ACT: Het uitgaanstopic.
.Merijn schreef:Gaat er nog iemand naar T-Time vanavond??
Wasda?
Waar?Merijn schreef:Hakken op zondagmiddag/avond!
[img]http://nalin.gamepoint.net/smilegabber.gif[/img][img]http://nalin.gamepoint.net/smilegabber.gif[/img][img]http://nalin.gamepoint.net/smilegabber.gif[/img][img]http://nalin.gamepoint.net/smilegabber.gif[/img]
hakkuh
hakkuh
Ja QLImax was dus egt een vet feest!!!!!!!!!!! heb me in tijden niet meer zo vermaakt als gisteravond... ben nog steeds een beetje raar in me hoofd
nog meer mensen die daar geweest zijn?? en wat vonden jullie ervan???? deepack draaide echt master net zoals luna..
yeah hardstyle rules!!!

nog meer mensen die daar geweest zijn?? en wat vonden jullie ervan???? deepack draaide echt master net zoals luna..
yeah hardstyle rules!!!
Ja was een vet feestje!lenny_R schreef:Ja QLImax was dus egt een vet feest!!!!!!!!!!! heb me in tijden niet meer zo vermaakt als gisteravond... ben nog steeds een beetje raar in me hoofd![]()
![]()
yeah hardstyle rules!!!
Ze hadden van mij wel 5000 kaarten minder mogen verkopen! pffffff, wat een drukte zeg! Ben toch al op menig feestje geweest de afgelopen jaren maar zo druk dat was minder relax.
Op de 1ste 2 dj's na vond ik het helemaal relax! Die 1ste 2 draaide duidelijk een andere stijl die niet op qlimax thuis hoorde, maar daarna ging het ook gruwelijk tekeer!

Ik vond persoonlijk the prophet erg sterk draaien. Deepact idd ook maar toen zat ik met al mun gaarheid op de tribune

Ik ga wel zekurs de dvd + de livesets krijgen! Echt vette muziek voor in het karretje als deze strax af is!
SUPER!
Prophet is zeker goed, ik heb afgelopen zomer een set van hem gehoord in Lloret en sindsdien ist mijn favoriet
Jammer dat ik 'r gister niet bij was, had me toch wel erg vet geleken als ik het zo hoor.
Wast ook zo druk op de dansvloer?

Jammer dat ik 'r gister niet bij was, had me toch wel erg vet geleken als ik het zo hoor.
Nou ik stond redelijk vooraan maar wel aan de zijkant. Het is altijd zo op die feesten dat wanneer er een nieuwe dj komt het een half uurtje druk is op de vloer maar dit was toch wel een beetje veel van het goede. Ik heb niet zo veel smetvrees maar zo gauw er van die gare sjappies hun T-Shirts uit trekken moet ik de plaats hebben om die gasten te ontwijkenSteven schreef:Prophet is zeker goed, ik heb afgelopen zomer een set van hem gehoord in Lloret en sindsdien ist mijn favoriet![]()

Maaja maakt allemaal nix uit, want de muziek maakt het toch wel goed. Ook de rest van de organisatie was echt toppie.

ik was met heel andere dingen bezigFrits schreef:Wat ik begrepen heb waren: steven en Ray er. Misschien nog meer uit het weste. En verder kan je mn zus en zwager gezien hebben. die waren er ook.Alleycat schreef:kan het zijn dat ik iemand van hier heb gezien? Ik zag op een gegeven moment iemand lopen, waarvan ik dacht: he, dat is een renault-tuner, maar ik heb hem niet aangesproken.
Staat een beetje raar op een party: heb jij een renault? aan een wildvreemde vragen![]()

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Niemand last gehad van fileŽs en politie controle op weg naar Qlimax?? Ik kwam rond 10 uur uit de richting van nijmegen en wij hadden grootscheepse controle.
Gelukkig alles in orde dus we konden weer door.
Gr.Frits
Gelukkig alles in orde dus we konden weer door.
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
we hebbe geen last gehad van de politie controle, we sliepen bij een vriend in ellecom dus we gingen lekker met de taxi, scheelt een hoop we mochten overal doorrijden, en het mooiste was wel, dat de taxi voor kwam rijden op de heenweg, die gozer reed in een safrane, dus ik en een ander reno kameraadje vertellen dat we bij de rtc hoorden, toen hij dat hoorde kregen we 50% korting, en zijn 06 nummer met de mededeling dat we hem om 7:00 ff moesten bellen, dan zou hij ons weer op komen halen! hoezo wachtten op een taxi!!
en idd het was veel te druk daaro, we hebben niet eens op de dansvloer gestaan, alleen de hele tijd op de stellage aan de zijkant en op de tribune..
maar het was allemaal de moeite waard!!

en idd het was veel te druk daaro, we hebben niet eens op de dansvloer gestaan, alleen de hele tijd op de stellage aan de zijkant en op de tribune..
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Beters.. En Ellecom. Das wel heel dicht bijlenny_R schreef:we hebbe geen last gehad van de politie controle, we sliepen bij een vriend in ellecom dus we gingen lekker met de taxi, scheelt een hoop we mochten overal doorrijden, en het mooiste was wel, dat de taxi voor kwam rijden op de heenweg, die gozer reed in een safrane, dus ik en een ander reno kameraadje vertellen dat we bij de rtc hoorden, toen hij dat hoorde kregen we 50% korting, en zijn 06 nummer met de mededeling dat we hem om 7:00 ff moesten bellen, dan zou hij ons weer op komen halen! hoezo wachtten op een taxi!!![]()
Beter toch zoŽn taxichauffeur.
Project: GTT Blue Sport
-
Ja, taxichauffeurs zijn zo gek nog niet.Beter toch zoŽn taxichauffeur.

Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
- Car: 5 GTT phase 1; R14
volgens mij heb ik jouw niet gezien mario, dus ik wasset niet (denk ikAlleycat schreef:kan het zijn dat ik iemand van hier heb gezien? Ik zag op een gegeven moment iemand lopen, waarvan ik dacht: he, dat is een renault-tuner, maar ik heb hem niet aangesproken.
Staat een beetje raar op een party: heb jij een renault? aan een wildvreemde vragen![]()

En verder was Qlimax echt super! Een van de beste feesten ooit! Het was alleen een beetje kut dat ik mijn digi-camera niet mee mocht nemen

-
Ik ga zaterdag niet uit omdat ik zondag m'n team naar een wedstrijd moet chauffeuren.
-
- Contacteer:
Komen er wel eens mensen in de Rodenburg in Beesd?
Ga er wel eens regelmatig naartoe, wel grappige tent, alleen een beetje eentonig
Ga er wel eens regelmatig naartoe, wel grappige tent, alleen een beetje eentonig

* Stefan T-SPORT *
-
- Moderator
- Car: Megane
-
- Moderator
- Car: Megane
het is maar net waar je van houd he

innercity stinkt!
alleen de eerste (waar ik ook geweest ben) was echt pep, nog niet zo commercieel als nu
alleen de eerste (waar ik ook geweest ben) was echt pep, nog niet zo commercieel als nu

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
-Ray- schreef:innercity stinkt!
heeeeeej,daar was ik ook....!

see you soon @ proline!