@Frits...ze lezen dit toch ook wel?

Marcel (mlg) schreef: Het gat moet gewoon de vulplug zijn .
Jasper16v schreef:die vulplug kan je er maar beter wel in doen
Wat wil je nu uitbouwen?? De stuurkolom (in de auto) of het stuur huis (onder de motorkap)??jeroen.k schreef:Pfff..niemand die aan de hand van de foto wat meer over de stuurkolom kan zeggen?![]()
Die kruiskoppeling zit net achter het rubben wat eigenlijk net niet te zien is op je foto, van de vorige pagina.Matijs schreef:Zit natuurlijk een kruiskoppeling of iets tussen die je los kan schroeven
denk van boven af. een kant zit strak vastgeklemd. die moet je dus niet hebben, de andere kant kan je aan de kant vouwen/omvouwen en dan kan je er bij.jeroen.k schreef:Dus dat rubber van onderaf omvouwen?
Het probleem zit in de CV op afstand...die bediening zit in de sleutel en zou ik dan kwijt zijn...heeft mijn huidige 19 niet namelijk...En opzich boeit een stuurslot me toch niet zoveel
Het gaat niet om de cv maar om zn sloten. En dat moet ook geen probleem zijn.Mrtn schreef:CV ken je overbouwenmaak je daar nou maar niet druk om
Wij snappen elkaar... Nu jeroen nogMrtn schreef:dat bedoel ik ook, het slot ken je zo overbouwen, stangetje los en een ander erin schuiven, de CV op de sleutel is ook verwisselbaar. De schoenmaker verkoopt sleutel met die rare vorm zodat de afst.bediening erzo weer opgezet kan worden
helemaal boven op de foto zie je een rubber hoes zitten. Als je die naar beneden drukt zie je als het goed is een bout en een moer. Draai deze los en je kunt de stuurkolom er binnen uithalen.jeroen.k schreef:Pfff..niemand die aan de hand van de foto wat meer over de stuurkolom kan zeggen?
Anders mogen mensen die hem makkelijk uit kunnen bouwen ook komen helpen!Tegen vergoeding uiteraard
Ik wordt een beetje gammel van dat ding namelijk...hehe...maar tips zijn nog steeds welkom natuurlijk
Volgens mij is het stuurslot van deze ook kapot trouwens...zit dat gewoon in het contactslot? En evt. makkelijk te fixxen?
Je bent te laatTom schreef:jeroen.k schreef:Pfff..niemand die aan de hand van de foto wat meer over de stuurkolom kan zeggen?
Anders mogen mensen die hem makkelijk uit kunnen bouwen ook komen helpen!Tegen vergoeding uiteraard
Ik wordt een beetje gammel van dat ding namelijk...hehe...maar tips zijn nog steeds welkom natuurlijk
Volgens mij is het stuurslot van deze ook kapot trouwens...zit dat gewoon in het contactslot? En evt. makkelijk te fixxen?
helemaal boven op de foto zie je een rubber hoes zitten. Als je die naar beneden drukt zie je als het goed is een bout en een moer. Draai deze los en je kunt de stuurkolom er binnen uithalen.
ja maar als je met tig dingen te gelijk bezig bent en je je auto zo snel mogelijk weer rijdend wil hebben kan ik me dit soort vragen voorstellen.Tom schreef:ik zag het ja. Maar verbaas me eigenlijk wel over de vraag, dat zie je toch meteen.....
jeroen.k schreef:De stuurkolom gaat idd min of meer tussendoor ja. Er zit onder die hoes wel een bout, maar de moer is rond en niet tegen te houden en draait meeIs een bout van zo'n kruiskoppeling...wel de enige die er zit. Daarbij is de verlichting in de garage zeeer slecht en loop ik continu met looplampen te kutten. Iets dat het overzicht ook niet echt ten goede komt, maar ik ga zo nog ff aan de kloot met de stuurkolom.
De motor is nu voor 99% af. De klipjes van de stekkers van de kabelboom die renault zonder kabelboom niet levert heb ik zelf nagemaakt van ijzerdraad...werkt perfect...danwel beter
Moet je ff aan Bart V vragen, misschien heeft die nog wat liggen..
Enige probleem nu nog is het thermostaathuis en de 2 bouten in de kop. Heb vanavond weer geprobeerd die verzonken bout eruit te draaien door er een dikke torx-bit in te meppen (met een moker) die bit zat er goed vast in, maar na 1 keer kracht zetten op de ratel was alleen het gat in de bout groter verder niksVan Patrick had ik het thermostaathuis van een Clio opgestuurt gekregen, maar de aansluitingen van de slangen lopen daarop zodanig net anders dat hij niet gaat passen...vooral de bovenste radiateurslang niet...nu heb ik in dialogys gezien dat de R19 ook geleverd is met een groter thermostaathuis waar de sensoren inzitten...op zich een idee, maar die kosten nieuw 211 euro...
Heeft iemand toevallig zo'n huis van een 19 liggen die hem voor een mooi prijsje wel kwijt wil?
verders loopt het weer prima...verwacht hem volgende week er zekers in te hebben. Alleen ff kijken met dat thermostaathuis