De stand van zaken(
advies):
zuigers, zuigerpennen, competitieborging (drijfstangen)
hoge kwaliteit bouten/ moeren
lucht/lucht interkoeler met koelvan (lucht/water interkoeler als alternatief!)
oliekoeler
JC5014 bak met aangepaste overbrengingen (3.73:1 eindoverbrenging onderandere ipv 4.06:1)(
topsnelheid 250+km/h!)
koppeling gespecificeerd op 350+Nm
En nog wat interessante details...
PtrGte schreef:eej doe mij een setje van die zuigers...

Dat hoeft niet zo'n probleem te zijn. Maar dan moet je bij een ander op deze site aankloppen...

(pm)
PtrGte schreef:Want ik ken ze in de buurt wel laten maken volgens tekening, maar dan moet ik er 20 nemen, nog vier mensen geinteresseerd in een 2.0 16v turbo???
Alleen ombouw naar turbo zonder modificaties hoeft inderdaad niet zo "duur" te zijn.
PtrGte schreef:BBPerformance had ze nog niet "zeiden ze"

BB heeft helemaal niets... De RS heeft momenteel voorrang...
PtrGte schreef:ik ben benieuwd hoe ze die lage compressie voor elkaar krijgen, want kommetjes in de zuiger wordt echt lastig, aangezien de zuiger al niet zo hoog is...
Als de zuiger al niet zo hoog is is de compressie toch al automatisch lager?

En die
kom is niet zo'n probleem kan ik je vertellen.

En 150,-/stuk voor 4 stuks is geen probleem. Dus geen 20...
Grtz,
Zzpeedie.