ook opgelost dus
bij de nieuwere wagens is het display van de radio ook ergens anders in het dashboard.Ollie schreef:Tja, is meteen ook weer een dubbele uitgave dan he. En om de een of andere reden vind ik die originele dingen beter in het interieur passen.
vaak zijn hier wel module's voor, evenals voor het stuurwielmartin rs schreef:bij de nieuwere wagens is het display van de radio ook ergens anders in het dashboard.Ollie schreef:Tja, is meteen ook weer een dubbele uitgave dan he. En om de een of andere reden vind ik die originele dingen beter in het interieur passen.
dat is opzich ook wel zonde als je dat niet meer gebruikt.....heeft wel wat toch
Heel goed gezien OLLIE!! Deze versterkers kan je idd op de speakers aansluiten aangezien radio renault geen RCA uitgangen heeft.Ollie schreef:Enige wat ik zo kan bedenken is het feit dat je deze versterkers ook kunt aansluiten via je speakerkabels en niet met een RCA. Maar er zijn toch heel wat meer die dat ook kunnen!
Dank je wel naamgenoot!REMCO-X schreef:Er zijn Sony versterkers verkrijgbaar die speciaal voor Radio RENAULT zijn
het is de SONY XM423sl
4 *55 watt
ONDERDEELNUMMER= 7711216929
Die van Sony is 55W MAX, dus dat gaat dan goed met die OEM-boxenmartin rs schreef:speakers 80 watt max...
de versterker van sony is die 55 watt max of is dat rms vermogen?
want als dat rms is dan heb je niks over
Caliber HI/Lo converter ook goede optie (goeie kwaliteit), en bij de mediamarkt kopen is helemaal goed haha ik werk er nietdtune_stefan schreef:Ik koop morgen bij de mediamarkt een high-low-level converter van Caliber en dan gaat er een versterker van Ground Zero op de af-fabriek radio![]()
Ik heb er vandaag 1 gekocht bij Ron de Vries (49 Euro!!) om mijn Renault Radio op te peppen.REMCO-X schreef:Er zijn Sony versterkers verkrijgbaar die speciaal voor Radio RENAULT zijn
het is de SONY XM423sl
4 *55 watt
ONDERDEELNUMMER= 7711216929
René,rmjanzen schreef:Nou las ik dat jij een dergelijke versterker hebt en ik vroeg me af welke verschillen jij in het geluis kan waarnemen en of jij ook andere boxen hebt aangesloten.