Hey
Weet er iemand of er lexus achterlichten bestaan voor Renault 19? Zo ja waar zouden die ergens te verkrijgen zijn?
Groeten
lexus achterlichten
-
en geen witte middenbalk.marcel16v schreef:Nee zijn niet verkrijgbaar, alleen witte lampen.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
- Moderator
- Car: Megane
das best veel geld zegmarcel16v schreef:Is verkrijgbaar bij Reichardt voor ongeveer 350 tot 400.
-
- Moderator
welkom op de site stel je hier even voor:Destroyer schreef:Hey
Weet er iemand of er lexus achterlichten bestaan voor Renault 19? Zo ja waar zouden die ergens te verkrijgen zijn?
Groeten
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=650
Lexus achterlichten zijn op elke auto erg duur!!
-
- Moderator
ik vind het persoonlijk ook nie orgineel meer lexus lichten iedereen heeft ut 

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Ook dat,maar vind smoke beter staan bij de r19.P@TB@D schreef:ik vind het persoonlijk ook nie orgineel meer lexus lichten iedereen heeft ut
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Zijn achterlicht niet zelf te maken, of krijg je dan problemen met de keuring of politie. Het gaat toch alleen over de hoeveelheid licht dat ie uitstraalt of moet er echt een keurmerk op zitten?
Larshil = Lars Hilberink
Hij hoefd niet eens ce gekeurd te zijnLarshil schreef:Zijn achterlicht niet zelf te maken, of krijg je dan problemen met de keuring of politie. Het gaat toch alleen over de hoeveelheid licht dat ie uitstraalt of moet er echt een keurmerk op zitten?
voorwaardes zijn:
*de kleuren moeten goed zijn(bijv. knipperlicht oranje)
*je moet een reflector hebben mag zo groot zijn als een knikker
Lampen moeten dus wel CE gekeurd zijn, anders heb je kans dat bij een controle je een fikse boete krijgt. Zelfs uitlaten moeten dit tegenwoordig, anders krijg je een boete (jaja mensen, de schatkist is nooit te vol).John B schreef:Hij hoefd niet eens ce gekeurd te zijnLarshil schreef:Zijn achterlicht niet zelf te maken, of krijg je dan problemen met de keuring of politie. Het gaat toch alleen over de hoeveelheid licht dat ie uitstraalt of moet er echt een keurmerk op zitten?
voorwaardes zijn:
Er werd ook gezegd dat lexuslampen duur waren, zag al een adv voor clio lexus lampen voor 139.
Heb het voor de keuring gevraagd aan de keurmeester en die zij dat ce niet nodig was !!!!!marcel16v schreef:Lampen moeten dus wel CE gekeurd zijn, anders heb je kans dat bij een controle je een fikse boete krijgt. Zelfs uitlaten moeten dit tegenwoordig, anders krijg je een boete (jaja mensen, de schatkist is nooit te vol).John B schreef:Hij hoefd niet eens ce gekeurd te zijnLarshil schreef:Zijn achterlicht niet zelf te maken, of krijg je dan problemen met de keuring of politie. Het gaat toch alleen over de hoeveelheid licht dat ie uitstraalt of moet er echt een keurmerk op zitten?
voorwaardes zijn:
Er werd ook gezegd dat lexuslampen duur waren, zag al een adv voor clio lexus lampen voor 139.
Volgens mij is het geen probleem als je met een uitlaat zonder CE-keur rijd. Ze moeten wel eerst een db-meting doen en dat bepaald of je een boete krijgt. En als je lampen niet voldoende licht uitstralen of een verkeerde kleur dan geven ze een boete.
Laatst gewijzigd door Larshil op do 27 nov 2003 7:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Larshil = Lars Hilberink
Als je echt alles volgens de regels wilt doen moet je bij elke aanpassing van je auto een melding maken bij het cbr. Altans dat was wat ik er van begreep. Uitlaat hoort een ce of weet ik veel wat voor merk op te zitten met certificaat. Hetzelfde idee als in duitsland geld hier alleen word hier in nederland er veeeeeeeel door de vingers gezien.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Car: Renault Clio III RS
ja dus elke uitlaat die je in duitsland kan kopen ,met tuv,zit een ce merk op.Dus geen problemen met remus,sebring,devil!!??catrinus schreef:Als je echt alles volgens de regels wilt doen moet je bij elke aanpassing van je auto een melding maken bij het cbr. Altans dat was wat ik er van begreep. Uitlaat hoort een ce of weet ik veel wat voor merk op te zitten met certificaat. Hetzelfde idee als in duitsland geld hier alleen word hier in nederland er veeeeeeeel door de vingers gezien.