OF de mijne, dies ws. de helft goedkoper-Ray- schreef:moet je mijne hebbe?Merijn schreef:Is die witte 5 nu al te koop, Chris?!

Ja gelukkig wel Tom, het werd zo onderhand wel weer is tijd, Verkoopadvieseur personenwagens bij een Renaultdealer in Zeist....Tom schreef:heb je een baan dan? Zo ja, Gefeliciteerd ermee. Als verkoper?
Hey, bij de vrienden van Bochane? goed bezig!Ivo8hoven schreef:Ja gelukkig wel Tom, het werd zo onderhand wel weer is tijd, Verkoopadvieseur personenwagens bij een Renaultdealer in Zeist....Tom schreef:heb je een baan dan? Zo ja, Gefeliciteerd ermee. Als verkoper?
![]()
Altijd makkelijk he.....
Nou ik heb vandaag even met mn collega (hoofd magazijn) om tafel gezeten, en we raakte in gesprek over die logo's......,Chris schreef:Dit kreeg ik vandaag via de mail..
SLIK..
LOGO BLEU SPORT IS NOG LEVERBAAR
is in frankrijk nog op voorraad maar wel erg duur 59.88 ex zonder de
korting
7700808215 is het onderdeel nummer.
ik hoor het eventueel wel( raak het nummer niet kwijt)
Je zal het maar nodig hebben...
word wel gehapt!Chris schreef:Nou weet ik natuurlijk niet jouw manier van monteren..Vosje schreef:verstralers ga je dat redden in 2 minuten? knipperlichten is zo gebeurd......Chris schreef:Dank je Geert Claes.
Vosje, binnen twee minuten is hij weer volledig origineel.
Niet alles zo letterlijk nemen joh! Maak er maar 2 minuut twintig van..
zou dat zijn eerste zijn?Chris schreef:Kilometerstand 318635, nieuwe accu gemonteerd.
dat klinkt echt leuk,ik had het ook....Chris schreef:Roy, klink netjes. Ik heb er nog niet veel mee gereden, dus het is nog even afwachten.
Middendemper zit er nog onder.
Helaas kregen we mijn sidepipe er niet goed onder zonder dingen te verzagen, dus dat hebben we maar niet gedaan.
Ivo kwam nog met het idee om de sidepijp gelijk bij het linkervoorwiel onder de auto vandaan te laten komen, maar om nou met oordopjes achter het stuur te zitten..
Dus maar ff een Devil eronder geknald met dank aan Ivo!
eergister ook nieuwe gemonteerd, sluit al weer een stuk beter, nu nog ff de bussen van de scharnieren vernieuwen en moet ie weer sluiten als een kluisIvo8hoven schreef:Tja was wel weer een echte GTT knutsel dag vandaag....., vanmorgen op tijd in de schuur, begonnen met de deurvergrendeling van de GTT van Haas....
Daarna (na veel aandringen van Chris en Haas) mijn hele interieur eruit gehaald, om te kunnen zien hoe ernstig de roestduivel de bodem van mn GTThad aangetast.........zucht.....viel gelukkieg alles mee, nog keihard op 1 piepklein plekje na....![]()
En toen (Haas en ik) onder de GTT van Chris gelegen, en dat mooie Devil pijpje eronder gezet.......