Hier kan je opzich een heel lang gesprek over voeren

Gewoon een Bell 975 (gelijk aan een 966) bestellen uit America, is nog stukken goedkoper ookspeedline schreef:Het AD bericht dat er dit moment een rechtszaak wordt aangespannen door importeurs van dit soort apparaten. Er worden geen verdere bijzonderheden vermeld.
En je mag volgens mij ook een vrij bedrag aan goederen importeren, als deze niet voor wederverkoop bestemd zijn.Merijn schreef:Je moet het gewoon als cadeau op laten sturen, dan betaal je niet eens invoerkosten.
[/list][/b]Ollie schreef:In Duitsland en België zijn die dingen toch ook verboden...en aangezien we één groot Europa zouden moeten zijn...tja!
Zou wel jammer zijn, want die Raam-plak-quintezz heeft me toch al meer dan één keer een boete bespaard!
Hoe kan dat nou?? een detector is toch niets meer dan een ontvanger?!WilcoRT schreef:niet te moeilijk doen jongensop het internet kun je komplete schema's vinden om die raam plakkers uit elkaar te halen
vervolgens inbouwen en niemand meer die hem ziet
het is echter niet te hopen dat die wouten de zelfde apparatuur krijgen als in Duitsland
daar hebben ze namelijk detectors voor deze radarverklikkers
en deze vind hem altijd, en DAN ben je echt flink d sj
![]()
[/list][/b]Ollie schreef:In Duitsland en België zijn die dingen toch ook verboden...en aangezien we één groot Europa zouden moeten zijn...tja!
Zou wel jammer zijn, want die Raam-plak-quintezz heeft me toch al meer dan één keer een boete bespaard!
op marktplaats rookt het ervanMerijn schreef:Ik ben ook op zoek naar een Stinger! Geen raamplakker...
Een radardetector zendt een referentiesignaal uit. Heel iets, maar het is er wel.Paskie schreef:Hoe kan dat nou?? een detector is toch niets meer dan een ontvanger?!
er wordt toch geen signaal teruggestuurd oid zoals bij een laserjammer.
-Ray- schreef:op marktplaats rookt het ervanMerijn schreef:Ik ben ook op zoek naar een Stinger! Geen raamplakker...
Dit is simpel op te lossen door dat ding met verborgen knopje uit te zetten lijkt me.....Paskie schreef:Hoe kan dat nou?? een detector is toch niets meer dan een ontvanger?!WilcoRT schreef:niet te moeilijk doen jongensop het internet kun je komplete schema's vinden om die raam plakkers uit elkaar te halen
vervolgens inbouwen en niemand meer die hem ziet
het is echter niet te hopen dat die wouten de zelfde apparatuur krijgen als in Duitsland
daar hebben ze namelijk detectors voor deze radarverklikkers
en deze vind hem altijd, en DAN ben je echt flink d sj
![]()
er wordt toch geen signaal teruggestuurd oid zoals bij een laserjammer.
wrom niet?? je kan de voeding toch onderbreken met een schakelaartje??? als er al een referentiesignaal uitgezonden word, is het dan zeker weg.Paskie schreef:sja ik heb mn detector mooi verstopt in de asbak en de ontvanger zit achter de bumper.
Dus dat met dat knopje gaat niet op , want zoals je kunt lezen zendt zo'n ding (schijnbaar)een referentiesignaal uit![]()