De startmotor krijgt ook nix meer rond gedraaid. ik hoor geen bijgeluiden of wat dan ook, hij doet gewoon nix meer.
Nu ben ik tevens opzoek naar een nieuwe motor of een revisie bedrijf... kortom wat zijn mijn kosten?
Daar bereik je toch niet veel mee waarschijnlijk, want er is verder geen sprake van garantie. Dat is hetzelfde bij PtrGte, die geeft ook geen garantie op de blokken...Merijn schreef:Ik zou toch echt effe aankloppen bij dat revisiebedrijf, als het inderdaad je motor is!
Misschien hebben ze wel iets van een regeling om je tegemoet te komen, je kan het altijd proberen..MartijnG schreef:Daar bereik je toch niet veel mee waarschijnlijk, want er is verder geen sprake van garantie. Dat is hetzelfde bij PtrGte, die geeft ook geen garantie op de blokken...Merijn schreef:Ik zou toch echt effe aankloppen bij dat revisiebedrijf, als het inderdaad je motor is!
Een gereviseerde standaard 1800 is heel wat anders dan een ombouwde 1800...MartijnG schreef:Daar bereik je toch niet veel mee waarschijnlijk, want er is verder geen sprake van garantie. Dat is hetzelfde bij PtrGte, die geeft ook geen garantie op de blokken...Merijn schreef:Ik zou toch echt effe aankloppen bij dat revisiebedrijf, als het inderdaad je motor is!
Kwam er blauwe rook uit je uitlaat? koelvloeistof is nog op pijl?Noyd schreef:het gebeurde gewoon onder het rijden, sloeg af en remde als een gek af.. nog geprobeerd om hem al rollend in een versnelling aan t lopen te brengen maar hij remde alleen maar meer af..
Ik weet niet waar jullie je blok reviseren maar waar ik de mijne heb gereviseerd had ik toch echt 1 jaar garantie!!! Logisch!!!MartijnG schreef:Daar bereik je toch niet veel mee waarschijnlijk, want er is verder geen sprake van garantie. Dat is hetzelfde bij PtrGte, die geeft ook geen garantie op de blokken...Merijn schreef:Ik zou toch echt effe aankloppen bij dat revisiebedrijf, als het inderdaad je motor is!
Serge1916V schreef:Ik weet niet waar jullie je blok reviseren maar waar ik de mijne heb gereviseerd had ik toch echt 1 jaar garantie!!! Logisch!!!MartijnG schreef:Daar bereik je toch niet veel mee waarschijnlijk, want er is verder geen sprake van garantie. Dat is hetzelfde bij PtrGte, die geeft ook geen garantie op de blokken...Merijn schreef:Ik zou toch echt effe aankloppen bij dat revisiebedrijf, als het inderdaad je motor is!anders had ik wel een andere bedrijf gezocht!!
Als ze geen garantie geven dan vertrouwen ze hun eigen werk niet!! Dat zou je eruit kunnen halenhet kan ook zeker wel goed werk zijn wat ze leveren, maar ik heb liever toch 1 jaar gerantie hehehe
Volgensmij heeft Clio Maniac zn blokkie nog te koop staan, was ook nie helemaal standaard meer....Noyd schreef:dynamo zit niet vast. versnellingsbak ook niet..
Dus dit word naar een revisiebedrijf brengen... een erkend welliswaar!!
iemand adressen.???
sommige bakken kunnen door probleem met het schakelmechaniek in 2 versnellingen tegelijk gaan staan. Dan staatie dus echt 'vast' en wil ook niet in zn vrij, ook al denk je aan de pook te zien dattie in zn vrij staat.Noyd schreef:Maar mijn bak kan toch niet vast geslagen zijn? want dan zou hij in de vrij toch moeten kunnen lopen??
2.0 16v?Noyd schreef:dynamo zit niet vast. versnellingsbak ook niet..
Dus dit word naar een revisiebedrijf brengen... een erkend welliswaar!!
iemand adressen.???