Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
Rob is bang voor de bowlingballen.
Heeej waar gaat die bal met rob naar toe haha

Heeej waar gaat die bal met rob naar toe haha

-
Ik ben niet zo goed met bowlingballen, ipv de bal naar voren te laten rollen, wil ie bij mij ook wel eens naar achteren losschieten bij het maken van de slingerbeweging (Ollie: lees "Schwung"
), dus wie achter mij staan, u zijt gewaarschuwd 

Supergut ja Rudi, affentittenturbogeil, rattenscharf uswPatrick L. schreef:Ik ben niet zo goed met bowlingballen, ipv de bal naar voren te laten rollen, wil ie bij mij ook wel eens naar achteren losschieten bij het maken van de slingerbeweging (Ollie: lees "Schwung"), dus wie achter mij staan, u zijt gewaarschuwd

Bowlen is een flikkersport man. En daar bij, na 3x rollen ben ik gefrustreerd dat dat ding altijd de goot inrolt, en mijn iele vingertjes gaan ook pijn doen. Enige vorm van alcohol verder maakt het hele nuttige bowlen verdwijnen
Dat zijn de tegens. En je moet domme schoenen aan.
verder, ja het is wel lache.

Trouwens, ik ben zaterdag (alweer) geflitst. Alleen dit keer van VOREN !!!
Maar kan dat wel? Ik dacht dat ze alleen van achteren flitsten. Snap dr niets van, sinds waneer flitsen ze van voren? Het was trouwens op de Meerssenerweg richting Meerssen.

hej, zo'n knappe kop als jou zou ik ook van voor flitsen!
Balen man, echt balen!Rob (R5B) schreef:Trouwens, ik ben zaterdag (alweer) geflitst. Alleen dit keer van VOREN !!!Maar kan dat wel? Ik dacht dat ze alleen van achteren flitsten. Snap dr niets van, sinds waneer flitsen ze van voren? Het was trouwens op de Meerssenerweg richting Meerssen.

-
Lullig voor je maar niet slim, die paal staat er nu al zeker 3/4 jaar!Rob (R5B) schreef:Trouwens, ik ben zaterdag (alweer) geflitst. Alleen dit keer van VOREN !!!Maar kan dat wel? Ik dacht dat ze alleen van achteren flitsten. Snap dr niets van, sinds waneer flitsen ze van voren? Het was trouwens op de Meerssenerweg richting Meerssen.
Staat zelfs vermeld met foto in de routebeschrijving van onze toertocht...
-
@rob, kzag je wagen gister staan in Ulestraten, was binnendoor aan het karten richting Valkenburg...
-
horizontaal zeker....MJ schreef:Dan was hij aan het sportenPatrick L. schreef:@rob, kzag je wagen gister staan in Ulestraten, was binnendoor aan het karten richting Valkenburg...
ff nog iets, meer voor michel bedoelt.Michel ik denk niet dat het een goed idee is om dit op een zaterdag te doen ,why.Nou meestal is het zo dat op zaterdag avond meer mensen willen bowlen/karten ,en dat er meer mensen gaan uiteten dan op een doordeweekse avondt.En om nou die drukte een beetje te omzeilen kunnen we beter op een doordeweekse dag gaan,donderdag / vrijdag.Vorig jaar zijn we ook doordeweeks gegaan en was super,helemaal niet druk en we hebben ons rot gelachen allemaal.of sommige mensen moeten werken de dag erna,tja of je nou tot 12 uur sávonds bij de mac staat ,of je zit lekkel warm in een restaurant????.Maybe dat de rest zich hier eens over zou kunnen uitlaten ????
greetz marco
greetz marco
Laatst gewijzigd door marco op ma 24 nov 2003 14:37, 1 keer totaal gewijzigd.
ff wat data dat we kunnen gaan
week 50
Donderdag 11 December
Vrijdag 12 December
event zaterdag 13 December
week 51
Donderdag 18 December
Vrijdag 19 December
event Zaterdag 20 December
Persoonlijk maakt het mij niet uit,,maar voor mij liever niet in het weekend.Mede ook doordat het vrouwke op zaterdag moet werken tot 18:30,en pas thuis is tegen 19:15
week 50
Donderdag 11 December
Vrijdag 12 December
event zaterdag 13 December
week 51
Donderdag 18 December
Vrijdag 19 December
event Zaterdag 20 December
Persoonlijk maakt het mij niet uit,,maar voor mij liever niet in het weekend.Mede ook doordat het vrouwke op zaterdag moet werken tot 18:30,en pas thuis is tegen 19:15

11 of 18, beide donderdagen dus. Als 2e keus de vrijdagen, is mich egaal. Zaterdag voor mij niet dus. Is zondag 7 december geen optie?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik moet me er niet mee bemoeienOllie schreef:JAJA, erna hedennisvr schreef:<hint>alv</hint>Riël schreef:11 of 18, beide donderdagen dus. Als 2e keus de vrijdagen, is mich egaal. Zaterdag voor mij niet dus. Is zondag 7 december geen optie?

Tjonge *zucht* komt hij weer ...dennisvr schreef:ik moet me er niet mee bemoeienOllie schreef:JAJA, erna hedennisvr schreef:<hint>alv</hint>Riël schreef:11 of 18, beide donderdagen dus. Als 2e keus de vrijdagen, is mich egaal. Zaterdag voor mij niet dus. Is zondag 7 december geen optie?snappum al

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Riël schreef:Tjonge *zucht* komt hij weer ...

in een limburgse(koeien)vlaai?Ollie schreef:We MOETEN wel naar de ALV he, aangezien onze Riel zich verkiesbaar wenst te stellen. Of we laten hem gewoon met z'n allen in de stront zakken

..... kuch

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik ga dus echt voor het bowlen is super.
En ik kan alle datum's maak wel tijd voor dit soort dingen.
En flikker sport?
TIP: pak eens bowling ballen met gewicht en laat de kinder ballen liggen voor de kids misschien dat je dan ook eens een beetje moet werken bij deze sport.
.
En ik kan alle datum's maak wel tijd voor dit soort dingen.
En flikker sport?
TIP: pak eens bowling ballen met gewicht en laat de kinder ballen liggen voor de kids misschien dat je dan ook eens een beetje moet werken bij deze sport.

Met bowlen heb ik 1 klein probje. Mijn duim past alleen in de zwaarste uitvoering, Dus een goede zwieper rukt mijn arm uit de kom 
Nee, tis inderdaad geen vette contact sport zoals rugby. maar flikker sport??? Nee, vind het altijd wel lachen.

Nee, tis inderdaad geen vette contact sport zoals rugby. maar flikker sport??? Nee, vind het altijd wel lachen.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Zoals gezegd, voor de fun ga ik wel mee. Het bowlen zelf, naa, geen bal aan