Rdamrobin
Dan zou die koppeling dus iets "agresiever" aangrijpen?
Maar wat heb je nou precies aangepast aan de cilkop?
Want ik heb een "denk ik"

een onaangepaste cil kop.
Met een pomp van een Alpine.
Wat is de reden dat je de cil kop aanpast en een andere pomp eropzet?
Is het iets met de slangen of nog iets wat ik over het hoofd zie?
Maar ik heb toch besloten om een B14 onderblok te gebruiken.
Reden:
1 de steunen komen beter overeen.
2 nooit gezeik met de verzekering of politie.
3 je kunt alles controleren.(lagers,zuigerveren cil.enz want je trekt het toch uitmekaar.
Morgenmiddag haal ik voor 50 pleuro

een compleet b14 blokje op.
En een 3 gats paneel voor in de middenconsole met 2 klokjes erbij een olietemp/oliedruk meter.
En deze motor ga ik ombouwen tot een volvo/Alpine blok.
Dus op dezelfde manier zoals jij dat hebt gedaan.
Duz ik heb nog wat werk voor de boeg.

Getting as fast as i can in a renault powerd brick on wheels.