ACT: Het uitgaanstopic.

Plaats reactie
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Gaat er nog iemand naar T-Time vanavond??
Jesper16v
Contacteer:

Merijn schreef:Gaat er nog iemand naar T-Time vanavond??
.
Wasda?
Merijn
Über-Spammer

Hakken op zondagmiddag/avond! :D
Robke
Car: Lexus IS250

Ik zie Merijn al staan in z'n Aussie. :lol:
Lekker hakken man! :lol: :lol:
Jesper16v
Contacteer:

Merijn schreef:Hakken op zondagmiddag/avond! :D
Waar?
Steven
Car: M536

Hehe :)

Gaan er nog mensen naar Zuid-Laren 18 Dec.?
Jasper16v

Steven schreef:Hehe :)

Gaan er nog mensen naar Zuid-Laren 18 Dec.?
Je bedoelt Masters of Hardcore vs. Hellraiser in Zuidlaren 20 december ?
Steven

Ehm juist, kweenie hoe ik nu bij de 18e kom, zondaggaarheid ;)

En nee bedoel niet Innershitty, das toevallig ook rond die tijd.
lenny_R

Ja QLImax was dus egt een vet feest!!!!!!!!!!! heb me in tijden niet meer zo vermaakt als gisteravond... ben nog steeds een beetje raar in me hoofd 8) :lol:

nog meer mensen die daar geweest zijn?? en wat vonden jullie ervan???? deepack draaide echt master net zoals luna..

yeah hardstyle rules!!!
Steven

Ik had er wel graag willen zijn :(
Benny_R

lenny_R schreef:Ja QLImax was dus egt een vet feest!!!!!!!!!!! heb me in tijden niet meer zo vermaakt als gisteravond... ben nog steeds een beetje raar in me hoofd 8) :lol:

nog meer mensen die daar geweest zijn?? en wat vonden jullie ervan???? deepack draaide echt master net zoals luna..

yeah hardstyle rules!!!
Ja was een vet feestje!

Ze hadden van mij wel 5000 kaarten minder mogen verkopen! pffffff, wat een drukte zeg! Ben toch al op menig feestje geweest de afgelopen jaren maar zo druk dat was minder relax.

Op de 1ste 2 dj's na vond ik het helemaal relax! Die 1ste 2 draaide duidelijk een andere stijl die niet op qlimax thuis hoorde, maar daarna ging het ook gruwelijk tekeer! :worship: :worship: :worship:

Ik vond persoonlijk the prophet erg sterk draaien. Deepact idd ook maar toen zat ik met al mun gaarheid op de tribune (S)

Ik ga wel zekurs de dvd + de livesets krijgen! Echt vette muziek voor in het karretje als deze strax af is!

SUPER!
Steven

Prophet is zeker goed, ik heb afgelopen zomer een set van hem gehoord in Lloret en sindsdien ist mijn favoriet (Y)
Jammer dat ik 'r gister niet bij was, had me toch wel erg vet geleken als ik het zo hoor.
Wast ook zo druk op de dansvloer?
Benny_R

Steven schreef:Prophet is zeker goed, ik heb afgelopen zomer een set van hem gehoord in Lloret en sindsdien ist mijn favoriet (Y)
Jammer dat ik 'r gister niet bij was, had me toch wel erg vet geleken als ik het zo hoor.
Wast ook zo druk op de dansvloer?
Nou ik stond redelijk vooraan maar wel aan de zijkant. Het is altijd zo op die feesten dat wanneer er een nieuwe dj komt het een half uurtje druk is op de vloer maar dit was toch wel een beetje veel van het goede. Ik heb niet zo veel smetvrees maar zo gauw er van die gare sjappies hun T-Shirts uit trekken moet ik de plaats hebben om die gasten te ontwijken :D. denk ook dat er veel mensen van de trap zijn geflikkerd gisteren, die waren 1,5 meter breed en aan onze kant van de zaal geen 1 richting verkeer dus begonnen gasten over de stoeltjes naar boven en beneden te rennen, strak op de pillen. Kan nooit altijd goed zijn gegaan. :lol:

Maaja maakt allemaal nix uit, want de muziek maakt het toch wel goed. Ook de rest van de organisatie was echt toppie. (Y)
-Ray-
Contacteer:

Frits schreef:
Alleycat schreef:kan het zijn dat ik iemand van hier heb gezien? Ik zag op een gegeven moment iemand lopen, waarvan ik dacht: he, dat is een renault-tuner, maar ik heb hem niet aangesproken.
Staat een beetje raar op een party: heb jij een renault? aan een wildvreemde vragen :lol: :lol:
Wat ik begrepen heb waren: steven en Ray er. Misschien nog meer uit het weste. En verder kan je mn zus en zwager gezien hebben. die waren er ook.
ik was met heel andere dingen bezig :lol:
Immer wieder die verdammte Holländer
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Niemand last gehad van fileŽs en politie controle op weg naar Qlimax?? Ik kwam rond 10 uur uit de richting van nijmegen en wij hadden grootscheepse controle.

Gelukkig alles in orde dus we konden weer door.

