Ik ben namelijk van zin om mijn zetels opnieuw te laten bekleden op het werk, en nu begint stilletjes het idee te rijpen dat leder misschien wel het mooiste zou zijn.
Wie kan mij helpen aan foto's van originele GTT kuipen in leder ?

Riël schreef:Ik neem aan dat het met wat knutselwerk altijd mogelijk is een willekeurige stoel passend te krijgen?
Die kuipjes die ik van michel had waren ook niet origineel. En je kan ook mooi en goed knutselen. Maar iedereen is weer zo puristisch origineel, fuck, ik hou mijn mond alweer.patrick 21TURBO schreef:Riël schreef:Ik neem aan dat het met wat knutselwerk altijd mogelijk is een willekeurige stoel passend te krijgen?
riel in een gtt ga je niet knutselen,dat moet mooi en goed.
en voor sommigen als de mogelijkheid erin zit!!het liefst met originele zetels als ze bestaan.
vandaar de vraag.
denk dat iedereen dat wel weet dat alles aan te passen is
Jaja, kleurendove ventMerijn schreef:Sorry... Niet goed gelezen.Steven schreef:De Gele 'evo', die Martijn en Jordy hebben gereden had met leer beklede GTT stoelen, MerijnIk dacht dat jullie het over die oranje Evo Cabrio hadden.
Zzzzz...
Af van zn stoel af schoppen.Matijs schreef:dan moeie ff een mod aan z'n trui trekken...
Hmmm, daar ben ik het eigenlijk helemaal niet mee eens. Ik heb toch al meerdere lange reizen met een GT gemaakt (1 x Nrd-Italie, 1 x Oostenrijk, 2 x Zd-Frankrijk) en ik rij er elke dag mee naar mijn werk (75 km/dag) maar ik zit er prima in. En dan te bedenken dat ik 100+ kg weeg.jeroen.k schreef:De originele GTT-stoelen zijn eigenlijk zwaar eeuhmm...ruk.
Mooie "Sjonnie" met je slangenlederen bekleding......jochem de haas schreef:Als er iemand nog een verdwaald setje leren stoelen van een gt heeft( de orginele die met leer overtrokken zijn dus )of van een 19 16v die in goede staat zijn hoor ik het graag via PM
OOit aan een 5 of clio Baccara gedacht??Ivo8hoven schreef:Mooie "Sjonnie" met je slangenlederen bekleding......jochem de haas schreef:Als er iemand nog een verdwaald setje leren stoelen van een gt heeft( de orginele die met leer overtrokken zijn dus )of van een 19 16v die in goede staat zijn hoor ik het graag via PM![]()