lexus achterlichten

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Hey

Weet er iemand of er lexus achterlichten bestaan voor Renault 19? Zo ja waar zouden die ergens te verkrijgen zijn?

Groeten
marcel16v

Nee zijn niet verkrijgbaar, alleen witte lampen.
Robert Turbo

marcel16v schreef:Nee zijn niet verkrijgbaar, alleen witte lampen.
en geen witte middenbalk.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
marcel16v

Is verkrijgbaar bij Reichardt voor ongeveer € 350 tot € 400.
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

marcel16v schreef:Is verkrijgbaar bij Reichardt voor ongeveer € 350 tot € 400.
das best veel geld zeg
Patrick RS
Moderator

Destroyer schreef:Hey

Weet er iemand of er lexus achterlichten bestaan voor Renault 19? Zo ja waar zouden die ergens te verkrijgen zijn?

Groeten
welkom op de site stel je hier even voor:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=650
Corniels
Contacteer:

Lexus achterlichten zijn op elke auto erg duur!!
Ferdy
Über-Spammer

Corniels schreef:Lexus achterlichten zijn op elke auto erg duur!!
die van mij heb ik bij Stroeve Motorsport gehaald, weet de prijs ff niet meer, dacht rond de 250
Patrick RS
Moderator

ik vind het persoonlijk ook nie orgineel meer lexus lichten iedereen heeft ut (N)
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

P@TB@D schreef:ik vind het persoonlijk ook nie orgineel meer lexus lichten iedereen heeft ut (N)
Ook dat,maar vind smoke beter staan bij de r19.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Larshil
Contacteer:

Zijn achterlicht niet zelf te maken, of krijg je dan problemen met de keuring of politie. Het gaat toch alleen over de hoeveelheid licht dat ie uitstraalt of moet er echt een keurmerk op zitten?
Larshil = Lars Hilberink
John B
Contacteer:

Larshil schreef:Zijn achterlicht niet zelf te maken, of krijg je dan problemen met de keuring of politie. Het gaat toch alleen over de hoeveelheid licht dat ie uitstraalt of moet er echt een keurmerk op zitten?
Hij hoefd niet eens ce gekeurd te zijn
voorwaardes zijn:
*de kleuren moeten goed zijn(bijv. knipperlicht oranje)
*je moet een reflector hebben mag zo groot zijn als een knikker
marcel16v

John B schreef:
Larshil schreef:Zijn achterlicht niet zelf te maken, of krijg je dan problemen met de keuring of politie. Het gaat toch alleen over de hoeveelheid licht dat ie uitstraalt of moet er echt een keurmerk op zitten?
voorwaardes zijn:

Lampen moeten dus wel CE gekeurd zijn, anders heb je kans dat bij een controle je een fikse boete krijgt. Zelfs uitlaten moeten dit tegenwoordig, anders krijg je een boete (jaja mensen, de schatkist is nooit te vol).

Er werd ook gezegd dat lexuslampen duur waren, zag al een adv voor clio lexus lampen voor € 139.
John B
Contacteer:

marcel16v schreef:
John B schreef:
voorwaardes zijn:

Lampen moeten dus wel CE gekeurd zijn, anders heb je kans dat bij een controle je een fikse boete krijgt. Zelfs uitlaten moeten dit tegenwoordig, anders krijg je een boete (jaja mensen, de schatkist is nooit te vol).

Er werd ook gezegd dat lexuslampen duur waren, zag al een adv voor clio lexus lampen voor € 139.
Heb het voor de keuring gevraagd aan de keurmeester en die zij dat ce niet nodig was !!!!!
marcel16v

Voor de APK keuring is dit misschien niet nodig, maar als de politie al controleert of je uitlaat wel een CE keurmerk heeft, doen ze dit ook met je lampen.
Larshil
Contacteer:

Volgens mij is het geen probleem als je met een uitlaat zonder CE-keur rijd. Ze moeten wel eerst een db-meting doen en dat bepaald of je een boete krijgt. En als je lampen niet voldoende licht uitstralen of een verkeerde kleur dan geven ze een boete.
Laatst gewijzigd door Larshil op do 27 nov 2003 7:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Larshil = Lars Hilberink
catrinus

Als je echt alles volgens de regels wilt doen moet je bij elke aanpassing van je auto een melding maken bij het cbr. Altans dat was wat ik er van begreep. Uitlaat hoort een ce of weet ik veel wat voor merk op te zitten met certificaat. Hetzelfde idee als in duitsland geld hier alleen word hier in nederland er veeeeeeeel door de vingers gezien.
There will be plenty of time to rest when your dead
antoine
Car: Renault Clio III RS

catrinus schreef:Als je echt alles volgens de regels wilt doen moet je bij elke aanpassing van je auto een melding maken bij het cbr. Altans dat was wat ik er van begreep. Uitlaat hoort een ce of weet ik veel wat voor merk op te zitten met certificaat. Hetzelfde idee als in duitsland geld hier alleen word hier in nederland er veeeeeeeel door de vingers gezien.
ja dus elke uitlaat die je in duitsland kan kopen ,met tuv,zit een ce merk op.Dus geen problemen met remus,sebring,devil!!??
Plaats reactie