Radarverklikker vanaf 2004 verboden

Vragen over je auto m.b.t. de NL wetgeving
Primair NL, maar alles is welkom.
Jesper16v
Contacteer:

tis natuurlijk gewoon de gok die je neemt, als je 30.000 in het jaar rijd, en eigenlijk toch altijd wel te hard, je word 1 op de 10 keer gepakt (de gok), dan haal je het er wel uit.

Hier kan je opzich een heel lang gesprek over voeren :)
Robert dB.

speedline schreef:Het AD bericht dat er dit moment een rechtszaak wordt aangespannen door importeurs van dit soort apparaten. Er worden geen verdere bijzonderheden vermeld.
Gewoon een Bell 975 (gelijk aan een 966) bestellen uit America, is nog stukken goedkoper ook :D :D
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Dan moet je ook snel zijn, want invoeren mag vanaf 1 januari 2004 ook niet meer.

Frank Jacobs, initiatiefnemer van Tuf-tuf club moet binnenkort trouwens voor de rechter verschijnen. Een aantal politiemensen heeft hem aangeklaagd wegens smaad. Hij wordt bijgestaan door 1 van de gebroeders Anker, dus dat komt wel goed, denk ik. :)
Robert dB.

Invoeren kost geld....op de verpakking staat dat het een autoalarm is...pakkans bij de douane is nihil.
Merijn
Über-Spammer

Je moet het gewoon als cadeau op laten sturen, dan betaal je niet eens invoerkosten. :D
marcel16v

Merijn schreef:Je moet het gewoon als cadeau op laten sturen, dan betaal je niet eens invoerkosten. :D
En je mag volgens mij ook een vrij bedrag aan goederen importeren, als deze niet voor wederverkoop bestemd zijn.
Mr Bullet (Sietze)
Contacteer:

Je kan je ook gewoon aan de snelheid houden :lol:
Merijn
Über-Spammer

Dat kan... :) Maar dan ben je meer met je snelheid bezig dan dat je op het verkeer let. (N)
Chris@R5

Een ding is zeker. Ik ga er juist NU een kopen. De doorsnee man/vrouw denkt 'm niet meer aan de straatstenen kwijt te kunnen en ik verwacht dus lagere 2de hands prijzen :D.
Ff crea wezen en weg bouwen :wink:.
Ollie

Maar wegbouwen en betrapt worden is duuuuuuuuuur :(
-Ray-
Contacteer:

ja 250 eus schoon op de bon. wel inclusief BTW, dat scheelt ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Chris@R5

ja en 3 keer gered worden en het is er weer uit. Ik wacht nu ook weer op een dikke prent :(
marcel16v

Dat verbod wordt als het goed is al op dit moment aangevochten, dus leg dat ding even in de kast en haal em er over een half jaar weer uit.
Ollie

Zie het zwart in hoor, ik ga er gewoon van uit dat ie useless gaat worden :(
Chris@R5

Ollie schreef:Zie het zwart in hoor, ik ga er gewoon van uit dat ie useless gaat worden :(
heb je de jouwe nu tekoop dan :wink: ?
Merijn
Über-Spammer

Ik ben ook op zoek naar een Stinger! Geen raamplakker... :)
WilcoRT

niet te moeilijk doen jongens :lol: op het internet kun je komplete schema's vinden om die raam plakkers uit elkaar te halen :wink: vervolgens inbouwen en niemand meer die hem ziet :D het is echter niet te hopen dat die wouten de zelfde apparatuur krijgen als in Duitsland :@ daar hebben ze namelijk detectors voor deze radarverklikkers :( en deze vind hem altijd, en DAN ben je echt flink d sj :evil: :evil:
Ollie schreef:In Duitsland en België zijn die dingen toch ook verboden...en aangezien we één groot Europa zouden moeten zijn...tja!
Zou wel jammer zijn, want die Raam-plak-quintezz heeft me toch al meer dan één keer een boete bespaard!
[/list][/b]
Ollie

Geef mij eens een linkje dan van die schema's... :D
Ollie

Chris@R5 schreef:
Ollie schreef:Zie het zwart in hoor, ik ga er gewoon van uit dat ie useless gaat worden :(
heb je de jouwe nu tekoop dan :wink: ?
Nee, dan knutsel ik hem nog liever uit elkaar :lol:
Mrtn
Car: R5GTT

Ik ga het ook doen denk ik, dat ding uit mekaar trekken :) Ik ben daar een kei in :lol:

Mijn MrHandsfree heb ik ook verstopt nadat ik 'm uit z'n huisje heb gehaald, het enige wat je nog ziet is de connector die je op de tel. klikt :)
Mrtn = Maarten
Merijn
Über-Spammer

De nieuwe apparatuur zou ondetecteerbaar moeten zijn! Daar adverteren ze tenminste mee... :)
Ollie

Ik ga geen grof geld neertellen voor nieuwe shit, eerst eens aan de gang met deze. Ben er voor mijn doeleinden wel tevreden over, prijs/kwaliteit vind ik (Y)

