[GTT] lederen stoelen

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
H8bal

Limburgio wist mij gisteren te vertellen dat er de kuipstoelen uit een GTT ook in leder bestonden. Kan iemand mij enkele foto's tonen van een zwart lederen interieur?

Ik ben namelijk van zin om mijn zetels opnieuw te laten bekleden op het werk, en nu begint stilletjes het idee te rijpen dat leder misschien wel het mooiste zou zijn.

Wie kan mij helpen aan foto's van originele GTT kuipen in leder ? :D
Alleycat
Contacteer:

ik heb wel leer, maar volgens mij zijn er in de gtt nooit lederen stoelen uitgebracht...
sorry voor de wazige foto, maarja..
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TgD6AjAY ... 0867403347[/img]
Steven
Car: M536

Je hebt de 5 Baccara gehad, deze hadden originele leren stoelen. Maar deze stoelen zijn als ik me niet vergis op de GTX-stoelen gebaseerd, semi-sportstoelen zeg maar.
De GTT-stoelen zijn zover ik weet nooi in leder geleverd.

Er zijn natuurlijk wel een aantal mensen die dat zelf hebben laten bekleden met leer/skai
limburgio

kheb toch originele zwart lederen stoelen gehad, heb ze verkocht aan iemand met een blauwe gte
kevinb
Contacteer:

de originele overtrokken zeker :wink:
H8bal

kevinb schreef:de originele overtrokken zeker :wink:
Mor van zoiets een foto is evengoed hé...

Iemand ?
Rudo

De kuipstoelen uit de GT zijn nooit origineel in leer geleverd.
H8bal

Rudo schreef:De kuipstoelen uit de GT zijn nooit origineel in leer geleverd.
Heeft er dan iemand foto's van een overtrokken interieur. Ik denk wel dat dat mooi zou zijn.
speedline

Misschien heeft Renault in bepaalde markten wel lederen bekleding geleverd voor de GT Turbo en de GTE. In bepaalde gevallen is de importeur verantwoordelijk voor de speciale edities en kunnen er zo afwijkende auto's ontstaan.

100% zeker ben je nooit. Maar bij lederen bekleding af fabriek hoort er altijd een label aan te hangen.

Grtz,

Zzpeedie.
Riël
Über-Spammer

Ik neem aan dat het met wat knutselwerk altijd mogelijk is een willekeurige stoel passend te krijgen?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
H8bal

Riël schreef:Ik neem aan dat het met wat knutselwerk altijd mogelijk is een willekeurige stoel passend te krijgen?
Het zou eerder gewoon de originele stoelen bekleden worden hoor.
Chrisv

misschien heeft iemand een foto van de gele 5gtt evo, die stoelen waren geloof ik overtrokken met skai in geel/zwart.
some people are alive only because it's illegal to kill them
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Dat zijn echte kuipen, dus geen originele GTT stoelen in leer.
Steven

De Gele 'evo', die Martijn en Jordy hebben gereden had met leer beklede GTT stoelen, Merijn :p
Patrick

Riël schreef:Ik neem aan dat het met wat knutselwerk altijd mogelijk is een willekeurige stoel passend te krijgen?

riel in een gtt ga je niet knutselen,dat moet mooi en goed.
en voor sommigen als de mogelijkheid erin zit!!het liefst met originele zetels als ze bestaan.
vandaar de vraag.
denk dat iedereen dat wel weet dat alles aan te passen is :wink:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
jeroen.k

De originele GTT-stoelen zijn eigenlijk zwaar eeuhmm...ruk. Dus ik zou weer zeggen zonde van je geld om die met leer te bekleden. Neem dan in 1 keer goede stoelen. Daarbij hoeft knutselen aan de stoelen niet lelijk te zijn. Kijk maar naar Mrtn's GT. Die heeft toch echt heel netjes een stel zwart-leren kuipen (uit een R19) erin zitten! :D
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Steven schreef:De Gele 'evo', die Martijn en Jordy hebben gereden had met leer beklede GTT stoelen, Merijn :p
Sorry... Niet goed gelezen. :) Ik dacht dat jullie het over die oranje Evo Cabrio hadden. :)

Zzzzz...
Riël
Über-Spammer

patrick 21TURBO schreef:

riel in een gtt ga je niet knutselen,dat moet mooi en goed.
en voor sommigen als de mogelijkheid erin zit!!het liefst met originele zetels als ze bestaan.
vandaar de vraag.
denk dat iedereen dat wel weet dat alles aan te passen is :wink:
Die kuipjes die ik van michel had waren ook niet origineel. En je kan ook mooi en goed knutselen. Maar iedereen is weer zo puristisch origineel, fuck, ik hou mijn mond alweer.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Matijs
Contacteer:

