Ik heb eerst aan de Jacky Ickx Bocht(bocht voor de start) gestaan en dan boven op het nieuwe gebouw van de pits.ant1 schreef:vanaf de tweede proef reed princen pas met 3 dempers.1ste proef reed hij met een of twee dempers.KennyGTT schreef:Rallysprint was de moeite.![]()
Wel spijtig da die zeveraars van Circuit Zolder Kris Princen hebben gedisqualificeed (of hoe schrijft ge da?) om da den auto volgens hun te veel lawaai maakte. Vreemd want ze reden met 1 middenpot , 1 katalysator en nog een achterste pot. klopt iets niet.
Waar heb jij gestaan?Ik heb stevenk ook nog gespot
gr antoine
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
hoi ro,RO 16v schreef:Ik had begrepen dat het kampioenschap uit die 3 factoren zou bestaan en dat elke race een soort van 4-uurs race zou worden.
Bij de k.n.a.f. is nog niks te vinden over deze klasse.
in start 84 staat een intervieuw van huub vermeulen wat gaat over de nieuwe 'cup'.Ik heb ook een tel nr en e-mail adres voor je tel:010-4713047 dit is van de stichting DNRT.
e-mail:Ria.waterreus@12move.nl
gr antoine
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
Dan heb je zeker naast mij gestaan :)Mijn route was ongeveer het zelfdeKennyGTT schreef:ant1 schreef:vanaf de tweede proef reed princen pas met 3 dempers.1ste proef reed hij met een of twee dempers.KennyGTT schreef:Rallysprint was de moeite.![]()
Wel spijtig da die zeveraars van Circuit Zolder Kris Princen hebben gedisqualificeed (of hoe schrijft ge da?) om da den auto volgens hun te veel lawaai maakte. Vreemd want ze reden met 1 middenpot , 1 katalysator en nog een achterste pot. klopt iets niet.
Waar heb jij gestaan?Ik heb stevenk ook nog gespot
gr antoine
Ik heb eerst aan de Jacky Ickx Bocht(bocht voor de start) gestaan en dan boven op het nieuwe gebouw van de pits.

Dat hebben ze wel aangekondigd, maar met niet-gehomologeerde onderdelen kun je lastig rijden in de rallysport.RO 16v schreef:Ik had begrepen dat het kampioenschap uit die 3 factoren zou bestaan en dat elke race een soort van 4-uurs race zou worden.
Bij de k.n.a.f. is nog niks te vinden over deze klasse.
-
- Berichten: 1522
- Lid geworden op: za 10 feb 2001 0:00
- Locatie: Waskemeer Friesland
ken wel iemand met een blauwe f4
, heeft beetje turbo look :-P

-
- Berichten: 2134
- Lid geworden op: ma 23 sep 2002 15:06
- Locatie: Heerenveen auto:
Ja, was echt leuk.
Renault 4tjes door de wostijn.
Renault is onverwoestbaar
Renault 4tjes door de wostijn.

Renault is onverwoestbaar

Renault 5 GT Turbo "EVO"
Zag er wel grappig uit ja, en er deden al mensen uit Nederland aan mee 

FF een vraagje tussendoor:
Welke constructeur nam in 2003 niet deel aan het World Rally Championship?
a) Ford
b) Mitsubishi
c) Hyundai
Welke constructeur nam in 2003 niet deel aan het World Rally Championship?
a) Ford
b) Mitsubishi
c) Hyundai
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Mitsubishi natuurlijk... Of is dit een gekke strikvraag?SToRM666 schreef:FF een vraagje tussendoor:
Welke constructeur nam in 2003 niet deel aan het World Rally Championship?
a) Ford
b) Mitsubishi
c) Hyundai

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Ai, jammer... Nog meer vragen, of moet ik hem nu weer doorgeven?
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Inter kampioen, als in inrk of wrc? Wrc hoop ik op Loeb of Martin, lijkt me weer een mooi strijd met Solberg. Ben ook benieuwd naar de nieuwe evo. Inrk weet ik niet, ik weet niet wie er volgende jaar vol voor gaat. Blijft het zo dan wordt het weer Jan de Winkel...ant1 schreef:volgens mij was dit een vraag bij rr.
oke vraag 2: wie wordt er volgend jaar inter. kampioen?
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Is inderdaad een vraag bij RR, maar je kan zo'n racestoel met pedalen en een stuurtje voor je PS2 winnen:ant1 schreef:volgens mij was dit een vraag bij rr.
oke vraag 2: wie wordt er volgend jaar inter. kampioen?
[img]http://www.rtl.nl/_internal/cimg!0/5nkbkbqgp7f6g31nl55[/img]
En die wil ik wel hebbe

