[5]HELP! Net een voor APK keuring gehad EN was niet zo best
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
DAt is toch niet om te lachen?MyZ schreef:Hij is al verkocht

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hij is inmiddels inderdaad verkocht,
Mischa heeft hem voor een rotprijs meegekregen, ga het niet vertellen, maar was echt erg laag.
Alleen was het alsof de duivel ermee speelde, want de startmotor deed niets meer, hij starte de 1e x gewoon goed, en toen wou het ruit ook niet meer omhoog. Kun je nagaan hoe ik baalde maar ok hij.
Raampje dus dichtgeplakt, prijsje van gemaakt, enik weet dat ie naar een liefhebber gaat. Dus ik hoop dat ie er ontzettend veel plezier van heeft. want technisch is ie super.
En nu ga ik lekker sparen voor een turbo1 of 2.
Mischa heeft hem voor een rotprijs meegekregen, ga het niet vertellen, maar was echt erg laag.
Alleen was het alsof de duivel ermee speelde, want de startmotor deed niets meer, hij starte de 1e x gewoon goed, en toen wou het ruit ook niet meer omhoog. Kun je nagaan hoe ik baalde maar ok hij.
Raampje dus dichtgeplakt, prijsje van gemaakt, enik weet dat ie naar een liefhebber gaat. Dus ik hoop dat ie er ontzettend veel plezier van heeft. want technisch is ie super.
En nu ga ik lekker sparen voor een turbo1 of 2.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Dat is het zeker weerMyZ schreef:Aan mijFrits schreef:DAt is toch niet om te lachen?MyZ schreef:Hij is al verkocht![]()

Hoe zit het trouwens met jouw 2.0T project dan?
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Bij een R25 werken ze vrijwel nooit meer, en demonteren van die lampen gaat ook nooit soepeltjes. Bij elke r25 worden de lampen afgeplakt met tape (door de apk-keurmeester) en dan wordt ie elke keer goedgekeurd.Maarten GTT schreef:die mist lampen moet je er gewoon kompleet uit je bumper halen dan is dat ook apk goed die zijn namelijk niet verplicht
maar als ze er op zitten moeten ze werken dat staat beschreven in het apk boek
Na de APK de tape eraf en klaar.
boefjesPanoramix schreef:Bij een R25 werken ze vrijwel nooit meer, en demonteren van die lampen gaat ook nooit soepeltjes. Bij elke r25 worden de lampen afgeplakt met tape (door de apk-keurmeester) en dan wordt ie elke keer goedgekeurd.Maarten GTT schreef:die mist lampen moet je er gewoon kompleet uit je bumper halen dan is dat ook apk goed die zijn namelijk niet verplicht
-
Jan koop een echte 25 , die van mij heeft er dus geen problemen meePanoramix schreef:Bij een R25 werken ze vrijwel nooit meer, en demonteren van die lampen gaat ook nooit soepeltjes. Bij elke r25 worden de lampen afgeplakt met tape (door de apk-keurmeester) en dan wordt ie elke keer goedgekeurd.Maarten GTT schreef:die mist lampen moet je er gewoon kompleet uit je bumper halen dan is dat ook apk goed die zijn namelijk niet verplicht

-
- Contacteer:
ja maar jij bent jij
en mijn 25 heb ik ook geen last gehad met de mistlampen bij de apk
die heeft ie nog nie gna gna
en mijn 25 heb ik ook geen last gehad met de mistlampen bij de apk
die heeft ie nog nie gna gna
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Ja jij.....Jan-Geert (Momentsleutel) schreef:Jan koop een echte 25 , die van mij heeft er dus geen problemen meePanoramix schreef:Bij een R25 werken ze vrijwel nooit meer, en demonteren van die lampen gaat ook nooit soepeltjes. Bij elke r25 worden de lampen afgeplakt met tape (door de apk-keurmeester) en dan wordt ie elke keer goedgekeurd.Maarten GTT schreef:die mist lampen moet je er gewoon kompleet uit je bumper halen dan is dat ook apk goed die zijn namelijk niet verplicht
Na de APK de tape eraf en klaar.en ook nog nooit met vorige gehad. :-P

bij mijn turbo doen ze het wel, bij de txi niet en bij de tx maar 1
Ik vind die nieuwe fiat panda trouwens wel leuk als volgende auto

-
- Contacteer:
hee lulo je praat over een fiat he
je weet wel zo een gedegradeerde ferrari
zo een toekomstige olieboot (200km vanaf nieuw = olie lekken)

je weet wel zo een gedegradeerde ferrari
zo een toekomstige olieboot (200km vanaf nieuw = olie lekken)

Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
sorry, maar ook ik vind die pinda wel een geinig bakkie. Weet niet of ik hem zou kopen, maar hij is wel leuk.! en eerlijk is eerlijk ik gun het Fiat ook wel. Die mogen heus wel eens weer een verkoopsuccesje hebben. Dat wij, Renault , oppermachtig zijn dat verandert natuurlijk niet.

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.