Michel S. schreef:
Maar van je zus was ik niet geschokt
michel is in loveeeeeeeeeeeeeeeeeee

Ik kan op die datum, waar we heen gaan maakt niet uit, finacieel gezien is rembrandthuis het goedkoopst, mocht dat meespelen.marco schreef:oke ik ga de knoop doorhakken,niemand komt met iets conkreets,dus doe ik het.
Het t.n.m. uitstapje wordt gehouden op
Vrijdag 12 december
meer info zal deze week volgen ,eerst ff contakt opnemen met michel en met de bowlingbaan,en die bbq tent.Tijden zullen dan ook volgen
no problem man,graag gedaanvoske schreef:dag beste mensen....
@marco: MIJN DANK IS GROOT![]()
ik denk dat we er wel wat meer hebben gereden,aangezien we wel eens de neiging hadden om eens een stukje andersom te rijden,Zeg maar site seeingvoske schreef:@riel en olly: ik ben vandaag voor TNM 200 km gereden...![]()
![]()
Dat starten went wel boy.komt allemaal wel goed met jouw en je nieuwe meid,heb ik allang gezienvoske schreef:vanmorgen was het ff wennen met starten maar na un half uur was die eindelijk aan.was ff schrikken toen die krggggggggrrrrrrrgkkkkkkkkrgggk zei.. (gelukkig
)
Is Voske ook lid dan? Heeft anders weinig zin toch, no offence...MJ schreef:Hey jongens hoe doen we dat zondag?
Kneem aan dat we eerst in Maastricht bijeen komen? om dan in Sittard (van der Valk?) de andere op te pikken???
Kwil best rijden en kneem aan dat Voske ook rijd![]()
![]()
om 10:00 bij de geusselt en om 10:30 bij van der valk?
Gaat Rob H ook mee?
@Michel en Wilco: PM
voske schreef:ik weet nie of ik meega ik en geen lid dus weet niet of ik binnen kom als ik nou binnen kan komen als niet lid dan wil ik wel eventueel meej en zal dan natuurlijk ook zelf rijden![]()
![]()
Laat ik daar maar even geen commentaar op geven. Kan je beter aan Rory vragen wat hij met een tong piercing doetMichel S. schreef:En over Biblisch.. Tja, vind die piercing niet mooi. Wie laat nou een piercing zetten?