Laatst gewijzigd door Thierry op vr 5 dec 2003 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Hum, mijn vraag uit de ouwe doos, maar vrij makkelijk:
Welke jonge coureur overleed te vroeg tijdens de Tour De Corse 1986?
Jullie moeten trouwens een wat lezen en kijken van deze persoon, stuff legend are made of...
Gijs
Welke jonge coureur overleed te vroeg tijdens de Tour De Corse 1986?
Jullie moeten trouwens een wat lezen en kijken van deze persoon, stuff legend are made of...






Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
Met het ongeval van de Portugees Santos in de Portugalrally van 1986 (Ford RS 200), werd de Groep B in 1987 verbannen . Henri toivonen is de man die we zoeken.Was ff te snel,sorry 

Laatst gewijzigd door antoine op vr 5 dec 2003 13:13, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Inderdaad, hij reed de lancia delta S4 en had een goeie griep te pakken. Kerel was maar vrij ver weg toen hij reed, wandelend lijk, helaas letterlijk...RO 16v schreef:Reedt ie toen soms voor Lancia in het groep B kampioenschap met een beetje griep??? zo ja dan is ie
Een naam?
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Na het ongeluk in Portugal gingen de rijders het evenement boycotten. Daarna gingen ze door. Na dit ongeluk in de Tour de Corse werd besloten dat 1986 het laatste jaar voor de groep B was...ant1 schreef:Met het ongeval van de Portugees Santos in de Portugalrally van 1986 (Ford RS 200), werd de Groep B in 1987 verbannen
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Inderdaad, hij lag aan de leiding na 7 stages, niemand begreep hoe iemand die zo slap was toch úberhaupt kon rijden, laat staan sneller rijden dan de rest... Zijn naam was Henri Toivonen, geboren in Finland in 1956. Volgens mij is hij met 24 jaar nog steeds de jongste winnaar van een wedstrijd voor het wereldkampioenschap....RO 16v schreef:Naam ben ik vergeten, als ik het goed had reedt ie met die griep sneller dan menig ander coureur.
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-
- Berichten: 1324
- Lid geworden op: do 7 mar 2002 0:00
- Locatie: Delft
- Contacteer:
Hele goeie, ik had die post niet meer overgelezen!
Gijs
Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
http://www.Bezemer-Rally.nl
" 'cause quitters never win and winners never quit..."
Het was zowieso de eerste kitcar, want toen die Reno uitkwam schrokken alle andere fabrikanten zich helemaal suf dat er zoveel ruimte zat in de reglementen.ant1 schreef:nu een hele makelijk:
wat is de eerste kitcar (groep a7) die ooit gebouwt is?
(Ongeveer net zo erg als met de GTT in gpN).
Wedervraag: welke Kitcar was de oorzaak van de ondergang van de 2 liters ? En waarom ?
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
citroen xsara , de auto's werden te duur en moesten om die reden terug naar meer 'standard' onderdelen, en het gewicht moest omhoog van 960 kg naar 1000kg waardoor ze geen kans meer maakte om een wrcc wedstrijd te winnen.
Die 1000 kg was het probleem niet, want met die 40 kg extra was de wagen nog steeds heel snel.ant1 schreef:citroen xsara , de auto's werden te duur en moesten om die reden terug naar meer 'standard' onderdelen, en het gewicht moest omhoog van 960 kg naar 1000kg waardoor ze geen kans meer maakte om een wrcc wedstrijd te winnen.
Er waren twee andere specifieke ingrepen waardoor de wagen heel veel aan snelheid in moesten leveren.
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
kleppen moesten de orginele maat hebben en achterwiel ophanging moest orgineel (bijna) zijn.Dit alles omdat ze zich gingen houden aan de uit 1982 afkomstige groep A regeltjes.
Verder zal ik het niet weten.
gr antoine
Verder zal ik het niet weten.
gr antoine