Zo lastig zal het niet zijn om dat ding uit elkaar te trekken, maar wil wel eens wat oplossingen van anderen zien, dus kom maar op met die linkjes :D
Ollie

Mrtn schreef:Mijn MrHandsfree heb ik ook verstopt nadat ik 'm uit z'n huisje heb gehaald, het enige wat je nog ziet is de connector die je op de tel. klikt :)
Klinkt goed, crea-bea! :D
Paskie

WilcoRT schreef:niet te moeilijk doen jongens :lol: op het internet kun je komplete schema's vinden om die raam plakkers uit elkaar te halen :wink: vervolgens inbouwen en niemand meer die hem ziet :D het is echter niet te hopen dat die wouten de zelfde apparatuur krijgen als in Duitsland :@ daar hebben ze namelijk detectors voor deze radarverklikkers :( en deze vind hem altijd, en DAN ben je echt flink d sj :evil: :evil:
Ollie schreef:In Duitsland en België zijn die dingen toch ook verboden...en aangezien we één groot Europa zouden moeten zijn...tja!
Zou wel jammer zijn, want die Raam-plak-quintezz heeft me toch al meer dan één keer een boete bespaard!
[/list][/b]
Hoe kan dat nou?? een detector is toch niets meer dan een ontvanger?!
er wordt toch geen signaal teruggestuurd oid zoals bij een laserjammer.
Merijn
Über-Spammer

Dat dacht ik ook, ja! :s
-Ray-
Contacteer:

Merijn schreef:Ik ben ook op zoek naar een Stinger! Geen raamplakker... :)
op marktplaats rookt het ervan :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Paskie schreef:Hoe kan dat nou?? een detector is toch niets meer dan een ontvanger?!
Een radardetector zendt een referentiesignaal uit. Heel iets, maar het is er wel.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

-Ray- schreef:
Merijn schreef:Ik ben ook op zoek naar een Stinger! Geen raamplakker... :)
op marktplaats rookt het ervan :)
:lol: Inderdaad :)
Gezien de prijzen kan ik er denk ik ook wel een aanschaffen... welke zou het beste zijn? Raamplakker of niet, boeit me niet zoveel.
Merijn
Über-Spammer

Raamplakker is NIET goed, als je het gaat vergelijken met een inbouw-apparaat...
-=Chuckie=-
Contacteer:

Wil je een goeie raamplakker dan moet je een target 330 of 550 hebben maar die kosten ook wat, maar dan nog tegen een stinger kunnen ze niet op.
Maar opsporen doen ze niet hoor er is wel apparatuur voor maar mijn stinger heb bijvoorbeeld Vg2? protectie in Belgie hebben ze wel de middelen om ze op te sporen maar stinger en Target zijn daartegen beschermd.

Wil je je raamplakker inbouwen? check deze link is:
http://images.flitsservice.com/cm_php/m ... php?id=188
http://images.flitsservice.com/cm_php/m ... php?id=118
http://images.flitsservice.com/cm_php/m ... php?id=554

ze gaan binnenkort offline ivm het mogelijke verbod ik kan er dan nog wel aankomen dus geef maar een seintje als ze er niet meer zijn.
Bart V

Paskie schreef:
WilcoRT schreef:niet te moeilijk doen jongens :lol: op het internet kun je komplete schema's vinden om die raam plakkers uit elkaar te halen :wink: vervolgens inbouwen en niemand meer die hem ziet :D het is echter niet te hopen dat die wouten de zelfde apparatuur krijgen als in Duitsland :@ daar hebben ze namelijk detectors voor deze radarverklikkers :( en deze vind hem altijd, en DAN ben je echt flink d sj :evil: :evil:
[/list][/b]
Hoe kan dat nou?? een detector is toch niets meer dan een ontvanger?!
Dit is simpel op te lossen door dat ding met verborgen knopje uit te zetten lijkt me.....
Paskie

sja ik heb mn detector mooi verstopt in de asbak en de ontvanger zit achter de bumper.
Dus dat met dat knopje gaat niet op , want zoals je kunt lezen zendt zo'n ding (schijnbaar)een referentiesignaal uit (N) :@
Gilles
Contacteer:

zeg maar als zo'n raamplakding uit staat zou ie dan ook nog een soort singnaal uitzenden?

ps in clio is alles mooi achter dash weg te werken hoor :D je plakt 'm gewoon aan de binnenkant :p
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
Gilles
Contacteer:

tenmisnte m'n vector 966 past daar perfect :D
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
Bart V

Paskie schreef:sja ik heb mn detector mooi verstopt in de asbak en de ontvanger zit achter de bumper.
Dus dat met dat knopje gaat niet op , want zoals je kunt lezen zendt zo'n ding (schijnbaar)een referentiesignaal uit (N) :@
wrom niet?? je kan de voeding toch onderbreken met een schakelaartje??? als er al een referentiesignaal uitgezonden word, is het dan zeker weg.
Plaats reactie