Tsja, als je de originele stoelen met leer gaat bekleden zou ik toch eerst even een lasser er bij halen om het frame iets te verstevigen, want het zou toch zonde zijn als je met je kostbare leer op de achterbank komt te liggen omdat het zaakje weer eens afbreekt. Dat is wel een groot minpunt van de originele stoelen (N) :@ Verder vind ik de stoelen trouwens erg goed zitten. Net een beetje aan de kleine kant voor de langere medemens, maar ik heb er zelf nog nooit problemen mee gehad. Alleen als je wat breder of dikker bent zijn ze misschien wat aan de smalle kant, maar nogmaals, ik zit er goed in :)
Maar als ik het geld had zouden er toch wel echte racekuipen in komen 8)
Steven

Merijn schreef:
Steven schreef:De Gele 'evo', die Martijn en Jordy hebben gereden had met leer beklede GTT stoelen, Merijn :p
Sorry... Niet goed gelezen. :) Ik dacht dat jullie het over die oranje Evo Cabrio hadden. :)

Zzzzz...
Jaja, kleurendove vent :)
Steven

ff lichtelijk topic misbruik ;)

Weet iemand trouwens waar het topic van, ik meen Elwin81, wiens moeder de originele zijkussentjes naaide is gebleven?
Ik wil d'r namenlijk nog wel 1 of misschien 2 hebben :)
De mijne ligt nu zover open dat ik me er aan begin te ergeren.
Matijs
Contacteer:

Kunnen we niet gewoon clubtechnisch een naaiatelier inhuren om een hele berg van die dingen te maken, en die dan in het clubassortiment op nemen? Je hebt die dingen tenslotte regelmatig nodig :lol:
nee ff serieus, is dat niet gewoon een heel slim plan?
Steven

Jah de moeder van Elwin81 (dacht ik) wilde er wel aan beginnen voor €15 per kussentje oid, die had namenlijk voor zijn stoelen die kussentjes opnieuw genaaid.

En er was een topic van of er meer mensen interesse hadden, maar kan em niet meer vinden :(
Robke
Car: Lexus IS250

Steven

Ah juist, die bedoelde ik :)

merci bien

edit: beetje zuur dattie gelocked is :|
Matijs
Contacteer:

dan moeie ff een mod aan z'n trui trekken... :)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Matijs schreef:dan moeie ff een mod aan z'n trui trekken... :)
Af van zn stoel af schoppen. :wink:
-Ray-
Contacteer:

auw ernie

hij is gelockt omdat het een oud te koop topic betreft vrienden. je zou dus gewoon een PM kunnen sturen aan diegene, of een email.

of je maakt een nieuw topic aan waarin je begint met de link van dat topic?

ik zou m ook kunnen verplaatsen natuurlijk en weer open gooien, maar jullie moeten er eerst zelf maar wat voor doen ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Steven

Luie hond :)

Nouja zal eerst Elwin eens een PM sturen.
Rudo

jeroen.k schreef:De originele GTT-stoelen zijn eigenlijk zwaar eeuhmm...ruk.
Hmmm, daar ben ik het eigenlijk helemaal niet mee eens. Ik heb toch al meerdere lange reizen met een GT gemaakt (1 x Nrd-Italie, 1 x Oostenrijk, 2 x Zd-Frankrijk) en ik rij er elke dag mee naar mijn werk (75 km/dag) maar ik zit er prima in. En dan te bedenken dat ik 100+ kg weeg. :)
H8bal

Eventjes prijzen vergeleken, en nu blijkt dat zelfs met de korting de prijs nog aanzienlijk hoog is.

Ik denk dat ik ze gewoon opnieuw in stof laat bekleden. Zou mij voor de 2 zetels samen iets van een 125 € kosten.
Ad van Haperen
Contacteer:

wat voor stof heb je dan want ik vind persoonlijk dat het stofje wel hetzelfde moet blijven dus met de driehoekjes en die stof zal wel niet te krijgen zijn[/list]
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Als er iemand nog een verdwaald setje leren stoelen van een gt heeft( de orginele die met leer overtrokken zijn dus )of van een 19 16v die in goede staat zijn hoor ik het graag via PM
Ivo
Über-Spammer

jochem de haas schreef:Als er iemand nog een verdwaald setje leren stoelen van een gt heeft( de orginele die met leer overtrokken zijn dus )of van een 19 16v die in goede staat zijn hoor ik het graag via PM
Mooie "Sjonnie" met je slangenlederen bekleding...... :lol: :lol:
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Ivo8hoven schreef:
jochem de haas schreef:Als er iemand nog een verdwaald setje leren stoelen van een gt heeft( de orginele die met leer overtrokken zijn dus )of van een 19 16v die in goede staat zijn hoor ik het graag via PM
Mooie "Sjonnie" met je slangenlederen bekleding...... :lol: :lol:
OOit aan een 5 of clio Baccara gedacht??
Plaats reactie