Gr.Frits
catrinus

Maastricht was gekkehuis :worship: :worship: Het was het 4uur rijden wel waard (Y)
There will be plenty of time to rest when your dead
Merijn
Über-Spammer

Jesper16v schreef:
Merijn schreef:Hakken op zondagmiddag/avond! :D
Waar?
De Waakzaamheid in Koog a/d Zaan. Een pokkeneind rijden, maar het was wel gezellig! :D
Merijn
Über-Spammer

robclio16V schreef:Ik zie Merijn al staan in z'n Aussie. :lol:
Lekker hakken man! :lol: :lol:
Ik heb mijn tenue maar thuis gelaten, Robbie... ;)
lenny_R

we hebbe geen last gehad van de politie controle, we sliepen bij een vriend in ellecom dus we gingen lekker met de taxi, scheelt een hoop we mochten overal doorrijden, en het mooiste was wel, dat de taxi voor kwam rijden op de heenweg, die gozer reed in een safrane, dus ik en een ander reno kameraadje vertellen dat we bij de rtc hoorden, toen hij dat hoorde kregen we 50% korting, en zijn 06 nummer met de mededeling dat we hem om 7:00 ff moesten bellen, dan zou hij ons weer op komen halen! hoezo wachtten op een taxi!! :lol:

en idd het was veel te druk daaro, we hebben niet eens op de dansvloer gestaan, alleen de hele tijd op de stellage aan de zijkant en op de tribune..

maar het was allemaal de moeite waard!!
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

lenny_R schreef:we hebbe geen last gehad van de politie controle, we sliepen bij een vriend in ellecom dus we gingen lekker met de taxi, scheelt een hoop we mochten overal doorrijden, en het mooiste was wel, dat de taxi voor kwam rijden op de heenweg, die gozer reed in een safrane, dus ik en een ander reno kameraadje vertellen dat we bij de rtc hoorden, toen hij dat hoorde kregen we 50% korting, en zijn 06 nummer met de mededeling dat we hem om 7:00 ff moesten bellen, dan zou hij ons weer op komen halen! hoezo wachtten op een taxi!! :lol:

en idd het was veel te druk daaro, we hebben niet eens op de dansvloer gestaan, alleen de hele tijd op de stellage aan de zijkant en op de tribune..

maar het was allemaal de moeite waard!!
Beters.. En Ellecom. Das wel heel dicht bij :wink: Toch jammer dat we weer een paar renaultŽs hebben gemist.

Beter toch zoŽn taxichauffeur. :wink:
Robert Turbo

Beter toch zoŽn taxichauffeur. :wink:
Ja, taxichauffeurs zijn zo gek nog niet. :)
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Turbo Tinus
Car: 5 GTT phase 1; R14

Alleycat schreef:kan het zijn dat ik iemand van hier heb gezien? Ik zag op een gegeven moment iemand lopen, waarvan ik dacht: he, dat is een renault-tuner, maar ik heb hem niet aangesproken.
Staat een beetje raar op een party: heb jij een renault? aan een wildvreemde vragen :lol: :lol:
volgens mij heb ik jouw niet gezien mario, dus ik wasset niet (denk ik :lol:)

En verder was Qlimax echt super! Een van de beste feesten ooit! Het was alleen een beetje kut dat ik mijn digi-camera niet mee mocht nemen :( kheb hem in mijn jas gedaan en daar heeft ie de hele avond in gezeten (en ik heb hem ook weer terug gekregen! :) )
Steven

Gaan de mensen hier nog iets doen morgen?

Ik ga na weken eindelijk weer es uit en dan wel naar de laatste Qlubtempo op de Hemkade in Zaandam (voortaan A'dam).
Weer eens flink hard stampen 8)
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Ik ga zaterdag niet uit omdat ik zondag m'n team naar een wedstrijd moet chauffeuren.
Steven

Nou ik heb even wat rust genomen door in bed te gaan liggen, maar ga zo toch echt weg. Hoop dat Prophet weer lekker gaat draaien 8)
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Komen er wel eens mensen in de Rodenburg in Beesd?
Ga er wel eens regelmatig naartoe, wel grappige tent, alleen een beetje eentonig (N)
* Stefan T-SPORT *
Steven

Steven schreef:Nou ik heb even wat rust genomen door in bed te gaan liggen, maar ga zo toch echt weg. Hoop dat Prophet weer lekker gaat draaien 8)
Ow Prophet eindigt z'n set nu, nouja zal toch wel koel zijn :)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Steven

Getver, beter naar MOH vs. Hellraiser :p

Naja beter, dan zijn al die trancefiguurtjes iig niet op het betere feest 8)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

het is maar net waar je van houd he :D >-)
Merijn
Über-Spammer

DJ Kool, Coolio en nog een paar andere rappers komen op Innercity, man... :s
Rory

Merijn schreef:DJ Kool, Coolio en nog een paar andere rappers komen op Innercity, man... :s
MC Wigger en DJ Wanna-B toch ook? ;)
-Ray-
Contacteer:

innercity stinkt!

alleen de eerste (waar ik ook geweest ben) was echt pep, nog niet zo commercieel als nu :(
Immer wieder die verdammte Holländer
Proline Mobile
Contacteer:

-Ray- schreef:innercity stinkt!

alleen de eerste (waar ik ook geweest ben) was echt pep, nog niet zo commercieel als nu :(

heeeeeej,daar was ik ook....! :D
see you soon @ proline!
Plaats reactie