Ollie, ik geloof dat er wel een aantal van ons meerijden, ik i.e.g. We rijden met zo weinig mogelijk auto's neem ik aan?Ollie schreef:Wie wil er nu eigenlijk aanstaande zondag naar de ALV van RTC?
Heb ff gekeken...zijn toch al weer 193,6 km in 1 uur en 56 minuten ()
Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
Riel gozer,
wanneer kan ik de velgen en leidinkje oppikken, deze week?
wanneer kan ik de velgen en leidinkje oppikken, deze week?
Ik ga NIET naar de ALv want ben geen lid
Maar is er al wat meer info over het eindejaars uitstapje? Wat we gaan doen is niet eens zo belangrijk, het gaat me dr meer om wanneer. En aub niet op 7 dec! Ivm plannen proefwerkweek enz.
Trouwens, Need for Speed underground is VET! Heb het gister (en eergister) gespeeld op de PS2 en het is wel een beetje Amerikaans met stickers op de wagens enzo, maar voor de rest, is het wel
. Jammer dat ik geen PS2 heb, en geen snel genoege PC, anders wist ik wel wat ik voor de sint zou vragen.

Maar is er al wat meer info over het eindejaars uitstapje? Wat we gaan doen is niet eens zo belangrijk, het gaat me dr meer om wanneer. En aub niet op 7 dec! Ivm plannen proefwerkweek enz.
Trouwens, Need for Speed underground is VET! Heb het gister (en eergister) gespeeld op de PS2 en het is wel een beetje Amerikaans met stickers op de wagens enzo, maar voor de rest, is het wel

Ollie schreef:Heeft de sint geen mooie nieuwe deuren voor je

Ik zie nu net gele koni's met veren voor een GTT ph1 te koop staan, misschien toch maar ff wachtten met die deuren...dilemma...

-
ik zou daarom maar de ramen flink zwart tinten! 

-
nee logisch, ze zien alleen mn bumper en even later helemaal niet meer. Jou blijven ze nog altijd ruiken

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik ga zondag mee dus weer een tnmértje erbij
ik kan helaas niet,ik heb voor dat weekend een werk opstaan helaas,anders ging ik zeker mee,eens die hollanders de oren wassen hahahahhaha.
@marcel:zoals ik al vermeld hierboven schiet me binnen dat ik een werk heb opstaan in het weekend,ik kan dat helaas niet verplaatsen
laat ff weten of je het zaterdag doet,heb liever dat we het samen doen,zou dat gewoon leuk vinden.
kijk maar ff wat je wil,
groet pat.
@marcel:zoals ik al vermeld hierboven schiet me binnen dat ik een werk heb opstaan in het weekend,ik kan dat helaas niet verplaatsen

laat ff weten of je het zaterdag doet,heb liever dat we het samen doen,zou dat gewoon leuk vinden.
kijk maar ff wat je wil,
groet pat.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
oeps ,dan wordt het toch VW gedeelteOllie schreef:Jij ook al?![]()
Zorg maar dat je er bent donderdag! 3x niet op komen dagen en je wordt verbannen naar het VW gedeelte

-
Ervoor of erna?
@ Pat21: Kmoet zaterdag toch 's morgens werken en kan dus pas 's middags beginnen. Maar als Wilco de krik kan lenen wil ik het toch zaterdag doen, kheb toch nix anders te doen
daarnaast wil ik de auto "snel" aan het lopen hebben. Kwil een beetje de druk erop houden
Het volgende project
begint te jeuken
@pat: Teeuwen
Aaauuw papa Aauw

@pat: Teeuwen

-
wordt idd wel lachen daar,
lekker grof
lekker grof

Ik heb gisteren mijn nieuwe radiootje ingebouwd. Aansluiten is een kwestie van 2 minuten, alleen het erin frotten van al die kabels en dan zorgen dat de radio erin past...
Wat een klus zeg. Ben ik een uur mee bezig geweest. Maar alles zit goed erin en vast. Echt een maf apparaatje, veel in te stellen te regelen. Ik ben weer blij, eindelijk weer sound in de Clio.
Nu hopen dat morgen de wieletjes er zijn, dan gaan die er donderdagochtend ook op...
En dan volgend jaar kerstmis de spoiler nog (@Michel
)

Nu hopen dat morgen de wieletjes er zijn, dan gaan die er donderdagochtend ook op...

En dan volgend jaar kerstmis de spoiler nog (@Michel

Zo snel al!!! hoe doe je dat?Ollie schreef:En dan volgend jaar kerstmis de spoiler nog (@Michel![]()
![]()
)

BTW hoelaat vertrekken we zondag?
@Marco: zag ik dat goed gisteren, ging de vrouw met de auto rijden?!?!
Laatst gewijzigd door Marcel J. op di 2 dec 2003 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Goed bezig ollie! zijn dat de velgen van Ebay? of weer andere?(Y)
Nee, die velgen van E-bay. Heb het geld niet op mijn rug groeien
Had die vent eens een mooi mailtje gestuurd met een ultimatum. En dat ie anders een civielrechtelijke procedure aan de broek heeft hangen, die ik zeker weten ga winnen. En toen...floeps...daar kwam een mailtje van het verzendbedrijf dat de velgen bij hem opgehaald zijn en binnen 2-3 werkdagen bezorgd gaan worden! Zo hoor ik het graag!
En hopelijk komen ze op tijd, kan ik ze donderdag ff showen

Had die vent eens een mooi mailtje gestuurd met een ultimatum. En dat ie anders een civielrechtelijke procedure aan de broek heeft hangen, die ik zeker weten ga winnen. En toen...floeps...daar kwam een mailtje van het verzendbedrijf dat de velgen bij hem opgehaald zijn en binnen 2-3 werkdagen bezorgd gaan worden! Zo hoor ik het graag!

En hopelijk komen ze op tijd, kan ik ze donderdag ff showen